Heeft-ie z'n knakworst al laten zien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:06 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Opa spot PB dus we zullen zo wel weer een karrenvracht aan vreetcaps krijgen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie z'n knakworst al laten zien?
Jup, maar ik gun Pb de eer...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, en deze keer geen laffe kadetjes maar laf wiibrood.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Bruin brood zelfs geloof ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en deze keer geen laffe kadetjes maar laf wiibrood.
Hmm.. je wordt wat traag Pb....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Brood met knakworst vandaag. Om te kunnen zien dat het dat ook daadwerkelijk was, moest heel wat moeite worden gedaan, want Oop eet vandaag netjes van het tafeltje, met mes en vork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je kleurenblind? En watdabetref.....die ouwe en bruin brood.quote:
En voorspelbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. je wordt wat traag Pb....
Haha ik keek niet maar dit is daadwerkelijk wat hij daarnet beweerdequote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind? En watdabetref.....die ouwe en bruin brood.
Zelfs de korstjes zijn hem al vaak te bruin. Die bewaart-ie voor z'n negervriend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind? En watdabetref.....die ouwe en bruin brood.
Toch wel verse mes en vork hè?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Was het jullie al opgevallen dat hij met mes en vork eet?
Mja beetje jammer dat dankzij mijn vroege post iedereen het bij het rechte eind hadquote:
Ik zou maar zo snel mogelijk toeslaan, hij beweegt steeds minderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Tijd dat ie s wat meer beweegt voor een gifje
Op deze manier een broodje worst wegwerken is al een hele show hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Tijd dat ie s wat meer beweegt voor een gifje
Bekvingeren, neuspeuteren en bier halen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou maar zo snel mogelijk toeslaan, hij beweegt steeds minder
gelukkig doe jij dat tegenwoordig buiten beeldquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bekvingeren, neuspeuteren en bier halen...
Ga eens niet zoveel van jezelf uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
gelukkig doe jij dat tegenwoordig buiten beeld
bij mij is het dan altijd nog vingeren, peuteren en wodka halenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ga eens niet zoveel van jezelf uit
Ik hoorde het ook. Opa dacht nog dat oma het opgeruimd hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef beequeen het volgende:
Na een nacht en dag heeft de kat toch het stukje worst, dat die ouwe gisteren op de grond gooide, opgegeten. Holy shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |