2x daar geweest en zon en 1x Turkije en regen. Heerlijk wetenschappelijk en representiefquote:Op maandag 7 januari 2013 11:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nou wij hebben zelfs regen in Turkije dus ik geloof niet meer zo in die zongaranties. Wij zijn 2x in Scandinavie op vakantie geweest en hebben 2x prachtig weer gehad. In Zweden waren temps van 25 graden zelfs geen uitzondering op sommige plaatsen (wat ik al zei, Varmland heet niet voor niks zo... Vasteras heeft een gemiddelde (!) temperatuur van 23 graden in juli).
Inderdaad, Scandinavie is prachtig! Ook wij hadden goed weer, niet te warm maar gewoon lekker. Kraakheldere meren om in te zwemmen, dammetjes te bouwen, bevers en elanden kijken etc. En fantastische en prachtig gelegen campings met eveneens kraakhelderquote:Op maandag 7 januari 2013 11:23 schreef Luigi het volgende:
Scandinavie is ook prachtig BE. En in Zweden hebben wij echt práchtig zomerweer gehad (Varmland heet niet voor niks zo) en het is enorm kindvriendelijk. Ik ga echt 100x liever naar een Scandinavisch land dan naar al die middellandse zee drek.
Malmo kun je zonder al te veel stress in 1 dag wel halen, is geeneens zo'n heel gekke stad om 1 of 2 dagen te bivakkeren en vandaar uit trek je zo verder. Wij hebben toen de hele zuidpunt van Zweden gedaan (rondom) en dat was echt super.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef Mineola het volgende:
Groofsken, ik vond de reis heel goed te doen. Wij reden in twee dagen. Heen hebben de we de boot genomen naar Denemarken (leuk voor kinderen en voor jezelf even ontspannen ook) en daar overnacht, terug hebben we de Oresund-brug genomen en zijn we meen ik in één dag teruggereden. Maar wij reden wel alletwee.
Waarom denken jullie allemaal dat Frankrijk alleen massale campings heeft?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:48 schreef Mineola het volgende:
[..]
Inderdaad, Scandinavie is prachtig! Ook wij hadden goed weer, niet te warm maar gewoon lekker. Kraakheldere meren om in te zwemmen, dammetjes te bouwen, bevers en elanden kijken etc. En fantastische en prachtig gelegen campings met eveneens kraakheldersanitair. Wij zeiden toen al tegen elkaar dat Zweden echt het kampeerparadijs voor kinderen is. Als wij gebonden zijn aan de schoolvakanties over een paar jaar gaan we zéker daar nog eens (of vaker) heen.
Dat 3000x liever dan zo'n massale camping in zuid-Frankrijk!
Ik ga al mijn hele leven lang naar Frankrijk op vakantie (jaja, saai, maar oh zo lekker, ik zie de rest van de wereld wel tijdens mijn werkquote:Op maandag 7 januari 2013 12:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zou wel wat dapperder willen zijn wat betreft vakanties. Wij gaan natuurlijk zo vaak mogelijk naar Aruba (naar mijn ouders, en ook vaak op kosten van mijn ouders ;-)), maar de zomers dat dat er niet inzit zou ik best graag naar Fr rijden of naar boven, ook goed. In elk geval op avontuur. Maar ik weet niet goed of ik dat aandurf in mijn eentje.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik heb jarenlang gekampeerd in Frankrijk en bijna nooit op grote campings. Het was alleen om het verschil aan te geven.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom denken jullie allemaal dat Frankrijk alleen massale campings heeft?![]()
Er zijn ook superleuke, gezellige, fijne, maar vooral ook rustige campinkjes hoor!![]()
Dat ziet er goed uit! Weet je toevallig of er een beetje leuke plaatsjes in de omgeving zijn? Dus niet al te slaperige dorpjes, maar waar een winkeltje/restaurantje te vinden is?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef Svyatagor het volgende:
En we hebben voor de eerste camping alvast deze geboekt: beetje yuppig, maar volgens vrienden een aanrader.
http://www.moulindesjarasses.com/nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |