quote:
Kortgezegd zit je een tikkeltje fout in FHF; het is bedoeld voor mensen die het even wat zwaarder hebben in het leven. Niet voor dingen als "wat moet ik kopen?" of "hoe heet dit liedje?"quote:Wat is er gaande:
Rondkijkend zie ik een totale overvloed aan dingen in huis die we niet meer gebruiken, of nooit gebruikt hebben. Of als ik zie wat mensen bij het groot vuil zetten, dingen, gloednieuw, nog in doos zittend, nooit gebruikt, hop bij het groot vuil.
Enfin, ik denk dat iedereen zoiets wel in huis heeft.
Wat zie ik met regelmaat op FOK!?
Users die het door omstandigheden even moeilijk hebben en best wat spullen kunnen gebruiken, spullen die wij over hebben.
Een jaar of wat geleden hebben users van FOK! een gescheiden vader enorm geholpen.
Nu is er bv een gescheiden moeder die best wat hulp kan gebruiken, en iemand die net verhuisd is en een leven weer op de rails aan het zetten is.
En misschien nog wel meer users die het gewoon even kut hebben.
wel hete chocolade, neem ik aan? Dat zal 'm leren!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:46 schreef qwertytoetsenbord het volgende:
bedankt voor al jullie reactie's! heb nu dus een mannelijke stipteese geregelt, er word gesmolten chocolade over hem heen gegoten xD dank u
Jij kan het weten zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef gogosweden het volgende:
geld, juwelen en chocola.
krijg je bijna elke vrouw door en door nat mee.
als geen anderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij kan het weten zeker?
Wat is daar het idee van? Stokjes in een fles zodat je stokjes in een fles hebt of wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Rituals heeft van die geurstokjes in zon flesje. Niet al te duur en dat vindt zon meisje ongetwijfeld leuk.
de stokjes staan in het flesje dus nemen ze die geurstof op, als je het wilt gebruiken draai je een aantal stokjes om, hoe meer hoe sterker de lucht, en dan verspreidt het blijkbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is daar het idee van? Stokjes in een fles zodat je stokjes in een fles hebt of wat?
Nat van jouw kwijl ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:09 schreef gogosweden het volgende:
geld, juwelen en chocola.
krijg je bijna elke vrouw door en door nat mee.
EDIT: oh, t is je zuslaat dan maar zitten
Aaah op die fiets. Klinkt nuttigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
de stokjes staan in het flesje dus nemen ze die geurstof op, als je het wilt gebruiken draai je een aantal stokjes om, hoe meer hoe sterker de lucht, en dan verspreidt het blijkbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |