Dankjewelquote:
Knap dat Spees zomaar de naam raaddequote:
Is 1 niet genoeg? Gij hoarder gij!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 55 minuten
Thanksquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 55 minuten
*Plop!*quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moest ik eigenlijk toch eens haast maken he?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is 1 niet genoeg? Gij hoarder gij!
Tiktoktiktokquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dan moest ik eigenlijk toch eens haast maken he?
You have pictures yes?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat mijn nieuwe schoenen awesome zijn?
Pics!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Had ik trouwens al gezegd dat mijn nieuwe schoenen awesome zijn?
ja, schaam je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Incantrix het volgende:
(Ik ben geen echt hakkenmeisje, sorry)
Die zijn leuk! En stukken comfortabeler dan hakken inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:20 schreef Incantrix het volgende:
Plaatje posten lukt niet, maar dies wuns
Ik hoop alleen dat de holo-adidas die ik er gisteren bijbesteld heb tegenvallen, anders heb ik wel een beetje een dillemma
Ist echt bloederig ende grafisch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
American horror story. Bb is al gevlucht
Wat vond je van Grimm btw?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Nopequote:
Da's een serie toch? Leuk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
ligt er aan wat je gewend bentquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ist echt bloederig ende grafisch?
ik vond het wel leuk, maar begrijp dat ik de enige benquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat vond je van Grimm btw?
Jaa, ze zijn echt heel blij! En ik loop hier idd beter op, na zwangerschap 1 zijn mijn voorvoeten doorgezakt dus hakken zijn voor mij 'on occasion'quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die zijn leuk! En stukken comfortabeler dan hakken inderdaad
bandshirts zijn nou eenmaal geen dingen waar een vrouw mooi van wordtquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
NopeMaar sinds wel meer van mijn kledingsmaak hier eigenlijk als not done wordt beschouwd dek ik me maar alvast in
Niksquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan wat je gewend bent
Heb ik bandshirts? Al heel lang niet meer volgens mij.. Of je bedoelt dat shirt van the Ramones denk ik, maar die vind ik leuk omdat het geen bandshirt-model is maar met uitgezakte halsquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bandshirts zijn nou eenmaal geen dingen waar een vrouw mooi van wordt
Coolquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kom er over een half uur op terug
nou, dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb ik bandshirts? Al heel lang niet meer volgens mij.. Of je bedoelt dat shirt van the Ramones denk ik, maar die vind ik leuk omdat het geen bandshirt-model is maar met uitgezakte halsMaar echte bandshirts heb ik al wel lang afgezworen
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk, maar begrijp dat ik de enige ben
Oh, gelukkigquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dan is er niks aan de hand
noooo geen hoodiesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, gelukkigGewone effen shirts (beetje strakker) mogen wel toch?
![]()
Alhoewel ik ook van die Schaar-vesten draag
er zijn honderden andere optiesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat voor vesten ik dan zou moeten dragen. En ze zitten lekker
Maar da's allemaal zo netjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn honderden andere opties
Strakkere effen shirts zijn toch prima?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, gelukkigGewone effen shirts (beetje strakker) mogen wel toch?
![]()
Alhoewel ik ook van die Schaar-vesten draag
Hangen in enorme vesten en truien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Strakkere effen shirts zijn toch prima?
Hoodies vind ik ook fijn, maar alleen binnen als niemand ze ziet
Hangenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangen in enorme vesten en truien.
Vink ook welquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Strakkere effen shirts zijn toch prima?
Hoodies vind ik ook fijn, maar alleen binnen als niemand ze ziet
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Er aan denken dat ik weer een agenda had voor dit jaar. En dat in de eerste week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |