Drank maakt echt veel hersencellen kapot, zeg. Nu is veel al snel te veel bij weinig cellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Het maakt opa niet uit wat we over hem zeggen. Ja, dat wisten we al![]()
"Je mag alleen geen geintjes maken over Prins Friso want dat was z'n eigen schuld, had-ie maar binnen de piste moeten blijven."
Alle wetten van de logica worden weer getart
Eet ze!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe heeft het over zijn favo onderwerp: wat een ander onterecht verdient.
Ik ga in mijn lege pannen roeren. Smakelijk allemaal.
Wacht!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:47 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe heeft het over zijn favo onderwerp: wat een ander onterecht verdient.
Ik ga in mijn lege pannen roeren. Smakelijk allemaal.
Dan mag ik wel diep in de buidel tasten....eurootje of 35 voor een pondje...K doe wel bosje sprotjes..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Annie kan maar beter een bosje paling aan opa sturen.
Ik luister tijdens het roeren. Thanks.quote:
Voor jou kwam ik ook nog een leuke tegenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drank maakt echt veel hersencellen kapot, zeg. Nu is veel al snel te veel bij weinig cellen.
Ehh waar moest dit ook alweer heen? Ik ben even de topic kwijt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister tijdens het roeren. Thanks.
Dat is ook een goed planquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan mag ik wel diep in de buidel tasten....eurootje of 35 voor een pondje...K doe wel bosje sprotjes..
Goed pakjequote:
Lekker!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor jou kwam ik ook nog een leuke tegen
Dat ding staat nog steeds?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef pullup het volgende:
Zondag gaat opa samen met oma de boom aftuigen, niet op maandag natuurlijk want dan moet hij het alleen doen als oma werkt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lijkt weer van Koninklijke bloede.
Zeker, hij heeft ooit gehoord dat het sociaal acceptabel is tot drie koningen dus zondag moet dat ding naar beneden.quote:
Nou ... Dat was wel een Duitser.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Prins Claus, bedoel ik. Die kon er niks aan doen dat-ie doodging.
Die moeten ze ook de tyfus slaan!quote:
nee hij zou oma eens ontlasten he ligt liever tot 12 uur in zijn nest. en dan nog klagen ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:58 schreef pullup het volgende:
Zondag gaat opa samen met oma de boom aftuigen, niet op maandag natuurlijk want dan moet hij het alleen doen als oma werkt.
O ja, dan was het wel z'n eigen schuld. Gelukkig is opa niet als Zorreguita, dan zou hij mij hoogstpersoonlijk uit het vliegtuig gooien.quote:
Daar staat anders wel de Maximale straf op...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dan was het wel z'n eigen schuld. Gelukkig is opa niet als Zorreguita, dan zou hij mij hoogstpersoonlijk uit het vliegtuig gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |