Nee hoor ik draag nooit jurkjes .. en mooie meisjes die ze wel dragen zijn er ook zo uit vandaanquote:
Wat hebben we nu weer misdaan danquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
Opa dacht dat FOK zo'n beschaafd forum was, dat ze 'n prijs hadden gekregen etc, wann wereldvreemd oud barrel is het ook![]()
Hijzelf is natuurlijk heel beschaafd en hij tilt zijn reet nog eens op om een geweldige ruft te laten
Prins Friso post van Scrut, straks gaat ie weer naar Gert gillen of ie 'm weg wil halen ......quote:
Zou hij wel eens in ONZ of KLB zijn geweest? KPD noem ik nog niet eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:59 schreef Jian het volgende:
Opa dacht dat FOK zo'n beschaafd forum was, dat ze 'n prijs hadden gekregen etc, wann wereldvreemd oud barrel is het ook![]()
Hijzelf is natuurlijk heel beschaafd en hij tilt zijn reet nog eens op om een geweldige ruft te laten
Oh hij stoort zich daar werkelijk aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Prins Friso post van Scrut, straks gaat ie weer naar Gert gillen of ie 'm weg wil halen ......
Of in NWS of bij die misantropen in TV?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou hij wel eens in ONZ of KLB zijn geweest? KPD noem ik nog niet eens.
Iedereen die grappen maakt over ongelukken moeten ze de tyfus schoppen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef pullup het volgende:
Oh hij stoort zich daar werkelijk aanWat een bloemetjesjurk is het ook.
Als het hem uitkomt stoort ie zich overal aan, hypocriete jankzak dat het isquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh hij stoort zich daar werkelijk aanWat een bloemetjesjurk is het ook.
In NWS zal hij zich vast thuisvoelen, met die Tsunami van anti-moslimtopics.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Of in NWS of bij die misantropen in TV?
Hè, jammer, ik zou 'm zo graag eens zien rodelenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa durft nu niet meer op wintersport.
Prettig kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaarquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iedereen die grappen maakt over ongelukken moeten ze de tyfus schoppen!
Gher kan het hem wel uitleggen, die is heel handig in dat soort dingen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
In NWS zal hij zich vast thuisvoelen, met die Tsunami van anti-moslimtopics.
Moet-ie het wel eerst zien te vinden ...
Je snapt er niet echt veel van, hè jochiequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:05 schreef ZOA het volgende:
[..]
Prettig kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar
Sayin' you've got one black friend, so you're in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is blij met de foto in de post van PB. "Ik met m'n negervriend en dan zeggen ze dat ik een racist ben, die kuttekoppen."
Ik onthou me van commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |