ik dacht tussen ronald en AJquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga dan maar weer. Want er is geen rel hier.
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik dacht tussen ronald en AJ
Hoiquote:
Je hebt friendzone schattig, maar ook lekker ding schattig. Geen idee wat jij bent, heb je al eens een vriendin gehad?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:28 schreef Drabit het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje:
Een baby, puppy of kitten worden vaak schattig genoemd. Maar ik ook, dat vind ik niet leuk (ik zie het als een soort vergelijking met een baby). Maar als ik dan zeg: "Ik zal het maar positief opvatten." Als een meisje me schattig noemt snappen ze niet hoe ik het negatief op kan vatten. Ik praat vaag... Maar kan hier een meisje mij even vertellen wat er positief is aan het noemen van een puber schattig?
Nog een fijne avond,
Drabit
Het is wss de friendzone schattigquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:30 schreef doeterniettoe123 het volgende:
[..]
Je hebt friendzone schattig, maar ook lekker ding schattig. Geen idee wat jij bent, heb je al eens een vriendin gehad?
Ik word ook altijd schattig genoemdquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:28 schreef Drabit het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje:
Een baby, puppy of kitten worden vaak schattig genoemd. Maar ik ook, dat vind ik niet leuk (ik zie het als een soort vergelijking met een baby). Maar als ik dan zeg: "Ik zal het maar positief opvatten." Als een meisje me schattig noemt snappen ze niet hoe ik het negatief op kan vatten. Ik praat vaag... Maar kan hier een meisje mij even vertellen wat er positief is aan het noemen van een puber schattig?
Nog een fijne avond,
Drabit
Dat wist ze al zonder online te zijn geweestquote:
Jij bent een meisje, dan is dat toch anders?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik word ook altijd schattig genoemd
OHHHH. HOOIIIII, alles goedquote:
Nope. Ik voel me meer als een peuter danquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij bent een meisje, dan is dat toch anders?
Ey pzquote:
Ik liet je foto aan mijn ex zien net, en ze schatte je serieus op 18. no jokequote:Op donderdag 3 januari 2013 01:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope. Ik voel me meer als een peuter dan
Welk?quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:31 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb mijn doel bereikt in mijn leven
Je kent mn gevoel ook dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 01:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nope. Ik voel me meer als een peuter dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |