SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Laten we het niet doen...
Anders krijgen we zo een vuig vies topic straks.
Nummertje dat aanstond was even te chill om de muziek uit te zetten...Rustig aan.![]()
Goedennacht. Ik heb een beeeeetje veel wijn op...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou nu we toch bezig zijn he, vertel is, je gekste ervaring of sex fantasie etc??quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:42 schreef Samzz het volgende:
Goedennacht. Ik heb een beeeeetje veel wijn op...
Do what you love, love what you do!![]()
Het is: vertel EENS. En nee, mijn gekste ervaringen en fantasieën gaan jou niks aanquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nu we toch bezig zijn he, vertel is, je gekste ervaring of sex fantasie etc??.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is: vertel EENS. En nee, mijn gekste ervaringen en fantasieën gaan jou niks aan.
![]()
![]()
jaja blabla spelling etc boeiend. /carequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is: vertel EENS. En nee, mijn gekste ervaringen en fantasieën gaan jou niks aan.
Je zit in het sex topic hoor.
Ik heb er geen geheimen over.Do what you love, love what you do!![]()
Wat de fuck kan mij het schelen dat ik in de SEX SC zit? Dat is geen enkele reden om maar alles te moeten vertellen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
jaja blabla spelling etc boeiend. /care
Je zit in het sex topic hoor.
Ik heb er geen geheimen over.
Daar komt bij, ik post al vele malen meer topics mee dan jij, dus houd je klapper eens, mafkees.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Is dat wel zo..."?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de fuck kan mij het schelen dat ik in de SEX SC zit? Dat is geen enkele reden om maar alles te moeten vertellen.
Daar komt bij, ik post al vele malen meer topics mee dan jij, dus houd je klapper eens, mafkees.Rustig aan.![]()
jemig ben je ongesteld ofzo??quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat de fuck kan mij het schelen dat ik in de SEX SC zit? Dat is geen enkele reden om maar alles te moeten vertellen.
Daar komt bij, ik post al vele malen meer topics mee dan jij, dus houd je klapper eens, mafkees.Do what you love, love what you do!![]()
Bambiquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
ik hou dr wel van, maar moet het niet doen.
rook ff de vredespijp met me allemaal.
Komop bedoel het goed hoor..Do what you love, love what you do!![]()
Toen ik voor het eerst kwam postte er helemaal niemand van de R&P relaties scquote:.
Het is een SC, net als in alle SC's gaat het hier over vanalles, niet alleen sex. Al gaat het volgens mij in elke SC waar dan ook regelmatig over sex, hier niet meer dan in een andere
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Paar maar, Kree kent me wel een beetjequote:.
True, truequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
je meent het niet en je weet het trut. Maar ik haat het wanneer mannen met ongesteldheid gaan zeuren.
Vermakelijk wel dit.
Drunk vs. DrunkC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: