nou ja, Tim schat t net anders in, Kees heeft een hele mooie (je zei zelf dat je had gebungee-jumped!! Nee, parachute-springen) en die hele eerste groep heeft iedereen net precies verkeerd ingeschat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dat is toch hartstikke lastig inschatten? Tenzij je iemand (Joep) hebt die wegens gezondheidsredenen niet springt..
Ontkracht. Ze konden alles meeluisteren, zo zagen ze ook hoe en wat er moest gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?
Haha, bazenpost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou het hele programma verpesten, wat ik wel leuk zou vinden als potentiële kandidaten:
René van der Gijp: "Molletje zoeken, niks mis mee."
Johan Derksen: "Wie de mol is vind ik helemaal niet rullevant."
Wilfred Genee: "Wie is de mol is een topshow, wat dat betreft."
Jan Boskamp (tegen medekandidaat): "Ah joh, zit niet met m'n kloten te spelen!"
Wim Kieft (bij rood scherm) *snuift*
Sierd de Vos (bij groen scherm): "KOEKOEK!"
Haline Reijn: "Ik drink nu een lekker kopje thee."
Hans Kraaij Jr (richt zich tot Sophie): "Schat, ik weet niet hoe lang ik in het spel blijf, maar ga maar vast klaarliggen!"
etc.
Misschien moet jij er niet zo bovenop zitten hé?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Leuk, zo'n verslag van iedere seconde 5thencounter. Misschien moet je gewoon kijken en niet iedere seconde pauzeren
Sure, ga jij je maar verder ergeren aan iedere seconde van het programma in 100 posts met net zoveel nutteloze screenshots op een rij. Koop lekker een mollenboekje johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien moet jij er niet zo bovenop zitten hé?
Ahhjee, ga Trollen nu? Net nu het gezellig wordt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, ga jij je maar verder ergeren aan iedere seconde van het programma in 100 posts op een rij. Koop lekker een mollenboekje joh
Je zit in het verkeerde topic. Er is er eentje speciaal voor de uitzending.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjee, ga Trollen nu? Net nu het gezellig wordt?
Sjah met zoveel topics is dat snel gebeurd natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic. Er is er eentje speciaal voor de uitzending.
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caps gaarne in het uitzendingentopic.
Die caps waren over de uitzending, dan plaats je die in het topic over de uitzending. Dit is het algemene topique.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |