abonnement Unibet Coolblue
pi_121265584
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

wou eerst zeggen WTF :D :') maar na verhaal wel echt heel erg mooi ja O+ denk wel dat je veel verbaasde blikken krijgt inderdaad als je in t zwembad loopt.. helemaal als je dat EIN REICH er nog bij had gezet _O- :')

[..]

:D _O- :')

zelf zit ik trouwens al heel lang te denken aan een feniks ( misschien btje standaard idee maar gedachte erachter past wel echt heel erg bij wat ik meegemaakt heb) en vind t echt teringvette beesten :D alleen weet nog niet wat een mooie zou zijn en wat een goede plek hiervoor zou zijn. Zat te denken aan mn borst en dat zn hoofd (of staart) dan op mn bovenarm/schouder overloopt zgmaar wat denken jullie?

zat te denken aan zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal die laatste vind ik echt keihard maar wil sowieso m in het rood misschien dat dat daar ook beetje door komt dan, want die 1e in t rood lijkt me ook supervet. Heeft iemand nog ideeën waar ik zou kunnen kijken voor ideeën ( :')) of hoe moet je in godsnaam ooit een schets maken zeg maar.. En wat is een btje goede tattooshop? Liever wat meer betalen en dat ie dan echt goede kwaliteit is (liefst omgeving noord nederland :@? )
En hoeveel ben je ongeveer kwijt voor zoiets?
In ieder geval al ontzettend bedankt en mocht je antwoord willen geven op slechts 1 van mn vragen ben ik je al dankbaar :D :D
Rinto In Burgum, hij wordt niet voor niks 'The dutch master of japanese' genoemd. Hij is wel wat Duurder per uur dan de meeste tattoeerders, maar hij inkt ook sneller dan de meesten
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121265638
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Rinto In Burgum, hij wordt niet voor niks 'The dutch master of japanese' genoemd. Hij is wel wat Duurder per uur dan de meeste tattoeerders, maar hij inkt ook sneller dan de meesten
Bedankt ^O^. Wat vind je trouwens van dat laatste ontwerp? Opzich wel gruwelijk he, al wil ik misschien eigenlijk wel liever toch echt een unieke tatoeage zeg maar alleen hoe moet je ooit zoiets ontwerpen :P
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121265737
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Bedankt ^O^. Wat vind je trouwens van dat laatste ontwerp? Opzich wel gruwelijk he, al wil ik misschien eigenlijk wel liever toch echt een unieke tatoeage zeg maar alleen hoe moet je ooit zoiets ontwerpen :P
Ik Vind die andere mooier, die op die chick. Meer mijn stijl.
Rinto heeft 2 tekenaars zitten, verder weet ik Het ook niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121265795
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik Vind die andere mooier, die op die chick. Meer mijn stijl.
Rinto heeft 2 tekenaars zitten, verder weet ik Het ook niet.
ja die vind ikook mooi trouwens hoor, maar weer een beetje te vrouwelijk misschien dacht ik :')
Kan je eigenlijk dan gewoon binnenlopen en dan gaat ie tekenen? :D of hoeveel kost of hoe gaat dat in zn werk :@ sorry voor al die vragen hoor :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121265837
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja die vind ikook mooi trouwens hoor, maar weer een beetje te vrouwelijk misschien dacht ik :')
Kan je eigenlijk dan gewoon binnenlopen en dan gaat ie tekenen? :D of hoeveel kost of hoe gaat dat in zn werk :@ sorry voor al die vragen hoor :')
Nee, je maakt een afspraak voor tattoeren en Voor Tekenen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121265861
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Nee, je maakt een afspraak voor tattoeren en Voor Tekenen.
ok tnx :D moet ik daar maar eens langsgaan denk ik binnekort :@
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121265868
ik heb iets onmogelijks bedacht geloof ik :@ tot nu wil geen enkele shop op een duim tatoeëren.
pi_121265964
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef hugsy33 het volgende:
ik heb iets onmogelijks bedacht geloof ik :@ tot nu wil geen enkele shop op een duim tatoeëren.
waarom niet :D ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121266056
omdat het te snel vervaagt
pi_121266181
ow dat is wel zonde ja.. Nja zal vast niet zonder reden zijn als ze dat allemaal zeggen. jammer ja.. Al enig idee waar je m nu gaat zetten?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 7 januari 2013 @ 13:06:34 #211
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_121266242
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef hugsy33 het volgende:
ik heb iets onmogelijks bedacht geloof ik :@ tot nu wil geen enkele shop op een duim tatoeëren.
Misschien is het al gevraagd, maar vanwaar wil je eigenlijk een tattoo op zo'n zichtbare plek? Heb je andere opvallende stukken?
pi_121266310
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Misschien is het al gevraagd, maar vanwaar wil je eigenlijk een tattoo op zo'n zichtbare plek? Heb je andere opvallende stukken?
ik vind t eigenlijk ook wel een mooie plek hoor, op je duim :D gewoon zoiets subtiels moet toch makkelijk kunnen.

Sowieso als ik een tattoo zou zetten zou dat echt wel t laatste zijn waar ik me druk over zou maken, wat andere mensen ervan denken :') dat ten 1e en ten tweede is 2013 zijn genoeg mensen in chefposities met tattoeages
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 7 januari 2013 @ 13:11:06 #213
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_121266379
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ik vind t eigenlijk ook wel een mooie plek hoor, op je duim :D gewoon zoiets subtiels moet toch makkelijk kunnen.

Sowieso als ik een tattoo zou zetten zou dat echt wel t laatste zijn waar ik me druk over zou maken, wat andere mensen ervan denken :') dat ten 1e en ten tweede is 2013 zijn genoeg mensen in chefposities met tattoeages
Dat is niet het punt dat ik wilde maken, er zijn artiesten die weigeren iets op zichtbare plekken als handen en gezicht te zetten puur omdat het niet te bedekken is. Daarom vroeg ik of ze verder opvallende stukken heeft. Verder moet je het natuurlijk helemaal zelf weten dat het je niet uitmaakt wat anderen vinden, maar zo werkt de maatschappij niet echt...
pi_121266382
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja die vind ikook mooi trouwens hoor, maar weer een beetje te vrouwelijk misschien dacht ik :')
Kan je eigenlijk dan gewoon binnenlopen en dan gaat ie tekenen? :D of hoeveel kost of hoe gaat dat in zn werk :@ sorry voor al die vragen hoor :')
:') is je favoriete smiley of niet ;)

Inderdaad voor tekenen ook afspraak maken, denk dat je zeker rekening kunt houden met 100,- per uur. Zowel tekenen als het prikken zelf.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_121266386
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Misschien is het al gevraagd, maar vanwaar wil je eigenlijk een tattoo op zo'n zichtbare plek? Heb je andere opvallende stukken?
weet ik niet voor mijn gevoel hoort hij daar gewoon :D en ik vind het heel mooi

misschien ook wel omdat ik vroeger altijd duimringen droeg maar daar kan m'n huid niet meer tegen dus nu is hij zo kaal.

vind een ster op een lege plek zoals een arm ook niet passen, lichaamsdeel moet bij de tattoeage passen :p

mja ben nogal perfectionistisch/ een muts O-)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:12:02 #216
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_121266415
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

weet ik voor mijn gevoel hoort hij daar gewoon :D en ik vind het heel mooi

misschien ook wel omdat ik vroeger altijd duimringen droeg maar daar kan m'n huid niet meer tegen dus nu is hij zo kaal.

vind een ster op een lege plek zoals een arm ook niet passen, lichaamsdeel moet bij de tattoeage passen :p

mja ben nogal perfectionistisch/ een muts O-)
Ik snap je :Y
pi_121266427
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Dat is niet het punt dat ik wilde maken, er zijn artiesten die weigeren iets op zichtbare plekken als handen en gezicht te zetten puur omdat het niet te bedekken is. Daarom vroeg ik of ze verder opvallende stukken heeft. Verder moet je het natuurlijk helemaal zelf weten dat het je niet uitmaakt wat anderen vinden, maar zo werkt de maatschappij niet echt...
Serieus? Dat het midden in het gezicht wordt geweigerd kan ik me voorstellen, maar op je vingers? 9 van de 10 artiesten hebben zelf ook hun handen en/of vingerkootjes vol staan.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_121266441
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Dat is niet het punt dat ik wilde maken, er zijn artiesten die weigeren iets op zichtbare plekken als handen en gezicht te zetten puur omdat het niet te bedekken is. Daarom vroeg ik of ze verder opvallende stukken heeft. Verder moet je het natuurlijk helemaal zelf weten dat het je niet uitmaakt wat anderen vinden, maar zo werkt de maatschappij niet echt...
Tijdelijks is het prima te bedekken met een brede ring ;)
pi_121266486
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Dat is niet het punt dat ik wilde maken, er zijn artiesten die weigeren iets op zichtbare plekken als handen en gezicht te zetten puur omdat het niet te bedekken is. Daarom vroeg ik of ze verder opvallende stukken heeft. Verder moet je het natuurlijk helemaal zelf weten dat het je niet uitmaakt wat anderen vinden, maar zo werkt de maatschappij niet echt...
owwzo :P Mm zou ik raar vinden als dat een reden is voor weigering van tattoo.. Bedoel als ik mn voorhoofd wil vol laten tekenen met piemels dan is dat nog altijd mijn voorhoofd toch :D :')
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

:') is je favoriete smiley of niet ;)

Inderdaad voor tekenen ook afspraak maken, denk dat je zeker rekening kunt houden met 100,- per uur. Zowel tekenen als het prikken zelf.
ik heb meerdere favorieten :D :') en O+ ..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

hoeveel uur zouden ze nodig hebben denk je voor zon foeniks die ik op foto had gepost vorige blz? Wel aardige wat uren zal dat duren zeker ofniet :P
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121266504
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

Tijdelijks is het prima te bedekken met een brede ring ;)
ja maar t probleem was toch juist slijtage dan zgmaar :) ? niet dat t niet te bedekken was
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121266507
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

owwzo :P Mm zou ik raar vinden als dat een reden is voor weigering van tattoo.. Bedoel als ik mn voorhoofd wil vol laten tekenen met piemels dan is dat nog altijd mijn voorhoofd toch :D :')

[..]

ik heb meerdere favorieten :D :') en O+ .. [ [url=:@]afbeelding[/url] ]
:')

hoeveel uur zouden ze nodig hebben denk je voor zon foeniks die ik op foto had gepost vorige blz? Wel aardige wat uren zal dat duren zeker ofniet :P
Die inschatting kan alleen de artiest zelf maken, maar reken er maar op je inderdaad wat uurtjes zult moeten zitten.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_121266521
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

owwzo :P Mm zou ik raar vinden als dat een reden is voor weigering van tattoo.. Bedoel als ik mn voorhoofd wil vol laten tekenen met piemels dan is dat nog altijd mijn voorhoofd toch :D :')

[..]


Dan verwachten we wel foto's! :D
pi_121266524
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

:') is je favoriete smiley of niet ;)

Inderdaad voor tekenen ook afspraak maken, denk dat je zeker rekening kunt houden met 100,- per uur. Zowel tekenen als het prikken zelf.
Bij Rinto? Reken eerder op 120,- pu voor het prikken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121266560
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:15 schreef hugsy33 het volgende:

[..]

Dan verwachten we wel foto's! :D
haha kan je lang blijven wachten :P
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Bij Rinto? Reken eerder op 120,- pu voor het prikken.
Ach als het echt goede kwaliteit is dan heb ik liever dat dan dat je de rest van je leven met een half vage tattoo rondloopt :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_121266574
quote:
99s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ja maar t probleem was toch juist slijtage dan zgmaar :) ? niet dat t niet te bedekken was
oops verkeerde gequote geloof ik ;) maar slijtage is idd de reden die ze geven, maar voor mijn gevoel is dat dit ontwerp juist niet heel erg, moment zoek t plaatje....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')