abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121110059

quote:
Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.

In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*

Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.

In: ¤26.655.000

Uit: ¤6.500.000

* = per 1 januari 2013.

SPOILER: Europese topniveau
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!Ajax en friends - Wij zijn Ajax
DOWNLOADEN, OPBRENGST GAAT NAAR DE AJAXFOUNDATION!!!
pi_121110119
10 miljoen? Ik zeg doen _O_
pi_121110340
10 miljoen. Kan toch niet waar zijn :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_121110368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
10 miljoen. Kan toch niet waar zijn :')
Die gozer is 10x slechter dan _O_ Jan _O_
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:16:49 #5
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_121110384
Ik kan me niet voorstellen dat De Heit voor een Frank de Boer 'Ajax salaris' komt ballen.

10 miljoen voor Toby moet je natuurlijk áltijd doen.
So confused when you're lost in the groove
pi_121110458
Maar voor het geval Arsenal hier iemand laat meelezen ( :') )

Toby _O_ Hoop dat die blijft, zonder hem geen kampioen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_121110485
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:18 schreef Mortaxx het volgende:

Die kunnen toch geen Nederlands :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_121110496
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:18 schreef Mortaxx het volgende:

Toby speelt de laatste tijd niet goed hoor.
pi_121110516

in 2007 :')
pi_121110587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Toby speelt de laatste tijd niet goed hoor.
Lees het anders nogmaals ;)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_121110613
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:22 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Lees het anders nogmaals ;)
:P
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:47:53 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121111681
Ajax heeft op haar officiële website de selectie bekendgemaakt voor het aanstaande trainingskamp in Brazilië. Miralem Sulejmani behoort niet tot de 24 geselecteerde spelers. De Serviër is naar alle waarschijnlijkheid dicht bij een akkoord met een nieuwe club. De van blessures herstellende Ryan Babel en Kolbeinn Sigthórsson zitten daarentegen wel bij de selectie. De Amsterdammers verblijven tussen 6 en 13 januari in Rio de Janeiro en besluiten het trainingskamp met een oefenduel tegen Vasco da Gama.

Volledige selectie:
Kenneth Vermeer
Jasper Cillessen
Mickey van der Hart
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Eyong Enoh
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Siem de Jong
Lucas Andersen
Daley Blind
Ruben Ligeon
Tobias Sana
Lasse Schöne
Derk Boerrigter
Danny Hoesen
Ricardo van Rhijn
Jody Lukoki
Joël Veltman
Stefano Denswil
Mitchell Dijks
Viktor Fischer
Ryan Babel

http://ajax1.nl/archief/s(...)iningskamp-brazilie/
pi_121112465
quote:
6s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Die kunnen toch geen Nederlands :P
Toby Alderweireld is a class player for a Arsenal. I always felt it was strange Tottenham signed Jan Vertonghen and not Alderweireld, seeing as Toby is the more talented defender of them both. It will be hard for Ajax to replace Alderweireld, but not impossible. If however, some club manages to lure away Miralem Sulejmani and Lorenzo Ebecillio we're doomed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121113993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 15:06 schreef Artillerieschaap het volgende:

[..]

Toby Alderweireld is a class player for a Arsenal. I always felt it was strange Tottenham signed Jan Vertonghen and not Alderweireld, seeing as Toby is the more talented defender of them both. It will be hard for Ajax to replace Alderweireld, but not impossible. If however, some club manages to lure away Miralem Sulejmani and Lorenzo Ebecillio we're doomed.

SPOILER
:D Zo this transfer is in de inside
pi_121114104
quote:

[..]

SPOILER
_O-
BFF met GGMM
pi_121114916
quote:

[..]

SPOILER
_O-
pi_121115596
quote:
Jaap Stam weet nog niet bij welke club zijn toekomst ligt. De Rots van Kampen kan bogen op een prachtige staat van dienst als profvoetballer en leerde de laatste jaren veel bij als assistent-trainer bij PEC Zwolle. Nu vindt hij de tijd rijp om verder te kijken, in een grotere organisatie dan die van de Zwollenaren. Voor Engeland, het land waar hij van 1998 tot 2001 actief was bij Manchester United, staat hij naar eigen zeggen open.

Zowel Stam als diens hoofdcoach Art Langeler verlengen hun contracten bij PEC niet, maakte de club eerder op de dag bekend. Aan Voetbal International gaat Stam, die één dag per week de verdedigers van Ajax onder handen neemt, dieper in gesprek over de situatie die over enkele maanden ontstaat. “Op dit moment is er nog niets concreet, maar het lijkt me een goed moment om een volgende stap te zetten. Enkele weken geleden heb ik het bestuur ingelicht over mijn keuze niet verder te gaan.”

“Mijn beslissing staat los van die van Art. Ik wil goed kijken, dat kan zowel in binnen- als buitenland. Het is bekend dat het Engels voetbal mij erg trekt.” Langeler zegt dat hij tot op heden alle clubs met interesse op een afstand heeft gehouden: nu gaat hij wél verder kijken. PEC, dat naar opvolgers van het duo moet zoeken, laat bij monde van technisch directeur Gerard Nijkamp weten dat men de laatste weken al wat heeft rondgekeken.
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:56:28 #18
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121117262
Heitinga _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:26:52 #19
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_121118418
Is John op dit moment beter dan Toby? Dat kun je je afvragen. Het zou wel de ideale vervanger voor Toby zijn als hij gaat vertrekken. IK zie dat eerlijk gezegd nog niet gebeuren. Trouwens, er werd wel eens beweerd dat Ajax nooit goede verdedigers had maar er is wel veel belangstelling voor onze verdedigers.
Binnie noe helemoale van god los
pi_121118674
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:26 schreef Lubbert het volgende:
Is John op dit moment beter dan Toby? Dat kun je je afvragen. Het zou wel de ideale vervanger voor Toby zijn als hij gaat vertrekken. IK zie dat eerlijk gezegd nog niet gebeuren. Trouwens, er werd wel eens beweerd dat Ajax nooit goede verdedigers had maar er is wel veel belangstelling voor onze verdedigers.
Kom omdat het Ajax is, clubs hebben nu eenmaal meer interesse in spelers van Ajax dan van al die andere clubs in NL.
  donderdag 3 januari 2013 @ 17:34:45 #21
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_121118696
Heitinga is klasse beter dan Toby.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Forum Admin donderdag 3 januari 2013 @ 17:35:18 #22
35723 crew  GGMM
pi_121118718
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:34 schreef Smoofie het volgende: