Heb het einde niet gezien, wie kreeg uiteindelijk het meisje, de nice guy of de eikel?quote:Op donderdag 3 januari 2013 08:59 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren was daar nog een film over op RTL5.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:07 schreef Catch22- het volgende:
gewoon doen en tegen die maat zeggen dat hij niet klaar is voor een slettebak van haar kaliber.
Dat laatste vind ik dus ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef Luxuria het volgende:
Dus in principe weet jij niet dat hij haar leuk vindt want dat hebben jullie nooit besproken? Jij vermoedt dat alleen door zijn gedrag?
Dan zou je kunnen doen alsof je neus bloedt....
Maar als je het netjes wilt doen, zou ik het hem gewoon op de man af vragen idd.
Dat moet je doen bij goede vrienden.
Wat heeft eten nou weer hiermee te maken??quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef formerjellybean het volgende:
Vraag gewoon of ze een sandwich wil ,dan is dat probleem ook opgelost.
Sandwich, 2 mannen een meisje duhquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat heeft eten nou weer hiermee te maken??
Zo kun je het niet bekijken als je een onzekere vriend hebt die al jarenlang heel veel voor jou betekend. Daarnaast is het een heel knap meisje die dit dondersgoed zelf weet. Oftwel ze maakt hier misbruik van, Daarnaast wil ze nu '' mede dooor hem'' mij jaloers maken.. Bah bah daar heb ik echt geen zin in...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:05 schreef right_turn het volgende:
Dat grietje is toch in jou geïnteresseerd als fuckbuddy en niet in je vriend, waarom zou jij je daar dan druk over maken. Als hij haar wil hebben moet hij haar maar versieren. Blijkbaar zijn ze allebei vrijgezel, had hij maar beter zijn best moeten doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |