quote:
Maar waarom doe je dat precies dan?quote:
Omdat het leuk is en boven alles om zulke reacties te krijgen, ze snappen niet dat ik dat komisch vindquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dat precies dan?
Copy paste of tik je het elke keer opnieuw?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en boven alles om zulke reacties te krijgen, ze snappen niet dat ik dat komisch vind. soms zitten er zelfs nog originele reacties tussen.
-SH
Tikken, gaat veel sneller.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Copy paste of tik je het elke keer opnieuw?
Maar ik geef je groot gelijk, gewoon doen. Yolo.
Ben je het nog nooit per ongeluk vergeten?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Tikken, gaat veel sneller.
-SH
Wat vind je er komisch aan? En noem eens wat originele reacties, leef je toe naar reacties op jouw sig? Vertel meer het is super interessant allemaal!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Omdat het leuk is en boven alles om zulke reacties te krijgen, ze snappen niet dat ik dat komisch vind. soms zitten er zelfs nog originele reacties tussen.
-SH
"Hey als je ermee doorgaat wordt je morgen door 28 negers geneukt tot je 10cm lang bent en zo kreupel als een slak, debiel"quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat vind je er komisch aan? En noem eens wat originele reacties, leef je toe naar reacties op jouw sig? Vertel meer het is super interessant allemaal!
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ben je het nog nooit per ongeluk vergeten?
wat deed dat met je?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
"Hey als je ermee doorgaat wordt je morgen door 28 negers geneukt tot je 10cm lang bent en zo kreupel als een slak, debiel"
-SH
Ik zag die sig de hele tijd staan en dacht al dat je het deed om uit te dagen maar verwachtte niet dat het nog werkte ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
-SH
Phoe. Dat is een goede. Het raakte me van binnen. Een gevoel van angst, maar ook eentje vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SH“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Ach ja, je kent het FOK! volkquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik zag die sig de hele tijd staan en dacht al dat je het deed om uit te dagen maar verwachtte niet dat het nog werkte ook.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Phoe. Dat is een goede. Het raakte me van binnen. Een gevoel van angst, maar ook eentje van.
Het was een schokkende en ingrijpende gebeurtenis in mijn leven!Snap ik, heftig natuurlijk, gevaarlijk gebied dé interwebzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SH
quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:25 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Phoe. Dat is een goede. Het raakte me van binnen. Een gevoel van angst, maar ook eentje van.
Het was een schokkende en ingrijpende gebeurtenis in mijn leven!Mensen weten niet wat ze doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-SH
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Ze maken me helemaal kapotquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |