Ik denk sowieso dat je tattoo vragen oproept, maar de gedachte erachter vind ik mooi.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:49 schreef Mgolovic het volgende:
Heb nog getwijfeld aan het formaat van de toren, eerste opzet was hij een stuk groter maar dan werd ie te confronterend vond ik. Zouden jullie hem op deze manier confronterend vinden?
Nice. Ook in dit lettertype? En welke plaats?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat dit trouwens zetten aan het einde vd maand. Ter herinnering van mijn oma..
Ik ben wel een nerd, maar als het uitgebreid wordt gaat het passen bij het huidige denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Cool! volgende keer het B.P.R.D logo? , blijft een leuke tent On Edge
nice.quote:
Yess ik heb het zo in elkaar gezet. Wil het laten zetten op mn schouderblad.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nice. Ook in dit lettertype? En welke plaats?
Ze raadde in eerste instantie af om de roos te gebruiken omdat hij niet bij het geheel zou passen. Daarvoor in de plaats heeft ze eerst eikenbladeren er bij getekend. Omdat dat voor mij niet klopte met eikenbladeren zijn we toch voor de roos gegaan. Toen ze de betekenis er bij hoorde was ze ook van mening dat dat beter was. De toren was in eerste instantie groter gepland door haar. Hij zou dan de volledige hoogte van mijn schouderblad beslaan, en zou meer gedetailleerd zijn. Ik vond het te heftig. Ondanks dat ze van mening was dat het prima kon begreep ze mijn gedachtegang en kwam ze met het idee de toren kleiner te maken en er meer een silouet achtig iets van te maken. Verder hebben we van de kaart nog wat tekst geschrapt omdat anders in grote letters onderaan nog ...Ein Reich zou staan. We waren het er snel over eens dat dat er niet bij moest.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nice.
erg origineel ook. wat vond de artist ervan? die zal zoiets ook niet dagelijks zetten lijkt me.
Ik vertel de achterliggende verhalen niet zomaar en zeker niet als ik mensen niet ken.. Dan is mijn antwoord vaak 'ik vond het gewoon mooi'. De vraag zelf vind ik niet vervelendquote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef janeway het volgende:
Vragen naar een betekenis van een tattoo wel of niet doen?
Ik ben nieuwsgierig en vind hoe en waarom achter dingen altijd wel leuk om te weten.. Ik vraag gerust aan mensen hoe en wat.. Als je zo'n tattoo hebt waar je een verhaal bij hebt zou dat zomaar aan iemand vertellen als ie het vraagt..
Ik vraag dit soort dingen uit oprechte belangstelling..
En krijg zelf ook wel eens de vraag waarom.. Maar die van mij heeft een minder diepe betekenis als het kamp Amersfoort verhaal.. En vertel gewoon waarom ik hem heb..
Hoe vinden jullie dit? Vervelend of boeit het niet en vertel je je verhaal maar weer..
ow ik dacht ergens te lezen dat je bij On Edge zou gaan, maar goed mad science was het dusquote:Op zondag 6 januari 2013 15:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben wel een nerd, maar als het uitgebreid wordt gaat het passen bij het huidige denk ik.
On edge zit overigens wel in Den Haag maar daar ben ik niet geweest.
Inderdaad, prachtige tattoo en prachtig verhaal....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit verhaal maakt de tat mooier. Echt! Mooi gezet, maar het verhaal is ontroerend.
Toffe dingenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef Ordos20 het volgende:
Hier staat wel wat leuk Keltisch en ander spul tussen
http://meatshop-tattoo.deviantart.com/
Vooral de interpretatie van de Jormundgandr ziet er leuk uit
wou eerst zeggen WTFquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bij japans denk ik altijd aan zoiets
[ afbeelding ]
Heerlijk gevoel jaquote:Op maandag 7 januari 2013 08:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Arm voelt alsof ie op piekspanning staat, korstjes mooi droog maar beetje trekkend, straks weer even insmeren.
Het vervellen is ook echt niet leuk straks, maar het is het waardquote:Op maandag 7 januari 2013 08:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Arm voelt alsof ie op piekspanning staat, korstjes mooi droog maar beetje trekkend, straks weer even insmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |