We waren heel gemeenquote:
quote:En nu wat anders, de sportschool begint z'n vruchten af te werpen: klik
Schrijf je hem wel in steno? Anders past het nooit tussen twee kaftenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef wonderer het volgende:
Als ik nu begin met je biografie, heb je genoeg meegemaakt voor het volgende deel tegen de tijd dat ik klaar ben
Maar het klinkt allemaal wel erg tof
Bijbelpapier/lettertjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Schrijf je hem wel in steno? Anders past het nooit tussen twee kaften
Waarschijnlijk gaan mensen het toch niet geloven, zoveel rare dingen als die meemaaktquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang er meer waarheden in staan dan in dat boek moet het een succes worden.
Zijn wij allemaal figuranten dan??quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Zou Ang3l in de Nederlandse Truman Show zitten?
Meh, Ang3l zet het allemaal online, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan mensen het toch niet geloven, zoveel rare dingen als die meemaakt
Het ligt er ook maar aan met wat voor mensen je omgaat en waar je je begeeft natuurlijk. En "spannend"is in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Meh, Ang3l zet het allemaal online, dat is het verschil.
De Bijbel is Cavalino's levensverhaal?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zolang er meer waarheden in staan dan in dat boek moet het een succes worden.
Misschien heeft iedereen wel griep, zoals ik. O wacht, dan zouden ze alleen maar meer kunnen posten, in plaats van minder...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Psst.... hoe gaat het met iedereen?
Beterschap!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Misschien heeft iedereen wel griep, zoals ik. O wacht, dan zouden ze alleen maar meer kunnen posten, in plaats van minder...
Dat soort dingen blijven altijd heftigquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Ang3l het volgende:
Morgen bij familieberichten het verhaal van Sanne. Meisje wat de hoofdrol speelde in onze musical en enkele weken daarna stierf.
http://www.tvgids.nl/programma/13843967/Familieberichten/
Misschien een mooi eerbetoon/herdenking aan haar...quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap als ik eerlijk ben niet zo goed waarom de familie het met zo'n programma wil doen. maar goed, had wel meer vragen bij hun verwerking. Blijft persoonlijk.
Het klinkt alsof je het een beetje too much vindt?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Kan. Hebben we zo'n 5 gehad, maar kan.
Nu ja, eerst de herdenkingsbijeenkomst van de musical, toen nog eentje, toen de dienst zelf, toen allemaal grote kaarten met haar gezicht er op naar iedereen, toen een half jaar na dato weer kerstkaarten naar iedereen met haar gezicht er op, nu weer de media opzoeken anderhalf jaar na dato. Ik zeg al, het is persoonlijk hoe iedereen rouwt... maar ik vind t een beetje een circus wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het een beetje too much vindt?
Ja iedereen doet het op zijn manier... misschien helpt het hen de pijn te verzachten... ik kan me niet voor de helft voorstellen (gelukkig maar) hoe verschrikkelijk het moet zijn om iemand zomaar ineens nooit meer te kunnen zien...quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu ja, eerst de herdenkingsbijeenkomst van de musical, toen nog eentje, toen de dienst zelf, toen allemaal kaarten met haar gezicht er op naar iedereen, toen dit, toen dat, nu weer de media opzoeken. Ik zeg al, het is persoonlijk hoe iedereen rouwt... maar ik vind t een beetje een circus worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |