Ik heb gestemd op andere tijd en ga voor 19.00 uur of 20.00 uur NL-tijd. Welke avond het dan wordt is mij om het even.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:38 schreef maartena het volgende:
[..]
We pollen even:
Poll: Op welke dag de Live Draft?
• Zaterdag 12 Jan 17:00
• Zondag 13 Jan 17:00
• Andere tijd, nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Werkt voor mij ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb gestemd op andere tijd en ga voor 19.00 uur of 20.00 uur NL-tijd. Welke avond het dan wordt is mij om het even.
PMquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef mcbbvb het volgende:
heeft iemand de league ID en het wachtwoord? Anders kan ik de league niet joinen.
PM terugquote:
Dan moet je wel echt als een van de eersten mogen kiezen, want die is samen met Sid, Ovi en Stamkos altijd een van de eerste picksquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
PM terug
EDIT: Ik zit ook in de league onder de naam Genos Group of Goons. Nu hopen dat ik Malkin draft
Nice.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
PM terug
EDIT: Ik zit ook in de league onder de naam Genos Group of Goons. Nu hopen dat ik Malkin draft
Ik draftte Ovechkin vorig jaar. Degene met Malkin zat constant een trade request te sturen naar mij voor Malkin <> Ovechkin. Dom dat ik dat niet gedaan heb toen.quote:
Corey Perry volgens mij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik draftte Ovechkin vorig jaar. Degene met Malkin zat constant een trade request te sturen naar mij voor Malkin <> Ovechkin. Dom dat ik dat niet gedaan heb toen.
Wie had jij als eerste?
Kan bijna niet fout gaan met hem. Zeer stabiele speler en ook goed in bijna alle categorieën.quote:
League ID#: 45161quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef mcbbvb het volgende:
heeft iemand de league ID en het wachtwoord? Anders kan ik de league niet joinen.
Moeten de maximum games niet aangepast worden? Staan nu nog op 82/164.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef maartena het volgende:
Gezien ik ZELF op zaterdag heb gestemd maar eigenlijk flexibel ben, en de overige 4 stemmen een stand opleverden van 3 in het voordeel van Zondag tegen 1 voor Zaterdag.... heb ik de tijd aangepast:
LIVE DRAFT: Zondag 13 januari.
TIJD: 19:00 NL tijd. (10:00 voor mij, en als popolon nog toevallig meedoet is dat 13:00 voor hem)
Yep. Alleen is de standaard keuze een aantal tussen 65 en 100, en is het verwachte aantal wedstrijden voor dit seizoen maximaal 50. Er is in het Commish forum al een thread over gaande, en het is de verwachting dat dit gaat veranderen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef emokid het volgende:
Moeten de maximum games niet aangepast worden? Staan nu nog op 82/164.
Zou mooi zijn.. maar volgens mij is dit het wel zo'n beetje.. Er is een 'Spezza19' maar die post hier nooit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef nyny83 het volgende:
woohoo! 6 teams al op dag 1, ziet er goed uit! Maar dat moeten er toch wel minstens 10 worden met al die NHL volgers hier?
Ik zie sp3c nog niet, Saviola, en zo zijn er nog wel 1 of 2 die hier regelmatig postten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:37 schreef emokid het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.. maar volgens mij is dit het wel zo'n beetje.. Er is een 'Spezza19' maar die post hier nooit.
ik zit al met een andere fantasy leaguequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zie sp3c nog niet, Saviola, en zo zijn er nog wel 1 of 2 die hier regelmatig postten.
Hmm. Zondag ben ik bij de Nederlandse bekerfinale ijshockey. Maar misschien ben ik dan al terug uit Tilburg. Aanvang om 14.30 uur. Als ik niet al te lang blijf hangen, moet ik dat wel kunnen redden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef maartena het volgende:
Gezien ik ZELF op zaterdag heb gestemd maar eigenlijk flexibel ben, en de overige 4 stemmen een stand opleverden van 3 in het voordeel van Zondag tegen 1 voor Zaterdag.... heb ik de tijd aangepast:
LIVE DRAFT: Zondag 13 januari.
TIJD: 19:00 NL tijd. (10:00 voor mij, en als popolon nog toevallig meedoet is dat 13:00 voor hem)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |