Doe je ws toch nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort maar naar gaan kijken dan
Geen zin in een 12 euro menu wat ik toch niet op krijg of zo met vieze patatjes
Ik zit te twijfelen of ik zo zou gaan maar weet niet of ik er wel zin in heb nu al of ik m'n geld er wel aan uit wil geven en sowieso eet ik het liever stoned maar dan wil ik weer niet rijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je ws toch nietmaar je mist wel wat. Want die dingen zijn heerlijk.
Die twister is ook wel lekker, zitten gewoon gepaneerde stukjes kip in en sla en tomaat enzo. En geen kankerbotten en maagzuurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik zo zou gaan maar weet niet of ik er wel zin in heb nu al of ik m'n geld er wel aan uit wil geven en sowieso eet ik het liever stoned maar dan wil ik weer niet rijden
Fucking dilemma's
Bleh hou niet van twisters doe mij maar normale patat. Maar laatste keer vond ik ze goor. Sowieso patat elders dan bij de Mac zoals bij de KFC of BK zijn niet te vretenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die twister is ook wel lekker, zitten gewoon gepaneerde stukjes kip in en sla en tomaat enzo. En geen kankerbotten en maagzuur
Die twister is een wrapquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Bleh hou niet van twisters doe mij maar normale patat. Maar laatste keer vond ik ze goor. Sowieso patat elders dan bij de Mac zoals bij de KFC of BK zijn niet te vreten
Aah zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die twister is een wrapJe krijgt er geen twister fries bij ofzo.
Draai joint. Haal KFC, rook joint stukje... eetse!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik zo zou gaan maar weet niet of ik er wel zin in heb nu al of ik m'n geld er wel aan uit wil geven en sowieso eet ik het liever stoned maar dan wil ik weer niet rijden
Fucking dilemma's
Heel misschien later op de dag of morgen of zo. Of ik ga wat bestellen. Ik heb iig zin in stoned fastfood bunkeren gekregenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Draai joint. Haal KFC, rook joint stukje... eetse!
Twister is een wrap, stukken kip zonder bot net als crispystrips in een pannekoek met groente ofso... en hotwrap is ook lekker.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
kfc
Hoe noem je een neger die een kip helemaal opeet
KLUIVERT HAHAAH XD XD XDXDXXXDDDDDDDDDDDDDDDXXXXXDDDDDDDD
ey wtf :Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:02 schreef demetria het volgende:
wtf
hou je mond man
ik eet zeker eens in de 2 weken hotwings bij kfc in rotterdam
nooit problemen gehad
ey swa relax chill rustig doe kalmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:02 schreef demetria het volgende:
wtf
hou je mond man
ik eet zeker eens in de 2 weken hotwings bij kfc in rotterdam
nooit problemen gehad
ligt eraan als ik thuis ben en trek heb in kfc ga ik meestal bij randweg kfcquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
ey swa relax chill rustig doe kalm
ga je naar roffa city kfc of roffa zuidplein kfc?
Boeiend, elke horeca en keuken is zo hoor. Die zeep en antibacterieshit hangt er alleen maar voor bureau de wit, toen ik nog in de horeca werkte ook wel eens een salade die ik aan het bereiden was met de asbak verwisselt, haha dom, ff hard blazen en husselen en je ziet er niks meer van johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Die gasten in de keuken gaan lekker een potje zitten schijten, daarna met hun handjes reet afgeveegd om vervolgens met diezelfde handen jouw stukjes kip te manhandlen.
Dit is true story, ik ken iemand die iemand kent die daar werkt.
Eet smakelijk.
Dit wetende, ga je zelf vaak naar fast-food ketens?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Boeiend, elke horeca en keuken is zo hoor. Die zeep en antibacterieshit hangt er alleen maar voor bureau de wit, toen ik nog in de horeca werkte ook wel eens een salade die ik aan het bereiden was met de asbak verwisselt, haha dom, ff hard blazen en husselen en je ziet er niks meer van joh
Ja ik blijf er gewoon gaan. Maar de Mac's waar ik altijd kom zijn altijd goed. Alleen BK, KFC en Donerzaken zijn pauperquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dit wetende, ga je zelf vaak naar fast-food ketens?
Voor mij nooit meer iig. Kleuters van 15 die met m'n eten spelen achter in de keukenAllemaal klappen wil ik ze
na een doner sowieso altijd aan de dunne. volgens mij vegen ze de vloer aan met die broodjes ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik blijf er gewoon gaan. Maar de Mac's waar ik altijd kom zijn altijd goed. Alleen BK, KFC en Donerzaken zijn pauper
Maar als je honger hebt
Ja vaak gewoon oud, Turken zijn gierig dus ze bewaren het afgeschoren vlees veel te langquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:26 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
na een doner sowieso altijd aan de dunne. volgens mij vegen ze de vloer aan met die broodjes ofzo
-weggejorist-quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die twister is ook wel lekker, zitten gewoon gepaneerde stukjes kip in en sla en tomaat enzo. En geen kankerbotten en maagzuur
nee mijn broerz neef niet en lahmacun word vers gekneden elke ochtemd snapjeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja vaak gewoon oud, Turken zijn gierig dus ze bewaren het afgeschoren vlees veel te lang
Oh dan is 't wel goed want sommige zaken daar hebbe ze het echt lang in die warm water bakken denk wel een paar dagen das niet goed snapjeequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee mijn broerz neef niet en lahmacun word vers gekneden elke ochtemd snapjeeeeeeee
jij woont toch op de delftselaan schilderswijk? dan ken je vast wel die ene dönerzaak voor de haagsemarkt in dat houtehuisjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh dan is 't wel goed want sommige zaken daar hebbe ze het echt lang in die warm water bakken denk wel een paar dagen das niet goed snapjee
Ja daarzo ergens, ik vind altijd raar hoe ze die rollen maken. Maar toen dacht ik veel Turkse jongetjes zijn besneden weetje wel, en als je goed naar die rol vlees kijkt zie je echt dat 't allemaal van die voorhuidjes zijn die daar zo tegenaan geplakt zijn hehehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:38 schreef Gulmez het volgende:
[..]
jij woont toch op de delftselaan schilderswijk? dan ken je vast wel die ene dönerzaak voor de haagsemarkt in dat houtehuisjedie is wel goed man
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daarzo ergens, ik vind altijd raar hoe ze die rollen maken. Maar toen dacht ik veel Turkse jongetjes zijn besneden weetje wel, en als je goed naar die rol vlees kijkt zie je echt dat 't allemaal van die voorhuidjes zijn die daar zo tegenaan geplakt zijn hehehe
Hehe ja moet ook wel anders kan je nooit zoveel donerzaken hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]gebeurt gewoon in ziekenhuis man ik heb zelf ook moeten doen krijg je een gaasje na de operatie op je piemel een week wat er vanzelf afweekt als je genoeg doucht en dan heb je een zo goed als nieuwe
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:42 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hehe ja moet ook wel anders kan je nooit zoveel donerzaken hebben natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Gulmez het volgende:
[..]gebeurt gewoon in ziekenhuis man ik heb zelf ook moeten doen krijg je een gaasje na de operatie op je piemel een week wat er vanzelf afweekt als je genoeg doucht en dan heb je een zo goed als nieuwe
het ligt eraan je eigen budget tering denk ik, ik als audi bezitter kan makkelijk een menutje betalen maar voor jou zou het best een greep uit je financiele vermogen kunnen zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef dramatic het volgende:
ligt het aan mij of is KFC echt belachelijk duur? Ik was er eens binnen en zag alleen dingen rond de 10 euro en meer..
tjah financieel ben ik ondergemiddeld voor een student denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
het ligt eraan je eigen budget tering denk ik, ik als audi bezitter kan makkelijk een menutje betalen maar voor jou zou het best een greep uit je financiele vermogen kunnen zijn
Jawel, weetje wat veel vestigingen doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:55 schreef dramatic het volgende:
[..]
tjah financieel ben ik ondergemiddeld voor een student denk ik
Maar kan je daar echt niet normaal eten voor het geld van een Mac-chickenmenu?
dat heb ik dus al die tijd zitten etenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja daarzo ergens, ik vind altijd raar hoe ze die rollen maken. Maar toen dacht ik veel Turkse jongetjes zijn besneden weetje wel, en als je goed naar die rol vlees kijkt zie je echt dat 't allemaal van die voorhuidjes zijn die daar zo tegenaan geplakt zijn hehehe
Maar het blijft toch lekker somehowquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dat heb ik dus al die tijd zitten eten
betekent dit nu dan dat we hommo zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar het blijft toch lekker somehow
Nee, slechts kannibalen, maar het is ok zolang je maar even een gebedje doet van ter vorenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
betekent dit nu dan dat we hommo zijn?
godverquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
mmmmhh voorhuidjes van kleine gulmezjesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:02 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee, slechts kannibalen, maar het is ok zolang je maar even een gebedje doet van ter voren
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
mmmmhh voorhuidjes van kleine gulmezjes
Die emmers waar drie kilo kip in zit bedoel je?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef dramatic het volgende:
ligt het aan mij of is KFC echt belachelijk duur? Ik was er eens binnen en zag alleen dingen rond de 10 euro en meer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |