Dankjewelquote:
Knap dat Spees zomaar de naam raaddequote:
Is 1 niet genoeg? Gij hoarder gij!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 55 minuten
Thanksquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 55 minuten
*Plop!*quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moest ik eigenlijk toch eens haast maken he?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is 1 niet genoeg? Gij hoarder gij!
Tiktoktiktokquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moest ik eigenlijk toch eens haast maken he?
You have pictures yes?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat mijn nieuwe schoenen awesome zijn?
Pics!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat mijn nieuwe schoenen awesome zijn?
ja, schaam je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Incantrix het volgende:
(Ik ben geen echt hakkenmeisje, sorry)
Die zijn leuk! En stukken comfortabeler dan hakken inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Plaatje posten lukt niet, maar dies wuns
Ik hoop alleen dat de holo-adidas die ik er gisteren bijbesteld heb tegenvallen, anders heb ik wel een beetje een dillemma
Ist echt bloederig ende grafisch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
American horror story. Bb is al gevlucht
Wat vond je van Grimm btw?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Nopequote:
Da's een serie toch? Leuk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
ligt er aan wat je gewend bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ist echt bloederig ende grafisch?
ik vond het wel leuk, maar begrijp dat ik de enige benquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat vond je van Grimm btw?
Jaa, ze zijn echt heel blij! En ik loop hier idd beter op, na zwangerschap 1 zijn mijn voorvoeten doorgezakt dus hakken zijn voor mij 'on occasion'quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zijn leuk! En stukken comfortabeler dan hakken inderdaad
bandshirts zijn nou eenmaal geen dingen waar een vrouw mooi van wordtquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NopeMaar sinds wel meer van mijn kledingsmaak hier eigenlijk als not done wordt beschouwd dek ik me maar alvast in
Niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan wat je gewend bent
Heb ik bandshirts? Al heel lang niet meer volgens mij.. Of je bedoelt dat shirt van the Ramones denk ik, maar die vind ik leuk omdat het geen bandshirt-model is maar met uitgezakte halsquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bandshirts zijn nou eenmaal geen dingen waar een vrouw mooi van wordt
Coolquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kom er over een half uur op terug
nou, dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb ik bandshirts? Al heel lang niet meer volgens mij.. Of je bedoelt dat shirt van the Ramones denk ik, maar die vind ik leuk omdat het geen bandshirt-model is maar met uitgezakte halsMaar echte bandshirts heb ik al wel lang afgezworen
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk, maar begrijp dat ik de enige ben
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dan is er niks aan de hand
noooo geen hoodiesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, gelukkigGewone effen shirts (beetje strakker) mogen wel toch?
![]()
Alhoewel ik ook van die Schaar-vesten draag
er zijn honderden andere optiesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat voor vesten ik dan zou moeten dragen. En ze zitten lekker
Maar da's allemaal zo netjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn honderden andere opties
Strakkere effen shirts zijn toch prima?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, gelukkigGewone effen shirts (beetje strakker) mogen wel toch?
![]()
Alhoewel ik ook van die Schaar-vesten draag
Hangen in enorme vesten en truien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Strakkere effen shirts zijn toch prima?
Hoodies vind ik ook fijn, maar alleen binnen als niemand ze ziet
Hangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangen in enorme vesten en truien.
Vink ook welquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Strakkere effen shirts zijn toch prima?
Hoodies vind ik ook fijn, maar alleen binnen als niemand ze ziet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Er aan denken dat ik weer een agenda had voor dit jaar. En dat in de eerste week.
Ik heb dat meestal ook, maar toffe agenda, dus ik probeer het nog een keer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]Na drie jaar achter elkaar met een zo goed als blanco agenda in mijn tas te hebben rondgelopen koop ik ze maar niet meer
iPhone agendaquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]Na drie jaar achter elkaar met een zo goed als blanco agenda in mijn tas te hebben rondgelopen koop ik ze maar niet meer
Thanksquote:
Niet echt mijn smaakquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Of dan kom ik op dit soort shizzle uit
Telefoon die synchroniseert met je Outlookquote:
Datquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:47 schreef princess-a het volgende:
[..]
Telefoon die synchroniseert met je Outlook
I knowquote:
Trusten babe!quote:
Laat mij ook een beetje qua sfeer aan Buffy/Charmed denken maar beterquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een soort sprookjes horror fantasy crime serie
Ermahgerd, klinkt tof! Ik heb nu zo'n gat nu ik klaar ben met GoTquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een soort sprookjes horror fantasy crime serie
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, klinkt tof! Ik heb nu zo'n gat nu ik klaar ben met GoT
Bijna!quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, klinkt tof! Ik heb nu zo'n gat nu ik klaar ben met GoT
Oja shitquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op je twintigste mag je daar niet meer om janken!
Ik voelde me na het eten ook crap, maar na een parcetamol en wat wijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Bah ik word alleen maar zieker ipv beter
gooi net weer 2 paracetamol naar binnen en ik mag geen alcoholquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik voelde me na het eten ook crap, maar na een parcetamol en wat wijn
ik heb ook koortsquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gooi net weer 2 paracetamol naar binnen en ik mag geen alcohol
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Bah ik word alleen maar zieker ipv beter
milka woont toch tegenover Rinus?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
AFGELOPEN ZATERDAG WAS RINUS IN BOXTEL TROUWENS.
kwam ik net achter. Dat was zulks een goeden meet geweest...
in berlijn verkopen ze illamasqua?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
Is Priem hier? Ik faalde weer in falen in Berlijn
Wilde de 31e gaan winkelen, komen we in de stad blijkt alles om 14u al dicht te zijn gegaan
Geen Illamasqua lakjes dus
Woonkameroptreden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
milka woont toch tegenover Rinus?
nu?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
EHMYGEWRD!![]()
Seks met hete wijven
Gewoon goed naar kijkenquote:
Gallerie Lafayettequote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
in berlijn verkopen ze illamasqua?
sf had het er net over om daar binnenkort heen te gaan dus dat zou goed uitkomen
kan aan de kleurcombo liggen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dit meer op schimmel lijken dan spotted
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
milka woont toch tegenover Rinus?
en, hoe voelt het?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:33 schreef milka82 het volgende:
[..]hetzelfde durp hè, das al traumatisch genoeg ( waren eerste kerstdag bij de plaatselijke Wok en wie zaten daar ook? juist ja, in hun kerst outfit
annex pyjama)
Maar eh, goedemorgen , getrouwde vrouw meld zich, bedankt voor de felicitaties! Gister een taartje gegeten en toen weer over naar de orde van de dag, zelfs mijn ring al niet meer om ivm opzwellende ledematen....wel een huwelijksnacht bedongen trouwens, had ik toch nog een klein feestje, hahahah![]()
P-a gefeliciteerd met je kleine nichtje.
En heb je ervan genoten? Dat was je laatste keer seksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:33 schreef milka82 het volgende:
[..]hetzelfde durp hè, das al traumatisch genoeg ( waren eerste kerstdag bij de plaatselijke Wok en wie zaten daar ook? juist ja, in hun kerst outfit
annex pyjama)
Maar eh, goedemorgen , getrouwde vrouw meld zich, bedankt voor de felicitaties! Gister een taartje gegeten en toen weer over naar de orde van de dag, zelfs mijn ring al niet meer om ivm opzwellende ledematen....wel een huwelijksnacht bedongen trouwens, had ik toch nog een klein feestje, hahahah![]()
Ik denk dat we allemaal dood gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:07 schreef Miezziej het volgende:
Waarom is iedereen de hele tijd ziek![]()
Collega's ook al, familie, hier ook...Ik hoop dat het niet mijn kant op komt
![]()
Beterschap allen!
ja geen idee, ik zeg al, ik heb de afgelopen maanden ZO aan mijn gezondheid gewerkt en in ruil ben ik vaker ziek dan ooitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:07 schreef Miezziej het volgende:
Waarom is iedereen de hele tijd ziek![]()
Collega's ook al, familie, hier ook...Ik hoop dat het niet mijn kant op komt
![]()
Beterschap allen!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb dus met Fred afgesproken dat we de maand februari gaan gebruiken om uit te proberen of we het met elkaar uithouden als we samenwonen. Dus ik neem wat basic spullen mee, houdt m'n huis gewoon aan en we kijken hoe het loopt
![]()
Maar hij heeft ook gevraagd of ik even wil ophouden met er continu over praten want hij wordt nerveus van me.
Dus nu heb ik een word-documentje waar ik al m'n ideeen enzo opgooi omdat ik de hele tijd denk "o dit is handig voor ons samen oh dat is tof o dit is praktisch oh ik wil die dit dat alles"
quote:
En voelt het nu compleet anders nu je getrouwd bent? Ja he! Uiteraard he ! Want dat moetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:33 schreef milka82 het volgende:
annex pyjama)
Ik lag idd al in bed; maar maakt niet uit johquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef megamandy het volgende:
Is Priem hier? Ik faalde weer in falen in Berlijn
Wilde de 31e gaan winkelen, komen we in de stad blijkt alles om 14u al dicht te zijn gegaan
Geen Illamasqua lakjes dus
ERMAHGERD SCHAAR WORDT GROOT ENDE DEGELIJK ENDEZULKSquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik heb dus met Fred afgesproken dat we de maand februari gaan gebruiken om uit te proberen of we het met elkaar uithouden als we samenwonen. Dus ik neem wat basic spullen mee, houdt m'n huis gewoon aan en we kijken hoe het loopt
![]()
Maar hij heeft ook gevraagd of ik even wil ophouden met er continu over praten want hij wordt nerveus van me.
Dus nu heb ik een word-documentje waar ik al m'n ideeen enzo opgooi omdat ik de hele tijd denk "o dit is handig voor ons samen oh dat is tof o dit is praktisch oh ik wil die dit dat alles"
Haha mijn vriend is ook zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En bindingsangst en tralalala, maar het lijkt wel alsof hij er echt achter staat![]()
Je moet maar naar de meet komen en het huis bekijken, dan kan je zien dat het best meevaltquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En voelt het nu compleet anders nu je getrouwd bent? Ja he! Uiteraard he ! Want dat moet![]()
Maar wel leuk joh![]()
![]()
Goeien batspartij er bij
[..]
Ik lag idd al in bed; maar maakt niet uit joh![]()
Vond het al lief dat je het aanbood
Ik weet eik ook niet in hoeverre load nog te verkrijgen is
![]()
[..]
ERMAHGERD SCHAAR WORDT GROOT ENDE DEGELIJK ENDEZULKS![]()
Whihihihihih
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Verkapte Jij-moet-naar-de-meet-komen-dus-je-zorgt-maar-dat-je-verliest-met-tennis-post
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik moet mn ouders en oom en tante nog bellen dat ze 2 februari niet mogen komenDan kan ik
*gaat meteen even doen*
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik de datum dan even omgooien?![]()
Hihi
Priem "hey famillie, ik heb heul veul betere plannen kthnxbye"
Schaar "haha, het is toch op de 9e EINZ trololololo
Ik geloof dat ik teveel tijd met kinderen heb doorgebracht, M'n humor gaat er niet van vooruit
SLIK ALL TZE STRIPSELSquote:
Ja, als je een kind hebt die de mop van de driede verdieping na vijf keer vertellen nog steeds leuk vindt, dan ben je niet zo kritisch meerquote:
Ja ik weet hetquote:
Kiek mij de friet-liefhebbers tegemoet komenquote:
Daarom ben ik gisteren ook niet mee wezen zwemmen met mini en midi, had wel twee kaartjes voor mezelf moeten kopen.....quote:
Hadden ze je het zwembad in kunnen rollenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
Daarom ben ik gisteren ook niet mee wezen zwemmen met mini en midi, had wel twee kaartjes voor mezelf moeten kopen.....
Ja ik wil em ook voornamelijk voor de naamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:42 schreef milka82 het volgende:
Voelt compleeeeeet anders natuurlijk, not! Nu wennen aan mijn nieuwe achternaam maar voor de rest..... Zelfs het batsen was niet andersstandje aangespoelde walvis, hehehehe....
Beterschap voor de zieke chickies, het heerste hier een beetje voor de kerstvakantie (als in veel leerlingen ziek) dus ik hoop dat wij er aan voorbij gaan. Volgende week weer aan het werk en ik zie er wel een beetje tegen op, ben niet meer de mobielste ( wie mijn foto's op fb heeft gezien ziet waarom, ik ben een bloated fishie, die kop! Om te janken.....) maar ach, nog een paar weekjes tot mijn verlof, al mag ie van mij nu ingaan.
Oja Priem, ik wil ook nog Load ( alleen al om de naam *insert pubergegiegel*)
dat is ook zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sinds ik erachter ben gekomen dat Mir niet haar echte achternaam gebruikt op Feestboek vraag ik me bij elke naam die ik zie af of dat nou de echte naam is.![]()
![]()
Ja ik was in de veronderstelling dat iedereen behalve Spees en Ren hun echte naam gebruikten
Maar we hebben zoveel bazen-namen in de groep, statistisch gezien kan dat toch bijna niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is ook zobehalve mir en inca
We zijn toch ook bazen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar we hebben zoveel bazen-namen in de groep, statistisch gezien kan dat toch bijna niet?
mensen met gekke namen zijn vaak superieur en komen dus op FOK, dus het klopt wel!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar we hebben zoveel bazen-namen in de groep, statistisch gezien kan dat toch bijna niet?
Thehehehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:57 schreef Mss het volgende:
Maar priem blijft ook gewoon priem jongeuh!
Ik heb een standaard saaie naamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen met gekke namen zijn vaak superieur en komen dus op FOK, dus het klopt wel!!!
Goed punt welquote:
goeden shopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen om die stropdas op het tweede plaatje
Ik lollerde!quote:
je trouwnaam lijkt anders ook wel op iets uit Harry potterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:05 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik lollerde!
Mini en midi schuiven straks een plek op in de rangschikking ja maar voorlopig geniet ik nog even van mijn peutermini.
Oh en schaar, ik heb gewoon mijn ekte achternamen op fb, voordat je autistenradar op hol slaat, ik heb gewoon een bazen meisjesnaam
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:05 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik lollerde!
Mini en midi schuiven straks een plek op in de rangschikking ja maar voorlopig geniet ik nog even van mijn peutermini.
Oh en schaar, ik heb gewoon mijn ekte achternamen op fb, voordat je autistenradar op hol slaat, ik heb gewoon een bazen meisjesnaam
ik heb ook een saaie naam hoor, we kunnen niet allemaal hip zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bijna![]()
Nee, mijn achternaam is Bosman
Probeer het maar eens dronken uit te spreken, heheheh, lukt je niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je trouwnaam lijkt anders ook wel op iets uit Harry potter
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je trouwnaam lijkt anders ook wel op iets uit Harry potter
Mss moet ik trouwen met mijn vriend en zijn naam aannemen, dan krijg ik een hippe Vietnamese achternaamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook een saaie naam hoor, we kunnen niet allemaal hip zijn
Foe yong hai?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mss moet ik trouwen met mijn vriend en zijn naam aannemen, dan krijg ik een hippe Vietnamese achternaam
nguyen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:10 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mss moet ik trouwen met mijn vriend en zijn naam aannemen, dan krijg ik een hippe Vietnamese achternaam
Bingoquote:
alle vietnamezen in Nederland heten zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:17 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bingo![]()
Ik heb de pen0r van mijn vriend nooit opgemeten, maar hij is denk ik vergelijkbaar met de Nederlandse voorgangers![]()
Hiervoor ook een keer een aziaat gedate, die was wel.. wat kleiner..Ik zou zeggen, 50% kans!
You just had to askquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Oh oh oh. Miezziej. Hebben Aziaten echt kleinere penoren?
sorryquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef milka82 het volgende:
[..]
You just had to ask!
Ik ga mijn bolle kop op de fiets hijsen
Sambal beiii?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle vietnamezen in Nederland heten zosoort Vietnamese Jansen
*strooit nog wat loempiagarpers rond*
quote:De aanhouder wint! We doen een spelletje. Maak de zin af, ik ga op vakantie bij Oostappen en ik neem mee….de reactie die je geeft moet beginnen met de laatste letter van de voorgaande reactie. De laatste die reageert wint (wanneer er 12 uur geen nieuwe reactie meer is gegeven) een weekend of midweek op een park naar keuze! Wij beginnen. Ik ga op vakantie en ik neem mee, een tandenborstel. De volgende begint dus met een L. Succes, wie houdt dit het langste vol?
Of niks etenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon ziek worden, muchos efficiënt.
Neem er twee, dan heb je KitchenAidsquote:
de laatste wint? Wat een aidsregelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze maken zeer matigen caravanparken, maar dit is wel bazenmarketing, zeker gezien de doelgroep
[..]
OMG was me nog niet opgevallen! Goeden ideequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neem er twee, dan heb je KitchenAids![]()
![]()
Ja en dat met het gemiddelde tokkieniveau van "ik wil zo graag op vakantie want we hebben er geen geld voor dus ik wil ook gratiz want mijn oom heeft aids. gr Henk, Bep & de kids".quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de laatste wint? Wat een aidsregel
O god, is dat niet waar lipglans het over had?quote:
gratis in een kutcaravanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en dat met het gemiddelde tokkieniveau van "ik wil zo graag op vakantie want we hebben er geen geld voor dus ik wil ook gratiz want mijn oom heeft aids. gr Henk, Bep & de kids".
Onbeperkte reclame![]()
Ja, die had er een advertorial van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O god, is dat niet waar lipglans het over had?
Toen deed ik ook al![]()
Hoe lang heb je dat vorige boek volgehouden, dat Lin en jij toen allebei hadden?quote:
Twee weken ofzo. Maar dat was heel onhandig. Dus ik ben benieuwd hoe dit nu gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat vorige boek volgehouden, dat Lin en jij toen allebei hadden?
Jij bent toch al flink afgevallen? Waarom ga je dan op boeken en niet gewoon op gezond verstand aan de gang?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Twee weken ofzo. Maar dat was heel onhandig. Dus ik ben benieuwd hoe dit nu gaat.
Omdat mijn gezonde verstand helemaal niet zo gezond is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij bent toch al flink afgevallen? Waarom ga je dan op boeken en niet gewoon op gezond verstand aan de gang?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het enige wat dat bodieboost boek anders zegt dan elk ander boek is dat je verplicht moet snoepen. Ja en het houdt je blijkbaar graag in de illusie dat een appel en een banaan hetzelfde zijn
Dwyn, wat denk je nou dat dat boek je kan vertellen dat je zelf nog niet weet?
Ja dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Nou dan! Jij hebt heul geen dieetboek nodig
Vooral als je wilt stoppen zekerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even roken
(ook goed voor de lijn EINZ)
truequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even roken
(ook goed voor de lijn EINZ)
ik bied een pousse!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
te ruil:
1 sjiwaawaa
tegen elk aannemelijk bod.
geschoren?quote:
we zitten op zoeen vurkansiepark. En het is vertrekdag. Dus alle belgen en fransen en duitsers vertrekken weer naar hinter. Maar smeagol snapt dat niet. Het was 5 dagen gewoon stil hier. En nu blaft hij naar alles wat ook maar een beetje geluid maakt.quote:
in een kutcaravan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we zitten op zoeen vurkansiepark. En het is vertrekdag. Dus alle belgen en fransen en duitsers vertrekken weer naar hinter. Maar smeagol snapt dat niet. Het was 5 dagen gewoon stil hier. En nu blaft hij naar alles wat ook maar een beetje geluid maakt.
rot opquote:
Ruilen voor een nog harder blaffende samson?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
te ruil:
1 sjiwaawaa
tegen elk aannemelijk bod.
dat had onze caravan ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zoeen huuske met een pot en een koelkast.
noooooo! Samsonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ruilen voor een nog harder blaffende samson?
Hij is lief... tot er volk is; of de deurbel gaat... arghhhquote:
Allemaal aan het Priemdieet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe gewoon diëten zonder boekZeer gezond endezulks
![]()
past hij in een fietsmandje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ruilen voor een nog harder blaffende samson?
beter opvoeden!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is lief... tot er volk is; of de deurbel gaat... arghhh![]()
tempting....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik doe er dan een extragratisch jill bij!
Beetje proppen; maar dat lukt welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
past hij in een fietsmandje?
frodo blaft niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn er ook mute honden te krijgen? Oehhhhhhhhh !
Trut.quote:
het blijft armoedig. Kamperen. zolang het geen RV van 18 meter is.quote:
In Amerika had de familie waar we waren zo'n hond waarvan de stembanden waren doorgesnedenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:13 schreef PriemGirl het volgende:
Zijn er ook mute honden te krijgen? Oehhhhhhhhh !
er zaten verdomme vier slaapkamers in!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het blijft armoedig. Kamperen. zolang het geen RV van 18 meter is.
Die andere toch ook niet?quote:
En een Oostappen parasol!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zaten verdomme vier slaapkamers in!
Watquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In Amerika had de familie waar we waren zo'n hond waarvan de stembanden waren doorgesneden.
Die klonk als zo'n speelgoedhondje. Hij maakte alleen geen salto's
true.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die andere toch ook niet?
Een blaffende cavia
Samson opnaaienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat![]()
![]()
Nah beter kan ik het bezoek beter opvoeden
Ja was echt zieligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat![]()
![]()
Nah beter kan ik het bezoek beter opvoeden
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zaten verdomme vier slaapkamers in!
oh, niet alleen amerikanen hoor. Helaas.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja was echt zielig![]()
Ze hadden het ook niet zelf gedaan. Het was een showhond, maar toen brak hij een poot en was hij waardeloos voor de show, dus toen moest hij weg.
Amerikanen
Het is een waakhond. Jaagt alle turken en marokkanen weg die in de weg staan op straat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die andere toch ook niet?
Een blaffende cavia
en vanuit de douche in de wc nierken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het was dan ook een luxe comforthome![]()
En vanaf de wc kon je met het terras praten, dat kan je vast niet in dat huisje van je
En dan zeggen ze WAT IS DEZEN DIE KAVIA BLAFT!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is een waakhond. Jaagt alle turken en marokkanen weg die in de weg staan op straat.
Zulk een praktische vakantiebestemmingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en vanuit de douche in de wc nierken!
Ja.... Trut.quote:
Ze lopen er letterlijk met een grote boog omheen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zeggen ze WAT IS DEZEN DIE KAVIA BLAFT!
Bang dat ze erop gaan staan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze lopen er letterlijk met een grote boog omheen.
Uiteraardquote:
OEHHquote:
Nee man, die gasten zijn scheiterds voor honden, als t een stafford is die ze niet kennen zijn ze ook wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bang dat ze erop gaan staan?.
Terwijl ze een stafford waarschijnlijk gaan staan knuffelen
*gaat achter marrokanen aanrennen met de poetel*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee man, die gasten zijn scheiterds voor honden, als t een stafford is die ze niet kennen zijn ze ook weg
Pehehehehe ze is van een B; naar een D gegaan... maar niks aangekomen. Owjah en ook van een S naar een Mquote:
masja een Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehehe ze is van een B; naar een D gegaan... maar niks aangekomen. Owjah en ook van een S naar een M
Jaja niks aangekomen![]()
Nepperts?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehehe ze is van een B; naar een D gegaan... maar niks aangekomen. Owjah en ook van een S naar een M
Jaja niks aangekomen![]()
Waarom zijn de mijne dan gestopt met groeien? He ?? He????? Hé ????????? Tssssquote:ik had cup A en een half jaar later cup B. Ik werd ongesteld, ergens voor mijn 16e. Ik kon ‘volwassen’ kleding aan, ik paste kledingmaat S en zelfs M op een gegeven moment. Finally!
Maar dat was nog niet alles! En hier hamer ik echt altijd op als iemand begint over haar borsten. Veel meiden denken dat hun borsten voor altijd dezelfde cupmaat zullen blijven als ze eenmaal een bepaalde BH maat dragen. Dat is niet altijd zo! Je borsten kunnen nog lang doorgroeien. Zo gebeurde het bij mij dat ik jarenlang een kleine cup B had en toen rond mijn 19e ineens een C en later zelfs D kreeg. Ik ben toen absoluut niet aangekomen en had overal dezelfde maten. Bizar, maar het kan zeker! Maak je dus echt geen zorgen als je nog jong bent, je borsten kunnen ineens flink groeien.
Ook zij is jong geweestquote:
Ja, want Masja zegt hetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is dus nog hoop dat ik ook een dubbel d krijg ooit?![]()
*begint alvast met kauwen*quote:
Van a naar b naar c naar dquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom zijn de mijne dan gestopt met groeien? He ?? He????? Hé ????????? Tssss
?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van a naar b naar c naar d
Rot toch een eind op zeg.
heeft brum centen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is dus nog hoop dat ik ook een dubbel d krijg ooit?![]()
zonder aan te komen.quote:
ook dat je dacht dat B je eindpositie was? en dat je ineens na 2 jaar je jetsers weer gingen groeien? zonder ook maar een gram aan te komenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook van a naar b naar c naar d naar e naar d naar e naar f gegaan
Kan wel. Als je elders afvalt. Maar not likelyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zonder aan te komen.![]()
dat kan toch heul niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |