Chinese douane idd. Normaal zit die trace inderdaad voor outward.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:55 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Si, ik had die al een keer gepost. 25,99 USD. De hele store van de verkoper was btw verdwenen
Iemand de status "Opening" al eens meegemaakt??:
[ afbeelding ]
Ik zou gokken op dat douane mijn pakket heeft geopend, maar dan niet uit nederland gezien de datum. Dit zou dan de chinese douane geweest moeten zijn, maar dat dit dan na departure of outward office exchange is snap k dan ook niet.... Iemand ideetjes?
Ahh nice,quote:Op maandag 7 januari 2013 10:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Chinese douane idd. Normaal zit die trace inderdaad voor outward.
Had ik een weekje geleden ook en die kwam gewoon binnen afgelopen vrijdag
*Proest!*quote:Op maandag 7 januari 2013 07:19 schreef Holy_Goat het volgende:
[..] Uit Peru twee baby alpaca wollen sjawls besteld (alpacamall.dom) met PayPal [..]
Rabocard heeft geen hulp/verzekering meer sinds een half jaar >.>quote:Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
*Proest!*![]()
Maare, ok.Eh, heb je met creditcard via Paypal betaald (doe ik altijd), dan heb je dubbele bescherming en kun je je creditcard company ff om hulp vragen.
Die hebben vaak wel een langere verstrijkperiode dan 45 dagen.
Gewoon, dat het op afstand nog te zien is dat er ruimte tussen zit. Het driedubbele van nu ofzo.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef revpolen het volgende:
ik vond ze zo juist mooier met 0.5cm tussen
wat hoort er dan eigenlijk tussen?
Ziet er heel goed uit..!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:28 schreef revpolen het volgende:
( vandaag eindelijk eens me "kunst" opgehangen
Het huis van een china shopper..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze had ik al
[ afbeelding ]
sinds vandaag eindelijk me 2e eens opgehangen
EN ja het lijkt alsof hij scheef hangt! maar das de ouderdom van het huis
hij hangt waterpas! Echter ontbreekt er schijnbaar wel doortekening van 1 bloem..
ach voor die 40,-
Is een gespannen doek niet veel gevoeliger om beschadigt te raken tijdens de verzendingquote:Op maandag 7 januari 2013 15:54 schreef revpolen het volgende:
Deze was ebay
Tip koop ze met frame! kost meen im 15USD meer.. nu was ik 22,- aan hout kwijt
maar was vergeten aan te vinken...
Hmmm bij de meeste zie ik toch dat een frame erbij +50-80$ kost..quote:Op maandag 7 januari 2013 15:59 schreef revpolen het volgende:
de 1e van mij kwam gespannen binnen zonder problemen![]()
2e kwam gerold binnen en moesten we zelf spannen. ( Me pa ) heeft deze netjes kunnen spannen.. maar wel rotwerk zei die
quote:This item not including the inside or outside frame beacuse of the expensive shipping cost, it is just Oil painting on the Canvas. The inside frame and the shipping cost about need add $50. If you need it, Please feel free to contact me. Thank you very much.
quote:Hello my dear friend: no frame, if need to frame, require additional $89
Mag ik je pa dan even lenen..?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:49 schreef revpolen het volgende:
voor die ik vandaag heb opgehangen heb ik
22,- lijst
0,- pa die ze maakt![]()
40,- schilderij met verzenden
dus totaal 62,-!
Dat is al ietsje beter... maar nog 1 minuut voor ie afloopt...quote:Op maandag 7 januari 2013 17:11 schreef RobertNL het volgende:
http://www.ebay.com/itm/A(...)&hash=item2a27ab17fc
Voor 67 euro een schilderij met frame35 + 50= 85 dollar
Hoe doe je dat met die buitenlandse stekker?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:21 schreef monkeybrain het volgende:
Deze ide/sata HDD dock binnen, werkt goed voor $18. Ik wilde iets netjes hebben op het bureau waar ik snel oude schijven in kan steken voor backup's etc..
[ afbeelding ]
Eehm.... niet als ze nep zijn en uit China komen....quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef thoragz het volgende:
Mogen Ice Watches worden besproken hier?
Het voltage controleren... meestal kunnen apparaten van 110v tot 230v spanning aan..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die buitenlandse stekker?
EU converter erop, kost iets van 80 cent max.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die buitenlandse stekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |