SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GAM / Call of duty: MW3 Slowchat???
Wtf
quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Heeft iedereen zijn handen en vingers nog?
Hier ging het bijna mis op oudjaar. Ik dacht ik steek ook eens wat af
Fuckquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Flamethrower, het enige leuke aan heel Black Opsquote:
Hihi,had wel vuurpijl die bijna in me gezicht afging, maar mijn Nieren hebben het erger gehadquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
ik kan niet echt goed in dishonored komenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef Michhas het volgende:
Farcry3 en Dishonored binnen
But where to begin...
quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
GAM / Call of duty: MW3 Slowchat???
Wtf
Ik leef nog en weer, het is een wonderquote:Op woensdag 2 januari 2013 14:24 schreef Rossdale het volgende:
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kan niet echt goed in dishonored komen
Yeah heb Dishonored ook al een weekje binnenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:10 schreef Michhas het volgende:
Farcry3 en Dishonored binnen
But where to begin...
Als je MP doet kom ik mss ook welquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klinkt als een plan als Sold er ook is campaign?
Is dat die game met die gruwelijke trailer en waar toen niks meer van werd gehoord?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yeah heb Dishonored ook al een weekje binnen! Wou hem eigenlijk bij de release al hebben, maar dan ging ie toch weer op de stapel, nu voor 15 euro gefixed
Heeft tijdens de E3 volgens mij genoeg awards gewonnen, maar volgens mij heeft de hele massa de game links laten liggenquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Is dat die game met die gruwelijke trailer en waar toen niks meer van werd gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |