Volgens mij is dat ook vrijwel meteen gedaan na haar operatie, ik weet niet wat er is weggehaald, maar ik kan me best voorstellen dat het na dat afvallen en een bevalling niet meer zo mooi en strak was. Ik heb er dan ook niet zoveel op aan te merken, behalve het feit dat het zo is. Ze heeft een mooi maatje gekozen, passend bij haar postuur, dat zie je wel een andersquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef simmu het volgende:
ik vind het gezever over de neptieten persoonlijk nogal ver gaan wanneer de persoon in kwestie borstkanker heeft gehad. hoe zuur ben je dan
Nou ja, de reden dat ze neptieten heeft heeft verder niks met kanker te maken. Ze had grote borsten en door het enorme afvallen, wat iemand hier eerder zegt tieten bestaan voornamelijk uit vet, hield ze een slappe lege boel over. En dat ze die dan opvult moet ze zelf weten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef simmu het volgende:
ik vind het gezever over de neptieten persoonlijk nogal ver gaan wanneer de persoon in kwestie borstkanker heeft gehad. hoe zuur ben je dan
Als je het zo bekijkt is Nikkie net de mislukte kloon van Sylviequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Aldo-MC het volgende:
Die 2 kennen elkaar trouwens wel, waarvan eigenlijk? TMF?
[ afbeelding ]
donequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
Mag deze nog in de OP om vragen over waarom het de Fakegate heet te "voorkomen"...
[ afbeelding ]
In ieder geval heeft ze wel dezelfde styliste, die Danie Bles (ook al zo'n eng type, vind ik).quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is Nikkie net de mislukte kloon van Sylvie
Ja echt he.... Danie vind ik nog wel de engste van het stel, maar ze is vast ook erg lief...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef female81 het volgende:
[..]
In ieder geval heeft ze wel dezelfde styliste, die Danie Bles (ook al zo'n eng type, vind ik).
Danie Biafra ja, brrrquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef female81 het volgende:
[..]
In ieder geval heeft ze wel dezelfde styliste, die Danie Bles (ook al zo'n eng type, vind ik).
Ook al zoëen die in zo'n glamour-luchtbel lijkt te leven.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt he.... Danie vind ik nog wel de engste van het stel, maar ze is vast ook erg lief...
Wat een hoop treurige wijvennijd in dit plaatjequote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
Mag deze nog in de OP om vragen over waarom het de Fakegate heet te "voorkomen"...
[ afbeelding ]
Vergeet Leco niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien zijn haar borsten niet vergroot maar gelift (gecorrigeerd). Zo veel vrouwen die dat doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, de reden dat ze neptieten heeft heeft verder niks met kanker te maken. Ze had grote borsten en door het enorme afvallen, wat iemand hier eerder zegt tieten bestaan voornamelijk uit vet, hield ze een slappe lege boel over. En dat ze die dan opvult moet ze zelf weten.
En als iemand dat belachelijk vindt moet die dat ook zelf weten.
En dan mag die dat hier posten.
Wat een vogelverschrikker is Nikkie toch ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Aldo-MC het volgende:
Die 2 kennen elkaar trouwens wel, waarvan eigenlijk? TMF?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het gewoonweg fakegate was omdat ze hun 'goede' huwelijk al een tijdje faketen!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:14 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt he.... Danie vind ik nog wel de engste van het stel, maar ze is vast ook erg lief...
He wat toevallig ik zat net deze foto te bekijken en dacht zal ik hem posten... besloot het niet te doen omdat ik dan wel weer jaloers zou zijn...quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vast wel een schat ja....ze moet wel, van dr uiterlijk moet ze het niet hebben.
Dat zijn nog niet zulke rare foto's toch? Ik heb ook wel foto's gezien dat ze eruit ziet als een terminale patient.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
He wat toevallig ik zat net deze foto te bekijken en dacht zal ik hem posten... besloot het niet te doen omdat ik dan wel weer jaloers zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |