Ik snap opzich wel wat ze bedoelen maar nja, ik vind het er gewoon mooi uit zien als geheel en heb niet iets storends ontdekt..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Azorius het volgende:
[..]
Dank je! Meeste meisjes vonden het leuk, maar van de meeste jongens kreeg ik te horen dat het een 'overkill' was.
Leuk zo!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hou van die kleur van je broek![]()
[ afbeelding ]
Nieuw rokjeBen inmiddels het wel moe dat ik steeds een vest aan moet ivm de kou
![]()
Haha thx ik was er ook blij meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik hou van die kleur van je broek![]()
[ afbeelding ]
![]()
Waarom zou het niet staan bij jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
Haha thx ik was er ook blij meejij ook leuke kleren! Wou dat mij dat stond haha
Je APCquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Carhartt? Die was mij te fel toen ik em in de winkel zag hangen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef leppeh het volgende:
[ afbeelding ]
jas is niet zo dik maar wel wind- en waterdicht
Thanksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:06 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Je APC!
En mooi om te zien dat er ook gewoon mensen zijn die de woei collab gewoon dragen ipv proberen te resellen.
Leuk rokje en dito combinatie van kleurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Beetje vormloos allemaal.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:51 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Met:
[ afbeelding ]
Classy en sexy.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
Vandaag aan met panty en laarsjes.
Had ook een aan foto thuis hier op fok staan maar na veel speurwerk nog niet gevonden.![]()
Dan maar een mooie pashokjes foto toen ik hem kocht.
[ afbeelding ]
Goede vormen wel.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
Had ook een aan foto thuis hier op fok staan maar na veel speurwerk nog niet gevonden.![]()
[ afbeelding ]
Dat shapequote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, loop je soms stage bij PI Zwolle?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je wel allemaal.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:30 schreef yurian het volgende:
[..]
Hey, loop je soms stage bij PI Zwolle?
Waar is dit te koop? Vind 'm ook leuk!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Zara.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:55 schreef Lunaste het volgende:
[..]
Waar is dit te koop? Vind 'm ook leuk!
Het hangt maar een beetje.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:25 schreef gold-rush het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima eigenlijk.
Wat bedoel je eigenlijk?
Niet getailleerd/strak genoeg?
Leuk!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Erg leuk jurkje/ding/kledingstuk, I have to say.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |