Sorry, maar de winnaar was gewoon een klasse apartquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Comp_Lex het volgende:
GVD!!!
Nu ben ik echt helemaal klaar met jullie. Jullie weten heel goed dat ik zo mijn best doe in R&P om een award te krijgen. Ik jank het hele jaar door het hele forum bij elkaar en dan kom ik maar op de derde plaats van de huillie awards???? Weet je wat? Ik doe niet meer mee met die awards. Steek die awards maar in je reet. Ik ben van deze ondermaatse behandeling niet gediend.
Sorry, echt waar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Comp_Lex het volgende:
GVD!!!
Nu ben ik echt helemaal klaar met jullie. Jullie weten heel goed dat ik zo mijn best doe in R&P om een award te krijgen. Ik jank het hele jaar door het hele forum bij elkaar en dan kom ik maar op de derde plaats van de huillie awards???? Weet je wat? Ik doe niet meer mee met die awards. Steek die awards maar in je reet. Ik ben van deze ondermaatse behandeling niet gediend.
Koop een ui.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Comp_Lex het volgende:
GVD!!!
hahahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Comp_Lex het volgende:
GVD!!!
En littleDols (ofzoiets)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
3 komen er dan naar voren
Hungry Joe, Weissman en Cue
R&P / FOK!- en R&P-verkiezingen!.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
3 komen er dan naar voren
Hungry Joe, Weissman en Cue
Johquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand waarvan je een stem hebt gekregen he.
Vandaar dat ik je niet ken. Ik zie je nooit in dezelfde topics postenquote:
Nee, in R&P zit ik (nog?) niet in de SC/reeksen inderdaad, of het is soms in Depressies & Angst.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je niet ken. Ik zie je nooit in dezelfde topics posten
Grappig dat je dan wel een mening hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:03 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nee, in R&P zit ik (nog?) niet in de SC/reeksen inderdaad, of het is soms in Depressies & Angst.
Misschien ben ik wel stiekem een lurker.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grappig dat je dan wel een mening hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |