Was een grapje, iemand zei dat de reactie wat ver ging, maar om wat leven in dit topic te gooien besloot ik het toch te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe eens normaal wil je? Enigszins respect mag wel.
Ik vond 'm wel geslaagd hoor Smoofquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, iemand zei dat de reactie wat ver ging, maar om wat leven in dit topic te gooien besloot ik het toch te doen.
Dat het niet eens impulsief was maakt je reactie nog droeviger.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, iemand zei dat de reactie wat ver ging, maar om wat leven in dit topic te gooien besloot ik het toch te doen.
Je zou bijna denken dat het niet de eerste keer kan zijn dat zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef marcodej het volgende:
Je vrouw slaan is al extreem triest, het ook nog eens doen tijdens een feestje thuis met andere mensen bijmaakt het nog minder chic.
Zouden ze dan niet de schadeclaim van de eeuw aan hun broek krijgen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niet de eerste keer kan zijn dat zoiets gebeurt.
Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als het niet waar blijkt te zijn, als die "verklaringen" aan Bild verzonnen zijn.
Als het niet waar is wel ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet de schadeclaim van de eeuw aan hun broek krijgen?
Of werkt dat zo niet?
Ik geloof nooit dat een krant claimt een interview te hebben gehad terwijl dit niet het geval is. Dus lijkt me wel waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of werkt dat zo niet?
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:
Mwah, zei Daphne Deckers ooit niet dat er er gewoon een soort seizoenen-rondje is van celebs die die lente/zomer/herfst/winter ieder jaar volgens de bladen uit elkaar gaan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of werkt dat zo niet?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat een krant claimt een interview te hebben gehad terwijl dit niet het geval is. Dus lijkt me wel waar.
Vaak doen ze dan dat een goede bekende het heeft gezegd. Niet dat de personen zelf tegen hen iets hebben gezegd. Wat wel gebeurt is het verdraaien van woorden maar dit is wel weinig suggestief.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet kunnen bij kranten, en helemaal niet bij boulevardbladen.... doen ze nooit.
Da's wel wat anders dan een wereldberoemde voetballer die zogenaamd toegeeft zijn vrouw een klap te hebben verkocht met allerhande getuigen er bij.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, zei Daphne Deckers ooit niet dat er er gewoon een soort seizoenen-rondje is van celebs die die lente/zomer/herfst/winter ieder jaar volgens de bladen uit elkaar gaan?
Uh?quote:
Je moet toch af en toe laten zien wie de baas is. In bepaalde culturen is dat heel normaal.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, is het niet too good to be true? Je vrouw slaan op een feest met allemaal andere mensen erbij?
Ik blijf het vreemd vinden, tijdens hun oud- en nieuwfeestje barst de bom, en amper 24 uur later is niet alleen de scheiding bekendgemaakt, maar is ook al bekend dat Sylvie met hun zoon in het appartement in Hamburg blijft wonen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel wat anders dan een wereldberoemde voetballer die zogenaamd toegeeft zijn vrouw een klap te hebben verkocht met allerhande getuigen er bij.
Kampers héquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
Maar ff serieus, is het niet too good to be true? Je vrouw slaan op een feest met allemaal andere mensen erbij?
Wel vreemd ja. Misschien een soort 1 april grap, of aandacht voor huiselijk geweld?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, tijdens hun oud- en nieuwfeestje barst de bom, en amper 24 uur later is niet alleen de scheiding bekend gemaakt, maar is ook al bekend dat Sylvie met hun zoon in het appartement in Hamburg blijft wonen?
Dan heeft ze hem dus vrijwel direct op straat gezet.... toch apart dat hij dan nog wel even een nieuwjaarsgroet twittert vlak voor dit nieuws op Bild.de staat.
Het is ook heel vreemd! Ook dat ze nog een gezellige nieuwjaarsgroet twitteren inderdaad.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik blijf het vreemd vinden, tijdens hun oud- en nieuwfeestje barst de bom, en amper 24 uur later is niet alleen de scheiding bekend gemaakt, maar is ook al bekend dat Sylvie met hun zoon in het appartement in Hamburg blijft wonen?
Dan heeft ze hem dus vrijwel direct op straat gezet.... toch apart dat hij dan nog wel even een nieuwjaarsgroet twittert vlak voor dit nieuws op Bild.de staat.
Mjah, ga dat dan maar eens recht zetten in alle landen waar je bekend bent als voetballer zijnde dat het een 'grapje' was en 'slechts om aandacht te krijgen voor...'.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Wel vreemd ja. Misschien een soort 1 april grap, of aandacht voor huiselijk geweld?
Er staat wel op haar twitter ergens op 28 december dat de beste therapie praten is met haar BFF (die chick van Boularoush).quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook heel vreemd! Ook dat ze nog een gezellige nieuwjaarsgroet twitteren inderdaad.
Nou ja, mocht het niet waar zijn dan ben ik enorm benieuwd naar de stappen die ze ondernemen naar die 'krant'.
Maar modden hoeft niet.quote:
Wie is ViVi?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Vivi had dit al een jaar geleden voorspeld (inside information). Toen geloofde niemand haar, maar misschien heeft ze mooi gelijk!
Nee, da's heur haar, kijk maar goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uh?
Die schouder?
Heeft ze anorexia ofzo?
Dan is de vraag vooral wie er tussen gegroeid is....quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Vivi had dit al een jaar geleden voorspeld (inside information). Toen geloofde niemand haar, maar misschien heeft ze mooi gelijk!
Oh poep, op 2 januari al?quote:
Zoiets ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uh?
Die schouder?
Heeft ze anorexia ofzo?
Gastmodden bedoelde ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |