Sorry dat is het net niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef mikeyall het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie set zo goed als nieuw tekoop gezet net op deze site
V&A / [TK] Kleine Hp Dual Core en SONY lcd
Dat is volgens mijn niet correct. Maar goed, ik ben sowieso niet al te enthousiast over de rest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen de 8800 serie naar mijn weten vanwege de extreme hitte die die dingen produceren. De 8600 heeft er geen last van
Sorry niet helemaal wat ik wil. Bedankt voor het aanbod.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef attamottamotta het volgende:
Ik heb nog wel een zelfgebouwde pc over, core e4300, volgens mij 2gb ram, ati x195o pro gpu. Iets ouder model, prima voor school, studie en simpele games. 100 euro mag je hem hebben, kom zelf nog wel eens in de achterhoek.
de achterhoekquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef attamottamotta het volgende:
Ik heb nog wel een zelfgebouwde pc over, core e4300, volgens mij 2gb ram, ati x195o pro gpu. Iets ouder model, prima voor school, studie en simpele games. 100 euro mag je hem hebben, kom zelf nog wel eens in de achterhoek.
Dit is toch echt de laatste kans, ik probeer het ding nu al 3 dagen op rij op te halenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:09 schreef Prowl het volgende:
Piet Piraat heeft gisteren teveel van de brandewijn gesnoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |