SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GAM / Call of duty: MW3 Slowchat???
Wtf
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iedereen zijn handen en vingers nog?
Hier ging het bijna mis op oudjaar. Ik dacht ik steek ook eens wat af
Fuckquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Flamethrower, het enige leuke aan heel Black Opsquote:
Hihi,had wel vuurpijl die bijna in me gezicht afging, maar mijn Nieren hebben het erger gehadquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
ik kan niet echt goed in dishonored komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef Michhas het volgende:
Farcry3 en Dishonored binnen
But where to begin...
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GAM / Call of duty: MW3 Slowchat???
Wtf
Ik leef nog en weer, het is een wonderquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kan niet echt goed in dishonored komen
Yeah heb Dishonored ook al een weekje binnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef Michhas het volgende:
Farcry3 en Dishonored binnen
But where to begin...
Als je MP doet kom ik mss ook welquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klinkt als een plan als Sold er ook is campaign?
Is dat die game met die gruwelijke trailer en waar toen niks meer van werd gehoord?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah heb Dishonored ook al een weekje binnen! Wou hem eigenlijk bij de release al hebben, maar dan ging ie toch weer op de stapel, nu voor 15 euro gefixed
Heeft tijdens de E3 volgens mij genoeg awards gewonnen, maar volgens mij heeft de hele massa de game links laten liggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Is dat die game met die gruwelijke trailer en waar toen niks meer van werd gehoord?
Wat vind je er van?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah heb Dishonored ook al een weekje binnen! Wou hem eigenlijk bij de release al hebben, maar dan ging ie toch weer op de stapel, nu voor 15 euro gefixed
Had hem voor de release al gedownload, en toen was ik er ook meteen een paar uur mee bezigquote:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Is dat die game met die gruwelijke trailer en waar toen niks meer van werd gehoord?
Het word wel een nieuwe franchise van Bethesda, omdat de game beter verkocht heeft dan dat ze hadden verwacht.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Wat Nick zegt, critics en reviews zijn uitermate positief, maar de buzz tijdens de release was ineens weg.
Is het niet elke dag vakantie?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het word wel een nieuwe franchise van Bethesda, omdat de game beter verkocht heeft dan dat ze hadden verwacht.
fuck it, wou hem bewaren voor de vakantie maar gooi hem vanavond al in de xbox
O nice man, dat had ik niet verwachtquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het word wel een nieuwe franchise van Bethesda, omdat de game beter verkocht heeft dan dat ze hadden verwacht.
fuck it, wou hem bewaren voor de vakantie maar gooi hem vanavond al in de xbox
wel leuk dat je ook non-lethal een missie uit kan spelenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
O nice man, dat had ik niet verwacht![]()
Vind hem wel oke tot nu toe, een beetje vreemd maar dat had ik ook wel verwacht.
Een nieuwe Fallout, dat lijkt me ook wel wat inderdaadquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:49 schreef SoldMayor het volgende:
Laat Bethesda maar gewoon Fallout 4 maken.![]()
![]()
![]()
Vegas was wat minder ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:56 schreef PierreTT het volgende:
Een nieuwe Fallout, dat lijkt me ook wel wat inderdaad Ik vond Fallout 3 en New Vegas erg vermakelijk, 3 nog meer dan New Vegas
Zijn er al geruchten dat eraan gewerkt wordt? Nieuwe Xbox zal ook wel ME4 hebben denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vegas was wat minder ja.
Heb ook liever dat de nieuwe fallout op de nieuwe xbox komt.
MW3 is de meeste treurige COD van allemaal. BO2 is goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef davedavy het volgende:
Welke is beter MW3 of BO2? MW3 is een stuk goedkoper, maar hoorde slechte dingen zoals: Slechte spawns en weinig vernieuwing tegenover MW2. En als ik rond kijk op Google dan zegt de een weer het tegenovergestelde van de ander.
Warthogquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:00 schreef SoldMayor het volgende:
Een graag weer een COD of BF is de WOII tijd.![]()
Toen het nog op man tegen man kwam en er met stenen en houte stokken werd geslagen.![]()
Nu ga je van de op afstandsbestuurbare drone naar de andere.
Wil je echt een goede cod dan haal je blops 1. MW3 is misschien wel het slechtste spel wat er ooit gemaakt is en blops 2 is goed maar geen gearsquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef davedavy het volgende:
Welke is beter MW3 of BO2? MW3 is een stuk goedkoper, maar hoorde slechte dingen zoals: Slechte spawns en weinig vernieuwing tegenover MW2. En als ik rond kijk op Google dan zegt de een weer het tegenovergestelde van de ander.
Die heb ik alquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil je echt een goede cod dan haal je blops 1.
MW3 was opzich wel vermakelijk, maar BO2 is wel echt een heel stuk beter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:59 schreef davedavy het volgende:
En dan air support krijgen van een squadron Spitfires, dat zou vet zijnquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee MP40, Thompson, M1 garand, Kar98.
Vermakelijk? Het enige leuke aan mw3 was infected de rest van de gamemodes waren zo slecht dat ik het spel uit het raam heb gegooidquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MW3 was opzich wel vermakelijk, maar BO2 is wel echt een heel stuk beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |