abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:58:48 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121088689
Van het gesubsidieerde weblog Sargasso:
quote:
[...links gelul...]
Uw nederige dienaar van het geschreven woord werd, terwijl hij midden in de nacht in zwaar beschonken toestand van de Melkweg naar huis liep, door twee leden van een vijftal jongens van Algerijnse of Marokkaanse komaf, gevraagd om een sigaret. Die ik gaf. Terwijl ik even later een van hen van vuur voorzag, voelde ik wat warms tegen mijn been. Stond de ander tegen me aan te pissen. Een verontwaardigd ‘nou ja’ was alles wat ik kon uitbrengen. Zijn vriend begon vrolijk mee te doen.
[...meer links gelul...]
http://sargasso.nl/geen-bal-op-tv-marokkanen/
Grappig trouwens dat in de comments vooral melding gemaakt wordt van allerlei incidenten waarvan men gehoord heeft waarbij allerlei goedwillende en productieve Afrikanen en Aziaten door skinheads ondergeplast worden. Ze willen zó graag in hun droomwereld blijven geloven daar.

Maar daar wil ik het nu niet over hebben. De situatie is heel simpel: Deze 'Jelle' loopt naar huis, geeft de geëiste sigaret en wordt als dank letterlijk afgezeken.
Zijn reactie is een heel ingetogen nou ja. Hiermee denkt deze 'Jelle' zijn status als Gutmensch nog eens op te hogen en hiermee het respect van zowel de 'witte' als zijn 'getinte' medemensch te winnen.

En daar zit hij dus helemaal fout. Klaarblijkelijk heeft deze figuur zo enorm weinig wereldwijsheid, dat hij denkt respect te kunnen verwerven door dit toe te laten. Juist het tegengestelde is het geval en al zeker bij onze Marokkaanse vrienden. Die vinden hem ongetwijfeld een van de grootste sukkels die ze in lange tijd zijn tegengekomen. Als hij een beetje eer had gehad, een beetje eigenwaarde, een klein beetje hun respect had verdiend, dan had hij met ze gevochten tot de laatste bot in zijn lichaam gebroken was. Nu is hij niet eens een man in hun ogen.

LXIV kan het weten, want die heeft genoeg tijd doorgebracht in Islamitische culturen. Niet het perfide aftreksel ervan wat je hier op straat ziet, maar het echte werk in het verre Buitenland. LXIV heeft ook nooit een probleem met een Marokkaan of een groepje Marokkanen. Met oudjaar nog ben ik expres een beetje rond gaan fietsen (dochtertje erbij). Als daar zo'n groepje jongens stond, stopten die altijd meteen met vuurwerk afsteken als ik eraan kwam. Laat staan dat ze een rotje mijn kant uitgooiden. Omdat ze gewoon wisten dat als ze dat deden, er gevochten zou gaan worden tot het einde.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:59:45 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121088722
Die Jelle is zeker geen man. En eigenlijk ook niet de titel vrouw of sodomiet waardig. Weinig menselijks is er van over.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_121088743
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:58 schreef LXIV het volgende:
Van het gesubsidieerde weblog Sargasso:

[..]

Grappig trouwens dat in de comments vooral melding gemaakt wordt van allerlei incidenten waarvan men gehoord heeft waarbij allerlei goedwillende en productieve Afrikanen en Aziaten door skinheads ondergeplast worden. Ze willen zó graag in hun droomwereld blijven geloven daar.

Maar daar wil ik het nu niet over hebben. De situatie is heel simpel: Deze 'Jelle' loopt naar huis, geeft de geëiste sigaret en wordt als dank letterlijk afgezeken.
Zijn reactie is een heel ingetogen nou ja. Hiermee denkt deze 'Jelle' zijn status als Gutmensch nog eens op te hogen en hiermee het respect van zowel de 'witte' als zijn 'getinte' medemensch te winnen.

En daar zit hij dus helemaal fout. Klaarblijkelijk heeft deze figuur zo enorm weinig wereldwijsheid, dat hij denkt respect te kunnen verwerven door dit toe te laten. Juist het tegengestelde is het geval en al zeker bij onze Marokkaanse vrienden. Die vinden hem ongetwijfeld een van de grootste sukkels die ze in lange tijd zijn tegengekomen. Als hij een beetje eer had gehad, een beetje eigenwaarde, een klein beetje hun respect had verdiend, dan had hij met ze gevochten tot de laatste bot in zijn lichaam gebroken was. Nu is hij niet eens een man in hun ogen.

LXIV kan het weten, want die heeft genoeg tijd doorgebracht in Islamitische culturen. Niet het perfide aftreksel ervan wat je hier op straat ziet, maar het echte werk in het verre Buitenland. LXIV heeft ook nooit een probleem met een Marokkaan of een groepje Marokkanen. Met oudjaar nog ben ik expres een beetje rond gaan fietsen (dochtertje erbij). Als daar zo'n groepje jongens stond, stopten die altijd meteen met vuurwerk afsteken als ik eraan kwam. Laat staan dat ze een rotje mijn kant uitgooiden. Omdat ze gewoon wisten dat als ze dat deden, er gevochten zou gaan worden tot het einde.
Want anders piste je zeker over ze heen, of niet?
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:04:08 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121088925
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:00 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Want anders piste je zeker over ze heen, of niet?
Nee, over mensen plassen dat doe ik niet. Dat is niet alleen een vernedering voor hen, maar ook voor jezelf.

Maar mijn punt: dat die 'Jelle' niet moraal hoogstaand is, maar juist laagstaand, want het ontbreekt hem aan moed en eigenwaarde, is je ontgaan blijkbaar. Geeft niet verder.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_121088949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, over mensen plassen dat doe ik niet. Dat is niet alleen een vernedering voor hen, maar ook voor jezelf.

Maar mijn punt: dat die 'Jelle' niet moraal hoogstaand is, maar juist laagstaand, want het ontbreekt hem aan moed en eigenwaarde, is je ontgaan blijkbaar. Geeft niet verder.
Gelukkig.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:05:22 #6
377256 NineteenOFour
Silence was here!
pi_121088978
quote:
2s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:58 schreef LXIV het volgende:
Van het gesubsidieerde weblog Sargasso:

[..]

Grappig trouwens dat in de comments vooral melding gemaakt wordt van allerlei incidenten waarvan men gehoord heeft waarbij allerlei goedwillende en productieve Afrikanen en Aziaten door skinheads ondergeplast worden. Ze willen zó graag in hun droomwereld blijven geloven daar.

Maar daar wil ik het nu niet over hebben. De situatie is heel simpel: Deze 'Jelle' loopt naar huis, geeft de geëiste sigaret en wordt als dank letterlijk afgezeken.
Zijn reactie is een heel ingetogen nou ja. Hiermee denkt deze 'Jelle' zijn status als Gutmensch nog eens op te hogen en hiermee het respect van zowel de 'witte' als zijn 'getinte' medemensch te winnen.

En daar zit hij dus helemaal fout. Klaarblijkelijk heeft deze figuur zo enorm weinig wereldwijsheid, dat hij denkt respect te kunnen verwerven door dit toe te laten. Juist het tegengestelde is het geval en al zeker bij onze Marokkaanse vrienden. Die vinden hem ongetwijfeld een van de grootste sukkels die ze in lange tijd zijn tegengekomen. Als hij een beetje eer had gehad, een beetje eigenwaarde, een klein beetje hun respect had verdiend, dan had hij met ze gevochten tot de laatste bot in zijn lichaam gebroken was. Nu is hij niet eens een man in hun ogen.
Nee want dat is natuurlijk heeeeel belangrijk, respect verdienen van plas marrokaantjes :')
Alhoewel ik toch vermoed dat ie met deze actie ook zn zelfrespect is verloren.

quote:
LXIV kan het weten, want die heeft genoeg tijd doorgebracht in Islamitische culturen. Niet het perfide aftreksel ervan wat je hier op straat ziet, maar het echte werk in het verre Buitenland. LXIV heeft ook nooit een probleem met een Marokkaan of een groepje Marokkanen. Met oudjaar nog ben ik expres een beetje rond gaan fietsen (dochtertje erbij). Als daar zo'n groepje jongens stond, stopten die altijd meteen met vuurwerk afsteken als ik eraan kwam. Laat staan dat ze een rotje mijn kant uitgooiden. Omdat ze gewoon wisten dat als ze dat deden, er gevochten zou gaan worden tot het einde.
Jij gaat met je dochtertje op stap in de hoop op een gevecht op leven en dood? lekkere pa ben jij.
Sometimes noise is just your mind.
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:12:18 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121089298
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:05 schreef NineteenOFour het volgende:

[..]

Nee want dat is natuurlijk heeeeel belangrijk, respect verdienen van plas marrokaantjes :')
Alhoewel ik toch vermoed dat ie met deze actie ook zn zelfrespect is verloren.

Jij gaat met je dochtertje op stap in de hoop op een gevecht op leven en dood? lekkere pa ben jij.
Er komt geen gevecht. Er komt nooit een gevecht. Waarom zou er een gevecht komen? Als ik in de trein wil instappen met de kinderwagen, en er staat zo'n groepje Marokkanen, dan vraag ik ze of ze me helpen met tillen. Dat doen ze altijd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_121090193
Ik had die rifapen zowiezo geen sigaret gegeven, en als ze tegen mij aan gingen pissen had ik ze helemaal kapot geslagen.

Dat deze Nederlandse jongen dit accepteert van zulk stuk rifapen, hij zal vast wel een doosje ''tolerantie'' gekocht hebben.
Putin for President _O_
  woensdag 2 januari 2013 @ 22:30:43 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121090251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:29 schreef Prullenbak6 het volgende:
Ik had die rifapen zowiezo geen sigaret gegeven, en als ze tegen mij aan gingen pissen had ik ze helemaal kapot geslagen.

Dat deze Nederlandse jongen dit accepteert van zulk stuk rifapen, hij zal vast wel een doosje ''tolerantie'' gekocht hebben.
Inderdaad. Met doosjes 'tolerantie' wordt de Marokkanerfrage dus niet opgelost, maar juist uitvergroot.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_121090405
Dus... hij heeft een brandende sigaret, of iig een aansteker in zijn handen... en hij brengt dit vuur niet even op vriendelijke wijze in contact met het plasorgaan van de jongeheren in kwestie ?
  donderdag 3 januari 2013 @ 08:37:30 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_121100971
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Grouch het volgende:
Dus... hij heeft een brandende sigaret, of iig een aansteker in zijn handen... en hij brengt dit vuur niet even op vriendelijke wijze in contact met het plasorgaan van de jongeheren in kwestie ?
Kijk. Het punt is dat het christelijke 'de andere wang toekeren' dat de schrijver doet, een volstrekt averechts effect heeft op die jongens. Normaal zou je verwachten dat ze 's nachts in bed wroeging zouden krijgen en het niet meer zouden doen.
In dit geval echter is zulk schaapachtig gedrag enkel de aanleiding om het nog eens te doen. Waarschijnlijk bij een ander.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')