SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
okay, wel nice toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
samsung. Series 9 geloof ik. 14"
Lolololol ik heb MacBook Air 13'', gelukkig is ie van aluminium.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:52 schreef Hypocriet het volgende:
maar ik ben telkens bang dat ik hem doormidden breek omdat ie zo dun is!
Ik zag haar gister ook weer op tv. Echt zo onaantrekkelijkquote:
dit is 12 mm of zoquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lolololol ik heb MacBook Air 13'', gelukkig is ie van aluminium.
Ook tyfusdun
Welke clipquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag haar gister ook weer op tv. Echt zo onaantrekkelijk
Nee tijdens concertquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welke clip![]()
![]()
Kan niet ice zijn want die is extreem aantrekkelijk
Waarom zouden ze destiny`s child nu nog uitzendenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
omg, toch niet destiny's child? want toen had ze nog paardenhoofd, nu is ze volwassen..
Welke zenderquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zouden ze destiny`s child nu nog uitzendenWas gewoon concert tijdens oudejaarsavond. met allerlei andere artiesten
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Welke zender
Destiny's CHild is HOT, NOG STEEDS![]()
im a survivorr nanana
Ik wil weten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]gast
![]()
Uh geen idee, Miley was er ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |