Op deze manier een broodje worst wegwerken is al een hele show hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Tijd dat ie s wat meer beweegt voor een gifje
Bekvingeren, neuspeuteren en bier halen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou maar zo snel mogelijk toeslaan, hij beweegt steeds minder
gelukkig doe jij dat tegenwoordig buiten beeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bekvingeren, neuspeuteren en bier halen...
Ga eens niet zoveel van jezelf uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
gelukkig doe jij dat tegenwoordig buiten beeld
bij mij is het dan altijd nog vingeren, peuteren en wodka halenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga eens niet zoveel van jezelf uit
Ik hoorde het ook. Opa dacht nog dat oma het opgeruimd hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht en dag heeft de kat toch het stukje worst, dat die ouwe gisteren op de grond gooide, opgegeten. Holy shit.
Even een kleine correctie sorry...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht en dag heeft de kat toch het stukje worst, dat die ouwe gisteren op de grond gooide, spuugde opgegeten. Holy shit.
Je kunt er van de grond eten. Er ligt genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht en een dag heeft de kat toch het stukje worst, dat die ouwe gisteren op de grond gooide, opgegeten. Holy shit.
Gezellig tussen de spinnenwebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde het ook. Opa dacht nog dat oma het opgeruimd had![]()
Waarschijnlijk ligt dat stuk worst nu onder de bank van oma.
Opa moet van al die exotische vissoorten niets weten, hij houdt het bij kibbeling, een lekkerbekje of een haring.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef pullup het volgende:
PB doet een poging om oma te commanderen wat te eten morgen
Nee, de schoonmaakster komt maar één keer per week.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:22 schreef jacqhassel het volgende:
Ow met dieren in huis wordt er daar niet dagelijks gezogen
Dat berustte bij Oop op een misverstandje, want we gaan niet bestellen, we eten uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt PB maar een lui wijf omdat ze haar eten laat bezorgen in plaats van dat ze het zelf even gaat halen.
Eet zequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat berustte bij Oop op een misverstandje, want we gaan niet bestellen, we eten uit.
Lijkt me niet verstandig: dit topic is over een post of 80 vol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat berustte bij Oop op een misverstandje, want we gaan niet bestellen, we eten uit.
Ahh, je neemt je bestelde eten mee naar het park om de hoek? Gezellig....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |