Dat doe ik ook. Sympathieke peer, maar ik heb er niet zo veel mee.quote:
Waarom heb je niet gekeken?quote:
Raymann? Die is 46.quote:
quote:Jeroen Pauw mag deze winter weer een aantal afleveringen van 5 Jaar Later maken, waarin hij met bekende Nederlanders terugblikt op hun uitspraken van vijf jaar eerder. De NTR heeft op zijn najaarspresentatie de gasten voor de komende reeks bekendgemaakt. Het gaat om Marco Borsato, Youp van ‘t Hek, Fleur Agema en Jan Jaap van der Wal. Ook komt er een special met drie economen: Willem Middelkoop, Peter Paul de Vries en Jeroen Smit.
quote:Marco Borsato, Youp van ‘t Hek, Fleur Agema en Jan Jaap van der Wal, Willem Middelkoop, Peter Paul de Vries en Jeroen Smit.
Ja, wie niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik verheug mij natuurlijk op:
[ afbeelding ]
quote:Marco Borsato, Fleur Agema en Youp van 't Hek behoren dit jaar tot de gasten van 5 Jaar Later, het interviewprogramma van Jeroen Pauw dat de NTR jaarlijks in de kerstperiode uitzendt.
Vijf jaar geleden voerde Jeroen Pauw gesprekken met verschillende bekende Nederlanders. Persoonlijke gesprekken over de toekomst, over heimelijke verlangens, serieuze angsten, keiharde ambities en zuivere voorspellingen. Al die tijd zijn deze interviews bewaard in een kluis. Nu is het moment aangebroken de mensen terug te vragen. Sinds het eerste interview is er een hoop gebeurd in hun levens en in de Nederlandse samenleving.
In deze reeks:
- 23 december: Marco Borsato
- 27 december: Fleur Agema
- 30 december: Youp van ’t Hek
- 2 januari: een special over de crisis die vijf jaar geleden begon, met Peter Paul de Vries, Jeroen Smit en Willem Middelkoop
- 3 januari: Jan Jaap van der Wal
- 5 januari: Thomas Dekker
5 Jaar later
Uitzending: 23, 27, 30 december 2013, 2, 3 en 5 januari 2014, steeds rond 23.00 uur, Ned. 1
Dat. Geen gasten om voor thuis te blijven.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:07 schreef golfer het volgende:
Ze worden steeds minder interessant, die gasten.
Youp jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik verheug mij natuurlijk op:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |