Maar met schoenenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:33 schreef Atta-boy het volgende:
Zonder daginvulling en zonder leren:
[ afbeelding ]
Gaaf shirtquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:33 schreef Atta-boy het volgende:
Zonder daginvulling en zonder leren:
[ afbeelding ]
quote:
Vrije dag dus denk meer een huisoutfitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Is dat niet koud buiten? Of ga je niet naar buiten vandaag?
Hosselactie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Is dat niet koud buiten? Of ga je niet naar buiten vandaag?
Het is niet altijd feestquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Craptacular het volgende:
Combi hotpants en zwarte panty is altijd een winner. Slobbertrui erboven meh.
inderdaad xDquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
en daar ben ik weer![]()
Nu eerst omkleden voor een feestje, maar daar maak k geen foto van ... alles wordt in donkergrijs/zwart tinten ... zie je toch niet xD
tregt xD beetje doellos om dan foto te maken whahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:55 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
en daar ben ik weer![]()
Nu eerst omkleden voor een feestje, maar daar maak k geen foto van ... alles wordt in donkergrijs/zwart tinten ... zie je toch niet xD
Wanneer kom jij hier eens posten in een te strak t-shirt dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
tregt xD beetje doellos om dan foto te maken whaha
Whehehe iemand is benieuwd naar Panzermausquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wanneer kom jij hier eens posten in een te strak t-shirt dan?
Ik vraag het me gewoon af. Als ik wil hosselen vraag ik het gewoon recht op de hoogte vrouw af.quote:
En jij dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wanneer kom jij hier eens posten in een te strak t-shirt dan?
Ik niet, ik houd er niet van om te strakke t-shirts te dragen.quote:
Reveal your mantits.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik niet, ik houd er niet van om te strakke t-shirts te dragen.
Mooi shirtquote:
Leuke trui, vind alleen de kraag/col minderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Atta-boy het volgende:
Vette knopen n8n.
Die trui van mij is ook nieuw
[ afbeelding ]
Te snel geoordeeld.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuke trui, vind alleen de kraag/col minder
Het bruin van de kraag komt niet terug in de schoenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:51 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Te snel geoordeeld.
Check hoe de kleur van de schoenen matcht met de trui. Het is een compleet geheel waar onze pussydestroyer2000 goed over heeft nagedacht.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het bruin van de kraag komt niet terug in de schoenen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:06 schreef Nelson90 het volgende:
[ afbeelding ]
Ff genoeg van donkere winterkleding.
De dubieuze vlek zit trouwens op de spiegel en niet op m'n broek
That's my manquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:19 schreef Atta-boy het volgende:
Vette knopen n8n.
Die trui van mij is ook nieuw
[ afbeelding ]
Bontmutsenquote:
Jouw vestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
BontmutsenIk ga die van mij dalijk ook weer opzetten
[ afbeelding ]
Zometeen uiteten met het werk, de storemanager is 25 jaar in dienst. De ketting heb ik wel alweer voor een andere vervangen van zilver met een uil.
Nieuwe blazer toch? Leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zometeen uiteten met het werk, de storemanager is 25 jaar in dienst. De ketting heb ik wel alweer voor een andere vervangen van zilver met een uil.
quote:
Jaquote:
Leuk blazer/vest/ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dankjequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuk blazer/vest/ding.de rest is niet zo heel goed te zien.
Kan niks anders danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:39 schreef leppeh het volgende:
[ afbeelding ]
Janoski's, APC Petit Standard jeans met extragratis dubbele telefoonslijtage en een chambray hemd van Wrangler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |