Daar ben ik ook nog steeds niet achter. Dat leek me nou ook juist wel handig. Nu zie je er enkel preferred achter staan maar moet je nog steeds kiezenquote:Op maandag 7 januari 2013 19:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waar m'n broer laatst mee kwam, was de vraag wat voor een nut het heeft contacten met een bepaalde SIM te associëren als 'ie je toch gaat vragen met welke SIM je nu bellen wilt.Daar kon ik ook niet echt wijsheid op loslaten.
Jup. Getest met Monster N-Tune on-ears headphone.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog steeds niet achter. Dat leek me nou ook juist wel handig. Nu zie je er enkel preferred achter staan maar moet je nog steeds kiezen![]()
![]()
![]()
Doet die LU2 kabel het trouwens icm je G3 en een ear-mic combo? Ik zit nog steeds te wachten op de mijne van mp4nation
Dit werkt trouwens: https://play.google.com/s(...)equentlycalldisablerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Shiz maybe? ik heb echt overal al gezocht, maar ik kan het niet vinden
Gebruik Nu.nl niet dus had er geen backup van ofzo, was gewoon om te testen, maar stond dus niet in de market.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef elinx het volgende:
[..]
Kan je Nu.nl wel installeren? bv via Titanium, of vanuit je apps geschiedenis, want bij mij lukte dat ook niet. Losse apk heb ik niet geprobeerd.
Loop nog wat te klooien (oudere rom erop) die blokkeerd. Rom van Xenorium er weer op. Wordt wel geinstalleerd maar vervolgesn bij het opnieuw opstarten blijft die hangen op een zwart schem na het Neo logo met de chinese tekens ernaars. Weer in recovery komen lukt alleen na de batterij eruit te halen...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:34 schreef ADconvertor het volgende:
[..]
Ja die had ik inderdaad overgeslagen, had wel de fm radio fix gedaan (dacht dat dat een complete rom was).
Nu alsnog gedaan maar nu wil hij niet meer opstarten (ik kom nog wel in de recovery mode).
Blijft ergens hangen uitdoen gaat dan enkel via de batterij loshalen......
Tips? terug naar factery default of heeft dat geen zin?
What I'd tell you.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Maar heb gapps nu geflasht en het werkt allemaal terug zoals het moet!Had het eigenlijk niet verwacht, maar vind weer alles wat ik moet vinden in de store (inclusief nu.nl)
Neuh, ff wipen misschien, kaartje nog eens formateren ook, de ROM nog eens nieuw downloaden...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:53 schreef ADconvertor het volgende:
[..]
Loop nog wat te klooien (oudere rom erop) die blokkeerd. Rom van Xenorium er weer op. Wordt wel geinstalleerd maar vervolgesn bij het opnieuw opstarten blijft die hangen op een zwart schem na het Neo logo met de chinese tekens ernaars. Weer in recovery komen lukt alleen na de batterij eruit te halen...
Ik begin wat zenuachtig te worden of ik hem niet heb gebricked
Ik heb er een besteld via eBay: http://www.benl.ebay.be/i(...)em&item=181025072814 Kies merk 'HTC' en model 'One X'.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:29 schreef Jeffreydo- het volgende:
Weet iemand nog een hoesje voor de NEO?
Ik heb nu die van LT (http://lightake.com/detai(...)_Phone___Black-59386), maar ik vind hem niet heel fijn. Hij is nogal glad namelijk.
Zonder vind ik het fijner, maar ik ben er voorlopig nog maar zuinig op
Een Pouch is mogelijk, van ebay ofzo? weet iemand welke ik dan moet kopen?
Alvast bedankt!
Echt?.........Dat had ik werkelijk niet verwacht. Als dit het enige is ga ik nogmaals aan de slag. Ook met de TW101 ROM.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:48 schreef Vincent_vd het volgende:
......................
Maar heb gapps nu geflasht en het werkt allemaal terug zoals het moet!Had het eigenlijk niet verwacht, maar vind weer alles wat ik moet vinden in de store (inclusief nu.nl)
Ja idd had het ook niet gedacht.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:28 schreef elinx het volgende:
[..]
Echt?.........Dat had ik werkelijk niet verwacht. Als dit het enige is ga ik nogmaals aan de slag. Ook met de TW101 ROM.
Ben je de 4.2 camera kwijt? Of staat die er ook nog bij.
Heb je nu de V07 of V09 gebruikt ?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:31 schreef Vincent_vd het volgende:
Ja idd had het ook niet gedacht.
4.2 camera is idd wel weg zie ik nu, maar is niet zo'n gigantische meerwaarde lijkt mij op het eerste zicht...
Deze heb ik gebruikt: http://translate.google.c(...)hread-35579-1-1.htmlquote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb je nu de V07 of V09 gebruikt ?
Zit er NL taal in ?
Alleen in TW101 v0.7 zit ook de NL taal. Deze ROM is volledig multilanguage, Werkt redelijk met wat kleine minpuntjes en is iets sneller dan de T12 NL ROM.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:32 schreef glsf het volgende:
.......
Heb je nu de V07 of V09 gebruikt ?
Zit er NL taal in ?
Deze SX4.0.8 ROM en de SX NY ROM zijn beide hetzelfde, maar alleen in de NY ROM is er ontzettend veel gedaan aan optimalisatie. Of dit zoveel scheelt in gebruikservaring is maar de vraag.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:47 schreef Vincent_vd het volgende:
Deze heb ik gebruikt: http://translate.google.c(...)hread-35579-1-1.html
En nee enkel engels en Chinees in deze. Is nog een andere dan die New Year ROM, vond dat die wat lagde bij mij, zou kunnen dat er gewoon iets misgegaan was bij de installatie ofzo natuurlijk.
Nu snap ik ook waarom: de v0.7 is afkomstig van een ZOPO/ZP900 en de V0.9 van de Neo T16.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef elinx het volgende:
Alleen in TW101 v0.7 zit ook de NL taal. Deze ROM is volledig multilanguage, Werkt redelijk met wat kleine minpuntjes en is iets sneller dan de T12 NL ROM.
v0.9 is weliswaar meertalig, maar de NL taal ontbreekt (net als in T16)
Dat valt wel mee. Het zijn met name de apk bestanden die meertalig zijn. De basis is echter de officiële T15 ROM.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:44 schreef glsf het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom: de v0.7 is afkomstig van een ZOPO/ZP900 en de V0.9 van de Neo T16.
Vond het al zo vreemd dat in een latere versie (v09) de NL plotseling weer weg is.
De basis is heel anders in dit geval.
Wacht ik ook al op maar het schiet niet erg opquote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef cb2013 het volgende:
Wanneer komen de betaalbare 5inch telefoons nou
zoals deze http://www.gizchina.com/2(...)full-specifications/
Gizchina heeft heus de scoops niet hoor. Ik zit veel liever op www.mtksj.com .quote:Op maandag 7 januari 2013 23:02 schreef cb2013 het volgende:
Wanneer komen de betaalbare 5inch telefoons nou![]()
zoals deze http://www.gizchina.com/2(...)full-specifications/
Hmmm, vreemd dan wel dat die NY minder goed werkte bij mij xDquote:Op maandag 7 januari 2013 21:18 schreef elinx het volgende:
[..]
Alleen in TW101 v0.7 zit ook de NL taal. Deze ROM is volledig multilanguage, Werkt redelijk met wat kleine minpuntjes en is iets sneller dan de T12 NL ROM.
v0.9 is weliswaar meertalig, maar de NL taal ontbreekt (net als in T16)
[..]
Deze SX4.0.8 ROM en de SX NY ROM zijn beide hetzelfde, maar alleen in de NY ROM is er ontzettend veel gedaan aan optimalisatie. Of dit zoveel scheelt in gebruikservaring is maar de vraag.
Geef eens info! Welke dag is hij geshipped vanuit pandawill en door wie laten bezorgen? DHL? China Post? Singapore Post?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:31 schreef d-snp het volgende:
Hey ik heb een telefoon besteld op Pandawill, en hij hangt nu al bijna een maand op 'Arrived at overseas (Country code: NL)'. Ik heb Pandawill gemaild en die zeggen dat het heel druk is. Maar ik kan me niet voorstellen dat er in Nederland zo'n backlog is, tenzij bij de douane.
In de guide staat dat ik PostNl via twitter zou kunnen vragen om een 3GS tracking code, bedoelen jullie daarmee dat ik gewoon @postnl met die vraag moet tweeten? ben niet heel bekend met het service-via-twitter fenomeen
Ik hoop dat deze vraag on-topic genoeg is
Nee, mijn idee om dan GApps nog eens te flashen over die net geïnstalleerde ROM was dat je dan apps als NS en Buienradar kon installeren. Verdere invloed op je besturingssysteem zoals die geïnstalleerd staat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:54 schreef elinx het volgende:
tav de TW101 v0.7 multilanguage ROM heb ik het advies opgevolgd om Gapps opnieuw te installeren.
Helaas heeft dat niet het gewenste resultaat opgeleverd. rood en blauw blijven verwisseld in SIMbeheer camera 4.2.
Wat ik echter nog niet vermeld heb is dat de gemaakte foto's ervan goed van kleur zijn.Het gaat dus alleen om de preview op het display.
Heb in het verleden wel goede ervaringen met Pandawill gehad. Maar je hoort tegenwoordig eigenlijk te vaak dat het lang duurt voor ze de boel verzenden. Banggood is vaak zelfs sneller dan verwacht, echt een topshop.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Welke shop levert over het algemeen sneller; pandawill of banggood?
Ik denk erover om de huawei Honor 2 te bestellen, maar heb met beiden geen ervaring.
Sorry, meer info: Hij shippet via singapore post, bij pandawill hebben ze hem 11-12 op de post gedaan, en als het goed is is ie sinds 17 december in nederland.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Geef eens info! Welke dag is hij geshipped vanuit pandawill en door wie laten bezorgen? DHL? China Post? Singapore Post?
De mijne was 15 dec. geshipped en 4 jan. kwam hij al aan. Nog best redelijk snel voor China post gedurende de kerst periode!
Ik heb dat iig nog nooit meegemaakt. Kun je idd beter maar even achteraan gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef d-snp het volgende:
[..]
Sorry, meer info: Hij shippet via singapore post, bij pandawill hebben ze hem 11-12 op de post gedaan, en als het goed is is ie sinds 17 december in nederland.
11-12-2012 INFORMATION RECEIVED
12-12-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)
12-12-2012 Despatched to overseas (Country code: NL)
17-12-2012 Arrived at overseas (Country code: NL)
Is het normaal dat in de kerstperiode pakketjes lang blijven hangen in NL (ipv China)?
Ik zou dat wel kunnen doen ja, maar MisterTao heeft korting op verzendkosten, $ 30 bonus bij je eerste storting.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, mijn idee om dan GApps nog eens te flashen over die net geïnstalleerde ROM was dat je dan apps als NS en Buienradar kon installeren. Verdere invloed op je besturingssysteem zoals die geïnstalleerd staat had ik niet verwacht.
[..]
Heb in het verleden wel goede ervaringen met Pandawill gehad. Maar je hoort tegenwoordig eigenlijk te vaak dat het lang duurt voor ze de boel verzenden. Banggood is vaak zelfs sneller dan verwacht, echt een topshop.De winstmarges van webshops op een product zijn vrij ruim. 't Zou mogelijk iets voordeliger zijn om 'em met een of andere agent van Amazon/Tmall/Taobao te halen. Is wel iets meer gedoe. Of misschien stuurt Diqiu-long er wel eentje voor je op naar je.
Ach ik kreeg gisteren van m'n oma ook een kerstkaartje binnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:03 schreef d-snp het volgende:
[..]
Is het normaal dat in de kerstperiode pakketjes lang blijven hangen in NL (ipv China)?
Okee, dankje, mag ik vragen hoe lang het duurt om te verzenden?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:08 schreef bartvangils het volgende:
[..]
Ik heb er een besteld via eBay: http://www.benl.ebay.be/i(...)em&item=181025072814 Kies merk 'HTC' en model 'One X'.
Past als gegoten!!
klopt helemaalquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:21 schreef eleganza het volgende:
Weten we al meer over de N002i? Is het exact hetzelfde toestel als de 'gewone' Neo maar dan met IPS scherm? Daar lijkt het iig wel op... Dan kun je gewoon de originele hoesjes meebestellen en de extra batterij bijv...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |