Grapjas, ja ze gaat 'alleen maar' naar een andere (bijzondere) gemeente. Maar ze zit wel feitelijk aan de andere kant van de wereld waar ik niet zomaar naar toe kan of zelfs maar even makkelijk kan bellen (i.v.m. tijdsverschil) en ze heeft ook nog ander geld in haar handjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef HSG het volgende:
Bonaire is gewoon Nederlands grondgebied dus ze emigreert niet. Ze verhuisd allen maar.
Haha, ze heeft een gemeubileerd huurhuis met 2 slaapkamers en 2 badkamers, daar dus dat zit al goed.quote:
ah, dan hoef je dat iig niet allemaal mee te sjouwen als je gaat logerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Haha, ze heeft een gemeubileerd huurhuis met 2 slaapkamers en 2 badkamers, daar dus dat zit al goed.
Woody?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:15 schreef HSG het volgende:
Bonaire is gewoon Nederlands grondgebied dus ze emigreert niet. Ze verhuisd allen maar.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:31 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Haha, ze heeft een gemeubileerd huurhuis met 2 slaapkamers en 2 badkamers, daar dus dat zit al goed.
Nee ik heb geen tip. Misschien een Nederlands - Papiamento woordenboek?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Grapjas, ja ze gaat 'alleen maar' naar een andere (bijzondere) gemeente. Maar ze zit wel feitelijk aan de andere kant van de wereld waar ik niet zomaar naar toe kan of zelfs maar even makkelijk kan bellen (i.v.m. tijdsverschil) en ze heeft ook nog ander geld in haar handjes.
Punt is ze gaat voor onbepaalde tijd niet meer hier in de buurt zijn en het is een wat grotere stap dan zeg van Breda naar Amsterdam verhuizen. Dus ik noem dat emigratie....![]()
Heb je nog goede tips misschien?
Zelfs op reis.. Hoeveel enorme (foto)boeken ik heb gekregen als kadootje bv..quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:39 schreef elvy het volgende:
Persoonlijke dingen zijn het leukst vind (en vond) ik. Dat hoeft echt niet per se groot te zijn. Een mooie foto van jullie samen, een boekje met darin foto's en herinneringen van jullie, eventueel een digitaal fotolijstje met daarop een stel foto's van jullie, en van Nederland? Een sierraad is ook heel leuk. In ieder geval iets dat klein en licht is! Vaak heb je eigenlijk geen mogelijkheid meer om grote of zware dingen mee te nemen, en je wil niet weten hoeveel mensen op het laatste moment toch nog een boek of een fles drank geven.
Super boek idd!quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Tanin het volgende:
Mijn vrienden hebben mij het boek "The Undutchables" cadeau gedaan toen ik emigreerde, vond het erg leuk.
Een digitaal photoframe gevuld met foto's van haar vrienden en familie. Is redelijk klein, kan makkelijk ergens ingepakt worden.... Je moet alleen even kijken of het gaat werken met het voltage aldaar van 127 volt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef Spiegelei het volgende:
Een goede vriendin van mij gaat binnenkort emigreren naar Bonaire.
Ik wil haar graag iets cadeau doen, maar weet niet goed wat. Qua spullen heeft ze niet veel (meer) nodig bovendien kan ze natuurlijk lang niet alles meenemen. Dus ik zat meer aan iets persoonlijks te denken. Een leuk gebaar, een mooi symbool, maar ik ben echt inspiratieloos op dit moment.
Iemand een leuk idee? Of nog beter: welke cadeaus van familie/vrienden konden de huidige emigranten zeer waarderen?
Doe eens een foto? Wedden dat die niet komt?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:04 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er thuis zoveel staan dat ik er wel 1 kan missen mocht je interesse hebben.
wij kregen het boek 'Ik mis alleen de HEMA nog'. Ook erg leuk om te lezenquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Tanin het volgende:
Mijn vrienden hebben mij het boek "The Undutchables" cadeau gedaan toen ik emigreerde, vond het erg leuk.
Even op Amazon kijken.. en te koop! Voor £0.01 (met £2.80 shipping) dus meteen besteld.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:22 schreef Essebes het volgende:
wij kregen het boek 'Ik mis alleen de HEMA nog'. Ook erg leuk om te lezen
En we wachten.....quote:Op woensdag 16 januari 2013 23:02 schreef static het volgende:
[..]
Doe eens een foto? Wedden dat die niet komt?
Precies dat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:30 schreef Tanin het volgende:
Ik zal je gelijk uit de brand helpen dat je heel lang kan wachten met je provocatie daar ik van jou ook geen antwoord kreeg op de vraag over je leeftijd die gezien feiten en omstandigheden heel normaal was. Voelde je ook niet geroepen een antwoord op te geven.quote:
Niet geheel correct. En ook een paar plaatsen in TRVquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik zal je gelijk uit de brand helpen dat je heel lang kan wachten met je provocatie daar ik van jou ook geen antwoord kreeg op de vraag over je leeftijd die gezien feiten en omstandigheden heel normaal was. Voelde je ook niet geroepen een antwoord op te geven.
Dus sterkte met je " we wachten" dat alleen jou betreft.
Dat dus, het eindigt hier dan ook en we gaan weer ontopic.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet geheel correct. En ook een paar plaatsen in TRV
Maargoed, dit is niet het juiste topic voor dit soort dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |