quote:Op zondag 30 december 2012 17:34 schreef einzeinz het volgende:
Gisteren ben ik met een vriend wat gaan drinken in een tapasbar hier in de stad.
Er zat een meisje aan de bar met een gast, maar die zag er nogal gay uit en het zag er ook niet naar uit dat ze wat voor elkaar voelden.
Ik zei tegen m'n maat dat ik dat meisje best knap vond en hij wist haar naam.
Vanmorgen ben ik dus op Facebook gaan zoeken en heb ik het grietje van de tapasbar gevonden (namen zal ik hier omwille van privacy niet typen).
Op haar Facebookprofiel stond haar telefoonnummer (echt dom natuurlijk), dus ik ging haar deze middag na wat twijfelen gaan smssen.Deel 2, ander topic is blijkbaar gesloten :SSPOILER: De sms'jes:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe moet ik nu verder?
Hey, ik heb de indruk dat ze het leuk begint te vinden.
Komaan wat moet ik haar nog sturen voor ze ligt te ronken?
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 01:03:01 ]Cindy De Vuyst
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, zie ik tijdens het uploaden dat m'n iPhone het woord vrienden heeft vervangen door vriendinnen
ok :pquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef Sucuk het volgende:
Vraag of ze een keertje met jou wil afspreken in
de tapasbar.
Het momentum is nu wel aardig voorbij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef Sucuk het volgende:
Vraag of ze een keertje met jou wil afspreken in
de tapasbar.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van mij mag dat idd Zargon, dacht slechts dat ik het "moest" doen
quote:
Jawel, Brabant bestaat uit meer delen dan jouw stukjequote:
Hmmmz, best smooth vergeleken met enkele eerdere creepy berichten van je.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:55 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
We wonen idd beiden in België
Held!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:55 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
We wonen idd beiden in België
Op dit na jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Ik vind Whatapp gemakkelijker kost me geen geld"![]()
![]()
![]()
Volgens mij speelt hij er gewoon op in.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:57 schreef Michhas het volgende:
Volgens mij is er hier sprake van een kleine miscommunicatie...
TS wordt een beetje vrijpostig en denkt dat ze gelijk wilt afspreken in die tapasbar, dat was niet helemaal haar bedoeling volgens mij
Tenminste eerlijk. En toch heeft die doorgepakt en het loop tot nu toe goed. Dus waarom niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
"Ik vind Whatapp gemakkelijker kost me geen geld"![]()
![]()
![]()
"ik vind je heel leuk en val je uit mezelf lastig (naam aan vriend gevraagd, Facebookaccount opgezocht, telefoonnummer opgezocht maar zelfs nooit "hoi"tegen haar gezegd), maar je bent me niks waard, niet eens een paar smsjes"quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Tenminste eerlijk. En toch heeft die doorgepakt en het loop tot nu toe goed. Dus waarom niet?
Niet twijfelen. Gewoon doorpakken. Je moet het ooit vragen, of het nou nu is of morgen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef einzeinz het volgende:
Nu ik zo zit te denken, die laatste sms had ik nooit mogen sturen
Ik ga steeds meer geloven dat dit zoooooooo fake is..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef einzeinz het volgende:
Nu ik zo zit te denken, die laatste sms had ik nooit mogen sturen
Als het een nep-verhaal is, dan zal het niet lang duren tot het eindigt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer geloven dat dit zoooooooo fake is..
Is niet fakequote:Op woensdag 2 januari 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer geloven dat dit zoooooooo fake is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |