Vroeger toen er nog vlees aan zat welquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik vind die Nikkie Plessen zon belachelijk geil wijf he.
Ja toen ze nog presenteerde voor TMF. Toen was ze echt fijn. Ik vond haar gewoon fijn YOUKNOWWHATIMSAYING. Ze is fijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeger toen er nog vlees aan zat wel
Mee eens.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ze 10 kilo plamuur aan der kop heeft.
Lauren Verster > Nikki Plessen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:38 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ze 10 kilo plamuur aan der kop heeft.
Lauren Verster > Nikki Plessen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Widm.eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Widm.eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Widm.eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens met eensquote:
goed ideequote:Op donderdag 3 januari 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Die link naar rijst´s vid al lopen spammen bij de koala comments?
Waarom geen RvP?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Soort van NL elftal gemaakt
Afellay-Huntelaar-Narsingh
Sneijder-IF Strootman-Van der Vaart
Van Aanholt-Heitinga-Douglas-Van der Wiel
Stekelenburg
Speelt best lekker, al was het maar 1 wedstrijd. 2x Douglas uit een corner en Narsingh 2 goals en 2 assists, pace pace pace natuurlijk
quote:
Geen money. Zoveel heb ik niet gespeeld/getradequote:
Stroot of evt. Vd Vaart. Fer is echt bizar goed.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Fer staat wisselVoor wie zou jij hem er in zetten?
Ik ga hem eens proberen op beide posities danquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stroot of evt. Vd Vaart. Fer is echt bizar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |