Als of ik iets nieuws vertelquote:
Iets moet die kont toch dragenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeuren want jouw lijf is prachtig.
I wouldn't knowquote:
Zo makkelijk kan het zijn.quote:
Ik bekijk alles positief.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo had ik het nog nooit bekeken.
Maar wat ik verdien krijg ik niet altijd...zeg maar, zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, nu verdient hij een beurt.
watquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeuren want jouw lijf is prachtig.
[..]
nee, dit was echt niet normaalquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Tja, weet niet of het een ziekte is of afwijking of wat dan ook... soms word men gewoon niet helemaal in proportie geboren.
Ik heb een enorm waterhoofd
Oh gewoon... had een wat botter antwoord verwacht eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dit was echt niet normaalniet zomaar geen goede proporties, het klopte gewoon niet.
Net ff gegoogled en zou marfan syndroom kunnen zijn dus
'short torso and very long legs'
http://www.childrenshospital.org/az/Site543/mainpageS543P1.html
Kon alleen zo gauw geen duidelijk plaatje vinden.
vond het ook heel raar en heb het dus maar 1 keer gezien, heel even, toen ik n jaar of elf was denk ik. Nooit meer vergetenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh gewoon... had een wat botter antwoord verwacht eigenlijk
[..]!! nu je het zo zegt... een neefje van mijn kleine buurjongetje die had dat ook... dat leek zoooooo raar.
Die had hele lange benen en een veel te kleine torso. Maar die was al ziek lelijk dat jong, en dan ook nog in de zomer laarzen dragen en een heeeeele korte korte broek
Nee, die heeft lange dunne armenquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar dat was dus niet wat ik bedoelde met die lange benen.
vast wel ergens, maar ik had geen zin om nog lang te zoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die heeft lange dunne armenstaan geen goeie plaatjes op google
13 jaarquote:
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vast wel ergens, maar ik had geen zin om nog lang te zoeken.
Wdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |