Hij meldde dat hij het wel lekker vond om een slang in z'n kont te hebben. Remember, you asked for it yourself.quote:
Nee. Eén keer de goede is genoeg.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een idee dat we gewoon het hele topic volposten met OP's?
Ik vind eentje wel voldoende.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een idee dat we gewoon het hele topic volposten met OP's?
Nou ja, het is niet alsof we niks wisten van zijn homoseksuele voorkeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij meldde dat hij het wel lekker vond om een slang in z'n kont te hebben. Remember, you asked for it yourself.
Pullup moest nu een andere posten omdat er twee van jouw hand stonden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee. Eén keer de goede is genoeg.
Ik wil het niet weten maar Pearlbitch zal het hem zo wel vragen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Copycat het volgende:
Of doelt hij op een reptilaanse vorm van pet shopping?
Wel een waarheidsgetrouwe.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Pullup moest nu een andere posten.
Ho stop!quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof we niks wisten van zijn homoseksuele voorkeuren.
Of doelt hij op een reptilaanse vorm van pet shopping?
Hij is weer helemaal goedquote:
Als Jian binnenkort moderator wordt is dat gauw afgelopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Ik ben die extra OP overigens spuugzat, maar dat zal de bedoeling wel zijn.
Ondertussen neemt hij al wraak door het zo luidruchtig mogelijk te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa gaat zeer demonstratief de vaatwasser leegruimen. Nou ja, hij verspreid deze klus over twee dagen. Nu een beetje en morgen de rest. Dit zal oma nog dagen moeten horen, denk ik.
Die Fipo van PB is irritant ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Tante Mien ruikt weer een relletje?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:32 schreef mootie het volgende:
Euhm nee, ik vind het gewoon fucking irritiant. Het slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tante Mien ruikt weer een relletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |