Hoe oud ben je? En woon je nog thui? Afhankelijk van je leeftijd is uit huis mischien een optie, of met je begeleiders(psych) praten over begeleid wonen als alleen wonen teveel is, want dan creer je bewust een afstand met je ouder(s) en ben je veel vrijer in eigen doen en laten...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet zo duidelijk. Het heeft iets met m'n opleidingsniveau en leeftijd te maken, maar het toppunt is dat je niet eens een A2 moet hebben voor die opleiding (zorgkunde).
Ik ben gewoon helemaal op mentaal. Ik zou soms echt serieus willen opgenomen worden, maar ik ben bang dat mijn altijd zo positieve moeder dat weer uit m'n hoofd zal proberen te praten en m'n relatie dan wel helemáál kapot zou gaan.
Ik word 20. Ik woon bij mijn vriend en die vindt nu natuurlijk ook weer dat ik maar niet te veel hoop moet hebben... en "Als je werkt kun je ook depressief zijn"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En woon je nog thui? Afhankelijk van je leeftijd is uit huis mischien een optie, of met je begeleiders(psych) praten over begeleid wonen als alleen wonen teveel is, want dan creer je bewust een afstand met je ouder(s) en ben je veel vrijer in eigen doen en laten...
Zoals je ziet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef msacras het volgende:
Hoe gaat het verder met iedereen hier?
Momenteel weet ik het echt niet... Ik ben die flutinstanties die je meer dwarsbomen dan je helpen en er uiteindelijk alleen maar geld uithalen meer dan beu.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Aw ik heb het net gelezen, dat is naar.Ik begrijp je reactie wel, ik zou ook gek worden...
"Ontremt?" Ik dacht net dat AD je gevoels afremde. Dat gevoel had toch bij die rommel pillen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:13 schreef tammepiet het volgende:
Merk dat citalopram me heerlijk ontremt. Heeft zijn voors en zijn tegens overigens.
nee hoor, ligt er heel erg aan welke ad je gebruikt en in welke dosering.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:37 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
"Ontremt?" Ik dacht net dat AD je gevoels afremde. Dat gevoel had toch bij die rommel pillen.
Ben ziek geweest, en vandaag ben ik weer even naar de stad geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:47 schreef msacras het volgende:
Laatste tijd weinig last van depressie, maar des te meer van ADD. Ook niet heel handig, maar wel fijn opzich.Gisteravond wel een breekmoment door alle stress en alles wat kut gaat maar ik voel me al weer een stuk beter. Hoe gaat het verder met iedereen hier?
Zo zie je maar weer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:21 schreef Little_Dolls het volgende:
Mijn vriend heeft blijkbaar een (tweedehands) thrillerverhaal en een kattenknuffeltje voor mij gekocht toen hij naar de stad ging.Lief van hem dat hij toch zijn empathie probeert te tonen ondanks "dat".
Is het gevoel van eenzaamheid met verdriet toch iets minder...
Het is natuurlijk niet zo dat alles nu opgelost is ("Zo zie je maar weer"). Ik voel me verder nog altijd best rot.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer.
En gelukkig maar
Tuurlijk gaat dat niet in een keer over, maar het is wel een begin. Hij geeft aan toch open te staan voor je gevoelens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:07 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat alles nu opgelost is ("Zo zie je maar weer"). Ik voel me verder nog altijd best rot.
Ik weet het wel, maar in mijn geval is dat niet makkelijk. Ik heb het hart op de tong en kan niet goed dingen opkroppen, en zelfs als ik er dan over vertel zit ik er toch nog altijd mee. Ik heb altijd al een piekerhoofd gehad en kan er gewoon niks aan doen aangezien het al mijn hele leven is. Eigenlijk krop ik sowieso automatisch makkelijk op; of ik het nu wil of niet. Ik probeer al meer dingen tegen m'n o.a. m'n moeder te zeggen (ook al zal die er altijd wel een andere kijk op hebben); dat helpt ook al wel wat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat niet in een keer over, maar het is wel een begin. Hij geeft aan toch open te staan voor je gevoelens.
Ik ken je vriend natuurlijk niet, maar mijn gevoel zegt me dat je hem ook niet met je volledig verdriet moet overladen omdat hij daar misschien ook geen raad mee weet? Is het een idee als je je gevoel 'in stukjes' aan hem vertelt?
Ik zeg toch ook niet dat alles gelijk opgelost isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:07 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat alles nu opgelost is ("Zo zie je maar weer"). Ik voel me verder nog altijd best rot.
Ok sorry, dan zal ik die zin verkeerd geïnterpreteerd hebben.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat alles gelijk opgelost is
Geeft niet! Ik bedoelde dat anderen toch wel om je geven hoor.. Communiceren is een kunst en de uitleg van iemands gedrag wordt natuurlijk gekleurd door je angsten, je stemmingen en je verwachtingen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok sorry, dan zal ik die zin verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Waarom ben je eigenlijk zo tegen AD?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:53 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok sorry, dan zal ik die zin verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Nu even niet, ok?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk zo tegen AD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |