Is dat net zoals touwtje trekken op de kermis? Als je daaraan trekt krijg je ook een kadootjequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoelde kadootjes en liefde en zo hoor
Excel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:27 schreef Ang3l het volgende:
En dat hou ik dan natuurlijk in excel bij
Trendlijnen qua daten en zo, patroontjes.
Vergt tenminste nog eigen denkwerkquote:
De echte mol wilde ervoor zorgen dat een van de nepmollen het spel zouden winnen, zodat er geen geld in de pot kwam... Kees speelde dat perfect uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef Bartjebart het volgende:
Maar hoe had je daar als mol nou willen mollen?
Maar de pest is dat je ook al vroeg in de nacht vermoord had kunnen worden en dan heb je 0,0 invloed...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De echte mol wilde ervoor zorgen dat een van de nepmollen het spel zouden winnen, zodat er geen geld in de pot kwam... Kees speelde dat perfect uit
Nee maar in dat geval is de kans ook groter dat de nepmollen winnen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar de pest is dat je ook al vroeg in de nacht vermoord had kunnen worden en dan heb je 0,0 invloed...
Nog steeds hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
Leeg kantoor. Ik wist niet dat de griepepidemie zo ernstig was.
alweer uitverkocht?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:25 schreef Ang3l het volgende:
JaaaaLowlands 2013 is ene feit!
Jezus wat een HEL was dat zeg
We hebben ook echt maar NET genoeg kaarten
Maar 2 van de 5 die er door kwamen.
In de tenten fik je weg van de hitte, en oh, als je dan buiten wilt gaan afkoelen fik je weer weg, want, veel zon, geen schaduw.quote:
O je was er bij?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de tenten fik je weg van de hitte, en oh, als je dan buiten wilt gaan afkoelen fik je weer weg, want, veel zon, geen schaduw.
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je was er bij?
Ik heb genoeg in de schaduw gezeten. Moet zelfs zeggen dat het met die hitte wel een extra dimensie gaf. Overal watergevechten en dergelijke. Een van de leukste jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |