Niets mis mee.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:09 schreef Starlie het volgende:
Sylvie is verliefd op een ander.... namelijk op ZICHZELF!!
Ik ken alleen die vreselijke berichten van Yo, die hier in SHO voorbij komen. Post Sylvie ook 20 keer per dag 'i love you guys, te quero whatever kusjekroel xoxoxo life is great'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oja, maar het is bizar dat mensen eigenlijk alles posten wat ze doen enzo. En al helemaal doen alsof je zo'n perfect leven hebt.
Dat doet half Nederland ook.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
het begint al met nemen van fucking foto's van je eten als je ergens uit bent bij een toko.
kijk mijn fabulous uit eten gaan
Iedereen doet het ook. Lekker aan de sushi met m'n dushi blabla.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
het begint al met nemen van fucking foto's van je eten als je ergens uit bent bij een toko.
kijk mijn fabulous uit eten gaan
Lijkt mij ook niet, voorzover dat te beoordelen valt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet, het lijkt me eerder dat 'ie na een paar drankjes teveel gewoon geknapt is na al het toneelspel. Niet goed te praten natuurlijk! Maar een typische wife-beater lijkt het me niet...
[..]
Zou kunnen... maar ik blijf het echt heel raar en apart vinden.
Geen flauw idee. Vast wel. Zijn die vrouwen dom ofzo dat ze dat doen? Ik bedoel: dat is iets voor 16-jarigen en die vrouwen zijn toch allemaal 30 ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die vreselijke berichten van Yo, die hier in SHO voorbij komen. Post Sylvie ook 20 keer per dag 'i love you guys, te quero whatever kusjekroel xoxoxo life is great'?
Misschien is de klap met oud&nieuw eenmalig geweest en was dat ná die foto?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Ziba het volgende:
Ik doel meer op die foto's die hier gepost werden van kerst en oud en nieuw. Stop it, je bent op de grond geslagen door je man.
Dat was ervoor hè.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Vast wel. Zijn die vrouwen dom ofzo dat ze dat doen? Ik bedoel: dat is iets voor 16-jarigen en die vrouwen zijn toch allemaal 30 ofzo?
Ik doel meer op die foto's die hier gepost werden van kerst en oud en nieuw. Stop it, je bent op de grond geslagen door je man.
Wel een make-uploze fotoquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken alleen die vreselijke berichten van Yo, die hier in SHO voorbij komen. Post Sylvie ook 20 keer per dag 'i love you guys, te quero whatever kusjekroel xoxoxo life is great'?
Haar foto's zijn iig wel scherp, bij Yo zit er vaste prik 100 lagen waas overheen, je zou toch denken dat ze geld genoeg heeft voor een mobiel met goeie camera.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een make-uploze foto![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:14 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo'n klap komt ook niet zomaar, dat is mijn punt, dan is er gewoon allang iets niet goed.
Zelfs niet haar nagelstickertjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is wel knap. Maar volgens mij niet helemaal goed in haar hoofd als we het hebben over lichaam en voedsel. Met haar ijshoorntje ofzo. Overdrijven is ook een vak, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, zit je bij de Chinees en dan flits in je blikveld.....watte, zitten die hun eten nou te fotograferen?quote:
Met haar supermagere armpjes.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze is wel knap. Maar volgens mij niet helemaal goed in haar hoofd als we het hebben over lichaam en voedsel. Met haar ijshoorntje ofzo. Overdrijven is ook een vak, natuurlijk.
die outfitje was niet mis idd..quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk Blvd en zie dat Silvie de morning after is gefilmd. Zojuist een echtelijke matpartij en publieke scheiding achter de rug, maar perfect in de make up thuiskomen van een afhaal-ontbijtje. Haartjes geföhnt door je stylist en gáán met dat leed-offensief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |