SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenwoordige tijd is altijd -t. Vervang het door lopen als je het niet weet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb daar moeite mee ging jij niet slapen?
Liegerdquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Lapo pakken, geen nieuw deel maken, puur om te trollen.
Of gewoon teveel gedronken?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Lapo pakken, geen nieuw deel maken, puur om te trollen.
Jij en nuchterquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal nuchter.
Ja idd, je ging slapen, met wie praat je nu? Ga je vreemd?? Omg jank jank.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
tegenwoordige tijd is altijd -t. Vervang het door lopen als je het niet weet.
en ja ik ga zo
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:45 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Ja idd, je ging slapen, met wie praat je nu? Ga je vreemd?? Omg jank jank.
Ik ben volgende week bij je in de buurt, kunnen we wel even ergens wat eten?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:47 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Wat
Wanneer meeten dushiiiii?
Doe maar niet ze date niet met FOK!kers die oud zijn (20 jaar).quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben volgende week bij je in de buurt, kunnen we wel even ergens wat eten?
Iets met borderline psychoquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe maar niet ze date niet met FOK!kers die oud zijn (20 jaar).
Zogenaamd dan. Vast wel met jou.
Ik ben trots op je pz!quote:
Wat een calimero-reactie zegquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe maar niet ze date niet met FOK!kers die oud zijn (20 jaar).
Zogenaamd dan. Vast wel met jou.
Praat niet als je er niets vanaf weetquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een calimero-reactie zegGrow up gast..
Al wist ik er niks vanaf? De jaloezie spat van het berichtje af.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Praat niet als je er niets vanaf weet.
Lobi backquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Snow,mag ik zeggen dat ik van je houd als FOK!ker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |