De gps optie lijkt me niet helemaal noodzakelijk alhoewel ook daar wat voor te zeggen is, in het geval wat ik nu aan de hand heb zou het niets geholpen hebben, ik heb nu alleen een beeld nodig waarop staat dat de sukkel voor me geen raw aan doet.
En ik ben bang dat het MET gps helemaal een lastig verhaal word om te vinden, om het nog maar niet te hebben over de zicht-verbinding die je nodig hebt voor een gps ontvanger, mijn idee is om het hele spul volledig achter de kappen weg te werken en alleen een klein gaatje in 1 kap te maken voor de lens, ik gok dat 9/10 gps ontvangers dan niet meer werken en het ding in het zicht buiten op mijn motor bevestigen is vragen om diefstal.
En ja, de video kan ook tegen je gebruikt worden maar je gaat uiteraard niet tijdens het ongeval melden dat je video hebt, dat doe je gewoon later als je het schade formulier opstuurt en de video minstens een keer of 10 hebt bekeken, als daaruit blijkt dat je zelf iets fout doet gebruik je uiteraard de video niet

(dus niet melden dat je video hebt)
Daarom zie ik de gps optie ook niet zo zitten, een snelheids overtreding, hoe klein dan ook, maakt bijna iedereen wel dagelijks zo niet meerdere keren dagelijks, dat kan alleen maar tegen je gebruikt worden(stel je ligt in het ziekenhuis en de motor word door de recherche onderzocht), het gaat mij puur om het gedrag van de tegenpartij vast te leggen en ja; ik ben wel zo zeker van mezelf om te durven stellen dat ik buiten snelheid overtredingen redelijk foutloos rijd waarmee ik niet wil stellen dat ik heilig ben, ook ik maak fouten maar doe dat iig niet "bewust" zoals geen richting aangeven, verkeerd voor sorteren,inhalen waar het niet mag,door rood rijden enz enz.
Ik heb onlangs puur voor de aardigheid weer eens 2 lessen genomen om mijn kunde te peilen; de instructeur zei dat ik nagenoeg foutloos reed en zeker opnieuw zou slagen bij een examen.
iig bedankt voor alle reacties.
Maareh...
Niemand een idee voor een dergelijk setje?
[ Bericht 14% gewijzigd door robber57 op 04-01-2013 17:29:18 ]