Tdkr is gewoon slecht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef Godtje het volgende:
Wat vonden een hoop mensen Take Shelter goed.![]()
Of Tdkr heel erg slecht. Dat kan ook
Wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mensen die Dredd hebben gezien
Niet zo wannabe snob gaan doen hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mensen die Dredd hebben gezien
Dit, en gezien de films die zijn overgebleven, kan ik dit toernooi absoluut niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
7 gezien, maar kan geen stem uitbrengen
Waarom nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit, en gezien de films die zijn overgebleven, kan ik dit toernooi absoluut niet meer serieus nemen.![]()
Kut toernooi met teveel onbekende films en ongelukkige duels.quote:
Dit is dan ook niet "wat is de beste blockbuster uit 2012 tournament."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut toernooi met teveel onbekende films en ongelukkige duels.
Klopt, en dat zal waarschijnlijk een slechte afspiegeling zijn omdat op 9/10 duels niet gestemd kon worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet "wat is de beste blockbuster uit 2012 tournament."
Ongelukkige duels maken niet uit want het gaat alleen om de winnaar.
Dat ligt aan jezelf, je kan die films gewoon kijken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, en dat zal waarschijnlijk een slechte afspiegeling zijn omdat op 9/10 duels niet gestemd kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |