Gaat best goed hoor. Maar die dikke rugzak op valt me wel zwaar nu...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef CakeAway het volgende:
[..]
Fleske! Hoe gaat het met je armpje? In hoeverre ben je al weer hersteld?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef CakeAway het volgende:
[..]
Ik gebruik niet voor niets een knipoog als PI, het kan me verdomd weinig schelen. Het viel me gewoon ineens op.
[..]
Ik ook niet, ik zag het nu toevallig.
Dat klinkt in elk geval alsof hij wel weer iets kan hebben. Goed om te horen, verder ook alles goed daar?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat best goed hoor. Maar die dikke rugzak op valt me wel zwaar nu...
Ik kijk zo nu en dan wel eens of er misschien nieuwe mensen tussen staan die ik (nog) niet ken.quote:
Tussen PI's? Hoequote:Op woensdag 2 januari 2013 15:18 schreef CakeAway het volgende:
[..]
Ik kijk zo nu en dan wel eens of er misschien nieuwe mensen tussen staan die ik (nog) niet ken.
Oh, ik dacht alquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:59 schreef CakeAway het volgende:
[..]
Oh, oeps.![]()
Ik had het natuurlijk over de UI's.
Waarom internettouwtjes? Is het wifi niet sterk genoeg?quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:07 schreef wel.o.k het volgende:
zo, electra op de slaapkamer doet het, alle internettouwtjes zijn aangesaloten en de radio op de kamer van miniwok doet het
nu nog stroom voor de router regelen zodat internet het ook doet
Omdat er een touwtje in de router moet omdat de router anders geen wifi geeftquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom internettouwtjes? Is het wifi niet sterk genoeg?
Ik kreeg de indruk dat het om vele touwtjes ging door 'alle internettouwtjes zijn aangesloten'quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat er een touwtje in de router moet omdat de router anders geen wifi geeft
stuartquote:
er moet minimaal 1 touwtje naar de wifidingesquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom internettouwtjes? Is het wifi niet sterk genoeg?
4 touwtjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het om vele touwtjes ging door 'alle internettouwtjes zijn aangesloten'
Ik begrijpquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er moet minimaal 1 touwtje naar de wifidinges
en wifi is niet snel genoeg om tv te kijken
[..]
4 touwtjes
Made by Wok, natuurlijk werkt datquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp
Nu maar hopen dat straks alles werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |