SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik heb toch tijd genoeg nuquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk er tegenwoordig niet meer na, maar eerst wel..
Te veel tijd ofzo om erin te steken
Dientjes fipo.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat is er precies stoer, had hem trouwens perongeluk
Gestopt met studie enzo.quote:
Nope. Maandag begin ik bij albert heijn. Eindelijk wat te doen en lekker verdienenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké, dus nu doe je op het moment niks?
Laatste,als het uit is met Happyquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
de rij van wat?Stoerheid? Leukheid? Aardigheid? Wie-mag-Hypo-daten-heid?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laatste,als het uit is met Happy
Haha nee hoor Happy is een toffe gozer
Lekker, als cassiere?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope. Maandag begin ik bij albert heijn. Eindelijk wat te doen en lekker verdienen
Broodafdeling. Veel leuker denk ikquote:
Broodafdelingquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Broodafdeling. Veel leuker denk ik
En wat doe jij in het dagelijks leven
Ik heb nooit met een FOK!ster gedatequote:Op donderdag 3 januari 2013 22:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij ging geen FOK!sters meer daten
heb je dat gezien?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Broodafdeling
En je moet Littlebrownie eens in de AH zien op haar tenen chocomel pakken uit die koelkasten op de bovenste plank
Elke dag werken als vrachtwagenchauffeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |