goed plan toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef kwiebuske het volgende:
dan gaan de hoogtepunten nog verder omhoog
en kan alles alleen maar beter gaan![]()
als dat zou kunnen
(ik kreeg een msn bericht.. does topic sluitenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
daaaaarom pikte mevrouw de laatste post..
Ik wilde iets zeggen over taart bakken
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:22 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
das mooi![]()
heeeeeeeel mooi
*wie is het slachtoffer*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
ahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet wie, maar wat
lol
* kwiebuske zegt er niets over
al genoeg gedaan
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
hoe vaker ik er naar kijk, hoe meer ik hem wilquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
aha
niet wie, maar wat
lol
* kwiebuske zegt er niets over
al genoeg gedaan
dan moet je gewoon niet meer kijkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef dolfina-chica het volgende:
hoe vaker ik er naar kijk, hoe meer ik hem wil
sc... GEEN SLOTJE!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan moet je gewoon niet meer kijken
opgelost
*slotje*
sjipsquote:
Ik ben erquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kijken of dit werkt om ireth naar haar felicitaties te lokken
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben er(en niet eens een naamtopic op mijn verjaardag
)
Ja was op mijn verjaardag even bezig met andere dingen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
je bent ook te laat ireth, je bent niet jarig meer
belachelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja was op mijn verjaardag even bezig met andere dingen hoor
iets te laat, maar alsnog feli irethquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja was op mijn verjaardag even bezig met andere dingen hoor
en en en en en en en??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elk jaar denk ik weer dat de boom echt leeg is voordat ik de lampjes eruit trek en de boom naar buiten sleep.. En eigenlijk elk jaar dondert er dan alsnog een bal uit, stuk natuurlijk...
Maar dit jaar is ie echt echt leeg!
Hoop ik!
Hij staat buiten zonder gesneuvelde ballen!quote:
waarom zet je dat ding dan ook binnen neer....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij staat buiten zonder gesneuvelde ballen!
Wat een ruimte!
Nou ik had toevallig wel een prachtig mooie bon met ontzettend leuke ballen en auto's aan parachutes, kerstmannen en een prinsenkikker. Dus daarom!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waarom zet je dat ding dan ook binnen neer....
en daar maak je geen foto van...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou ik had toevallig wel een prachtig mooie bon met ontzettend leuke ballen en auto's aan parachutes, kerstmannen en een prinsenkikker. Dus daarom!!
Maareh die ruimte komt ook doordat de bloempot die normaal op de plek van de kerstboom staat ook blijvend verkast is.. En zo'n boom is ook verrekte handig.. Dan zie je vanaf de bank niet de bende op tafel. Goede camo!
neehee.. de appel/mango!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef Ireth het volgende:
Thee van Brodies is lekker!!! (Vooral die met bergamot en nee dat is géén bergmarmot!!!)
en ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef frederik het volgende:
brodies is een schotse theemaker, is in Nederland alleen bij de horeca verkrijgbaar als ik het goed heb (mijn werkgever is de enige importeur, brodies is een zusterbedrijf van mijn werkgever)
waar kan ik bestellen...quote:
ok, s ff loerenquote:
Bij frederik!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef dolfina-chica het volgende:
yska, even een vraag..
die thee.. appel mango (brodies) waar haal je die?
whahahahahaquote:
Die heeft je dat pakje ook gegeven!quote:
dat wat gister/eergister al ...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:56 schreef dolfina-chica het volgende:
SEMMY SCHILD Gewonnen!!! 5de keer wereld kampioen!!!
![]()
![]()
![]()
lol.. jij kwam ermee aanzettenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die heeft je dat pakje ook gegeven!
wist de uitslag nog niet...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat wat gister/eergister al ...
lol
goed dat ik niets gezegd heb dan ....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:16 schreef dolfina-chica het volgende:
wist de uitslag nog niet...
en heb net wedstrijd gekeken
wist je dat ik ging kijken danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
goed dat ik niets gezegd heb dan ....
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lol.. jij kwam ermee aanzetten![]()
wist het niet meer
neequote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:22 schreef dolfina-chica het volgende:
wist je dat ik ging kijken dan
En ik denk dat ik een van de weinige vrouwen ben, die fanatiek mee kijkt...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:14 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske naar de tijd kijkt
en wijselijk niets meer zegt....
*zucht*
ja dolfie lekker geslapenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:15 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
middag kwiebs, lekker geslapen??
wou dat ik dat konquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ja dolfie lekker geslapen
ga zo alleen nog terug
ben nog niet uitgeslapen
kan niet, moet zo weg...quote:
dat is zoooooooooooo 2012 hequote:
paardje.. ziek... lopen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:31 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dat is zoooooooooooo 2012 he
moeten
ook geen MOETENquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:34 schreef dolfina-chica het volgende:
paardje.. ziek... lopen...
MOETEN
Dus een vorm van moetenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:36 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ook geen MOETEN
jij wilt dat knolletje beter wordt, dus ga je
maar moeten
duidelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef dolfina-chica het volgende:
Dus een vorm van moeten
want ik wil dat ie beter wordt!!!
dus moet ik er wat voor doen
bijna...quote:
Koliek?quote:
quote:
nee, hoefbevangen is weer terugquote:
Ppppfffrrt.. Nouja het is net iets beter dan Koliek.. Daar ken k alleen de verhalen met slecht einde van...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, hoefbevangen is weer terug
koliek... hoefbevangen... 90% van beide gevallen loopt slecht af inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ppppfffrrt.. Nouja het is net iets beter dan Koliek.. Daar ken k alleen de verhalen met slecht einde van...
quote:
ja alweer ja..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef Ireth het volgende:
He gets DolfAlweer je paardje ziek
Dan MOET je idd... ik hoop dat ie snel opknapt!!
heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dc: je moet les gaan geven
een schone taak
netjes hoor!!!!!quote:
dapperrrrrrrrrrquote:
moinquote:
Klinkt goed zeg, dus als je het weer eens niet weet, wordt het dit....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:27 schreef kwiebuske het volgende:
maar het smaakte prima![]()
voor herhaling vatbaar
zweedse waterzooi
![]()
nopequote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef espri het volgende:
Klinkt goed zeg, dus als je het weer eens niet weet, wordt het dit....
Ook goed plan, leukquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
ga ik nieuw receptje opzoeken op internet
deze was goed
heeeeeeeel lekker
maar wil verder experimenteren/proeven![]()
Ja maar ik een beschrijving pas lezen als het plaatje me aanstaatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef espri het volgende:
Met foto maakt het wel extra aantrekkelijk maar ik doe het ook wel zonder, als de beschrijving me maar aan spreekt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar ik een beschrijving pas lezen als het plaatje me aanstaat
Aahh! Lief! Gefeliciteerd met je tantezeggertje!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:41 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is maandag weer tante geworden van een meiske..
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:41 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is maandag weer tante geworden van een meiske..
De zon schijnt hier!!quote:Op maandag 14 januari 2013 09:35 schreef Ehhe het volgende:
Wat is het heerlijk weer hehsorry ireth!
Hier schijnt de zon niet, maar het is ook niet heel grauw of donker... En koud ja. En hopelijk nog meer sneeuwquote:Op maandag 14 januari 2013 09:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
De zon schijnt hier!!
(oke het is haske koud....)
neequote:Op maandag 14 januari 2013 09:38 schreef Ehhe het volgende:
Hier schijnt de zon niet, maar het is ook niet heel grauw of donker... En koud ja. En hopelijk nog meer sneeuw
ik ? stupid ?quote:Op maandag 14 januari 2013 10:24 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat sneeuw!!! Ik haat kou!!! Ik haat winter!!! [ afbeelding ]
quote:
drukquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:04 schreef dolfina-chica het volgende:
Het gaat hier niet heel hard he?!
Maar hoe is het met iedereen?
nieuw keteltje ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
lekker warm! Jumjum mijn oortjes gloeien er van!
nieuwe pomp in het keteltje.. En ik was naar de kroeg geweest zonder muts.. dus mijn koude oortjes warmden helemaal op!quote:
dan doettie idd ook niet veel kwa warmteverspreidingquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
nieuwe pomp in het keteltje.. En ik was naar de kroeg geweest zonder muts.. dus mijn koude oortjes warmden helemaal op!
Dan doet ie dus helemaal niks! en na 3 dagen in de kou (6 graden, ons huis is echt goed geïsoleerd al komt dat misschien ook; 1 buitenmuur die uitkomt op een koude steeg waar geen zon komt, zowel voor als achterzijde is vooral glas (voor 60% achter 70% en de enige binnenmuur is de gang, dan heb je de gang van de bovenbuurman, dan de gang van de schijnbovenburen en daarna de gang van de buurvrouw oftewel daar komt ook geen warmte vandaan) was ik blij dat de boel op gang kwam.. Rond 10:00 de boel aangezet en om 20:30 was het 19,5 graad.. Dat ging dus heel langzaam!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan doettie idd ook niet veel kwa warmteverspreiding![]()
stom stom stom![]()
als je iets niet (meer) hebtquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nu waardeer ik de warmte wel meer moet ik zeggen
Das ook vroeg.quote:
Das ook laat. Ik eet altijd rond 17:00 uur.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou idd! Dan eb ik het eten net op
Ja dat heb ik dus onlangs 2x gedaan.. En vervolgens kan ik om 9u weer een volledige avond maaltijd op. Dus heb toen maar sushi gemaakt...quote:Op zondag 27 januari 2013 13:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Das ook laat. Ik eet altijd rond 17:00 uur.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus onlangs 2x gedaan.. En vervolgens kan ik om 9u weer een volledige avond maaltijd op. Dus heb toen maar sushi gemaakt...
komt omdat jij er bentquote:
nee heee, dan heb ik ook geen werk meer .....quote:
lolquote:Maar ik heb wel een verzoekje die er aan komt, meerdere zelfs voor de komende periode, en die zijn ook speciaal voor mij dus ik wacht rustig af en dan mag ik de bevalling ook doen. Joh straks wordt het zo druk dat ik weer verzucht dat ik rust wil
mag van mij wel hoor, maar probeer je wel tegen te houden...quote:Op maandag 28 januari 2013 10:03 schreef espri het volgende:
Oja, ik was even te egoïstisch hè?
Maar jij nachtdienst gehad?of moet je straks?
Nou rust ze en schap ze dan maar hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 10:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mag van mij wel hoor, maar probeer je wel tegen te houden...
nee gister late dienst gehad
vannacht en morgennacht nachtdienst
nu dus rusten
en wat schapjes doen
en nog meer rusten.
middagquote:
avond!quote:
Avond.quote:
Moi eem!quote:
Moi.quote:
ollahquote:
Heuquote:
alles rustig ?quote:
erg rustig. eindelijk die sneeuwtroep wegquote:
mooi, hier ook erg rustigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
erg rustig. eindelijk die sneeuwtroep weg
Ik schrok!quote:
Sorry! Zoveel had ik nou ook weer niet gedronken!quote:
dan ga je wat doen.......quote:
ben jij zo eng dan als je gedronken hebt ????quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Sorry! Zoveel had ik nou ook weer niet gedronken!
Het lag vast aan mijn slechte geweten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry! Zoveel had ik nou ook weer niet gedronken!
Hahahahaha nou... Hahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan ga je wat doen.......
en ja, wat... geen idee
woonkamer schilderen of zo....
[..]
ben jij zo eng dan als je gedronken hebt ????
I killed the topics with a story about old barfing mens! Mweeeeehquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahahaha nou... Hahahaha
Wij gingen even dansen, we stonden er heerlijk alleen totdat... Er opeens allemaal oudere kerels op kwamen dagen.. De een was minstens 60en die ander gok ik op 50
en zij dachten: jum lekkere jonge blaadjes! Dus die plakten aan ons vast! Hahaha die lui waren echt zwaar bezopen (maar zakenlui en in die zin vond ik ze niet intimiderend) en terwijl die nog steeds bij ons rondhingen liep er een jongen van 19 de hele tijd naar mij te kijken.. Hilarisch. Heb nog wel met hem gesproken, ik kende hem dus niet maar ik vroeg woon je ook in de stad en vervolgens zei hij nee ik woon *insert plaatsnaam waar ik ben opgegroeid* ik donderde bijna van mijn stoel van het lachen.. Klein generatiekloofje
dus ik liep al te vissen waar hij dan op school had gezeten en of ik dan familieleden kende zegt ie; ik heb daar niet mijn hele leven gewoond ik heb ook nog in *insert plaatsnaam waar ik tot mijn 6e heb gewoond*
Nouja zo'n nacht was het haha ik ga niet zo vaak meer uit maar ik zat gisteren nogal op de radar bij allerlei mannen.. En ik doe er niks mee tis wel goed voor mijn ego
Vakkundige slopertquote:Op maandag 4 februari 2013 02:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
I killed the topics with a story about old barfing mens! Mweeeeeh
Merlijntje! Alles wel?quote:
Wel... Nou ja. Het moet merquote:
vertellllquote:Op donderdag 7 februari 2013 03:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
JEEEEJ eindelijk! Mijn webshop is open! JIPPIE
het is vast helemaal jouw ding kwieb! Maar ik weet niet of ik hier zo mijn link mag neerzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
wil ook gewoon ff kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
het is vast helemaal NIET jouw ding kwieb! Maar ik weet niet of ik hier zo mijn link mag neerzetten
Gheghe! Ach wie weet komt er vanzelf iets wat wel jouw ding is.. Maar ik focus mij eerst hier even op!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:03 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wil ook gewoon ff kijken
dank![]()
edit: ff verbeterd
* met vorkje prikt *quote:
Dankje. Al vind ik het nog steeds wat engquote:Op donderdag 4 april 2013 13:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vakkundig gekillt door Yska dus ik zeg Destrovel kom er maar in!
Aaah altijd fijn..quote:Op donderdag 4 april 2013 14:11 schreef Neo-- het volgende:
Sinds gisteren eindelijk mijn nieuwe brilglazen binnen!
In mijn vorige glazen werden mijn Prisma`s niet gecorrigeerd, en hier had ik erg veel last van.
Nu moeten mijn ogen weer heulemaal wennen enzo, dus KOPPIJN
De chinese muur!quote:
iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
In de categorie 'iewh bah' zijn nog genoeg opties!
De topicreeks van Tong80 bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
In de categorie 'iewh bah' zijn nog genoeg opties!
feli, morgen vieren? Kidsuitje en dan s avonds familie? Of verschillende dagen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:29 schreef Neo-- het volgende:
Zo! Een druk weekend voor de boeg, verjaardag van mijn zoon vieren, die is nu 11 geworden, wat gaat die tijd hard zeg!
ah 2 dagen Fam/vrienden Is idd een druk weekend ja. Maar ook wel gezellig toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:34 schreef Neo-- het volgende:
2 dagen familie / vrienden (ruimte gebrek hier in de chalet) Kidsuitje hebben we geen geld voor, maar vraagt Ricardo ook niet om, en dank je
Ha die kwiebel, het is toch niets joh, zitten in een luie stoel, lekker in de tuin, wijntje erbij, hapje,quote:Op zondag 21 april 2013 15:48 schreef kwiebuske het volgende:
hooioioio
lekker werken met dit weer
tssssssssssss
quote:Op zondag 21 april 2013 15:59 schreef espri het volgende:
[..]
Ha die kwiebel, het is toch niets joh, zitten in een luie stoel, lekker in de tuin, wijntje erbij, hapje,
Nee joh, lekker werken
mmquote:Op maandag 22 april 2013 13:14 schreef maffemuts het volgende:
Heeft dit jaar te weinig hoogte punten?
Anyway, de zon begint weer wat regelmatiger van zich te laten horen! eindelijk
Moet je eens bij mij thuis kijken..quote:Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mm![]()
@jk
stof is er om weggepoetst te worden
http://irobotstore.nl/quote:Op maandag 22 april 2013 19:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Moet je eens bij mij thuis kijken..
Í'm in desperate need of a housekeeper. Of een vrouw, dat mag ook..
*proest*quote:
Ze heeft ook nog kortingsbonnen voor Drievliet in de aanbiedingquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
*proest*
a) de serie wie wil die
b) videobanden.....
c) het taalgebruik
zo goed heb ik de advertentie dus gelezenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog kortingsbonnen voor Drievliet in de aanbieding
De drievliet kaartjes zitten in een andere advertentie van haarquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
zo goed heb ik de advertentie dus gelezen
lol
*las in ander topic dat je voeding stuk was, heb er nog 1 liggen, hebben?*
gelezen....quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
De drievliet kaartjes zitten in een andere advertentie van haarMaar net zo hilarisch
(Had ik nog niet gezien, maar heb geen idee of elke willekeurige voeding er in kan? Die er nu in zit/zat is een heul kleintje. We hadden er zelf ook nog 1 liggen, maar die was te groot van formaat)
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://irobotstore.nl/
Helpt je iig voor het vloerwerk
jattertquote:
tuurlijk had ik het tegen jou...quote:
pfff... is dat zo?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:06 schreef kwiebuske het volgende:
oi oi
@ d-c: zal toch wel meevallen
@ jimbo: mooi plaatje is dat![]()
quote:
when you're down...quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
tuurlijk had ik het tegen jou...
quote:
maak ff foto'squote:Op dinsdag 30 april 2013 13:35 schreef dolfina-chica het volgende:
Operatie wond werkt niet mee, om vandaag wat te ondernemen. Dus ik zit/hang voor de tv. Straks laptop uit elkaar halen, kijken wat er mis is met dat ding.
tis da ...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef dolfina-chica het volgende:
dat verschil zie je pas over een week of acht en je denkt toch niet dat ik mijn wond hier post
quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tis da ...
lama
*lul die ik ben, pas beter op je woorden als het d-c betreft*
Bquote:
ja jaquote:
die was omdat je vergeten was.. hoe ik benquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:09 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
B
[..]
ja ja
berouw komt na de zonde he...![]()
operatie wond van 6cm lang 3 a 4 cm diep, die open is gehouden...quote:
omdat het van binnenuit moet genezenquote:
hierdoor zekersquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
omdat het van binnenuit moet genezen
die rotonde?? dat is de rotonde bij mij!!quote:
vraag het me afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |