Vorm eruitquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit een redelijk BPL budget squad om mee te spelen tot TOTY?
en welke keeper erin?quote:
Smeekt om een in-vormquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit een redelijk BPL budget squad om mee te spelen tot TOTY?
Reina ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en welke keeper erin?
trouwens, ik ga er een 4-5-1 van maken, want bij 4-1-2-1-2 zijn de prijzen minstens 2 keer zo duur als op Futwiz staat
wacht ook maar tot na de TOTYquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:18 schreef Alovenac het volgende:
Goed gerekend zeg, precies 430k op de bank om een nieuw team te kopen, nu alleen nog ff een nieuw team bedenken.
Hier al gekeken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand een zilveren LM en CB die van dezelfde club en nationaliteit zijn?
Ede (laag rated, maar was voor mij de beste speler van het team waar hij in zat)quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand een zilveren LM en CB die van dezelfde club en nationaliteit zijn?
Beckham is een baasje in H2Hquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog IF Jonesy halen
Vond hem best tegenvallen. Vooral zijn FK en schotquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Beckham is een baasje in H2H
in FUT ook welquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Beckham is een baasje in H2H
Ik vind de 2* skills wel vervelend, maar zijn schot is erg fijnquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond hem best tegenvallen. Vooral zijn FK en schot
hoezo dit?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is er iemand hier met een online pass voor mij? Wil er evt als je op iksboks wel wat k voor geven
Tsja, wat moet je denken van het feit dat Van Beukering bij Feyenoord heeft gespeeld. Dit is net zoiets.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef Alovenac het volgende:
Sjoerd Ars op proef bij NAC, wat moet ik daarvan denken...?
Wel een spits die bij elke club zijn doelpuntjes mee pikt.
de sprint van Van Beukeringquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je denken van het feit dat Van Beukering bij Feyenoord heeft gespeeld. Dit is net zoiets.
oh, voor TOTY of gewoon nu pakketjes?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
M'n broer heeft nog msp over, en hij gebruikt ze niet meer. Vat je hem nu?
De burger king filialen in de omgeving van rotterdam stegen opeens met de omzet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, wat moet je denken van het feit dat Van Beukering bij Feyenoord heeft gespeeld. Dit is net zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |