Was een grapje, iemand zei dat de reactie wat ver ging, maar om wat leven in dit topic te gooien besloot ik het toch te doen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe eens normaal wil je? Enigszins respect mag wel.
Ik vond 'm wel geslaagd hoor Smoofquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, iemand zei dat de reactie wat ver ging, maar om wat leven in dit topic te gooien besloot ik het toch te doen.
Dat het niet eens impulsief was maakt je reactie nog droeviger.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was een grapje, iemand zei dat de reactie wat ver ging, maar om wat leven in dit topic te gooien besloot ik het toch te doen.
Je zou bijna denken dat het niet de eerste keer kan zijn dat zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:56 schreef marcodej het volgende:
Je vrouw slaan is al extreem triest, het ook nog eens doen tijdens een feestje thuis met andere mensen bijmaakt het nog minder chic.
Zouden ze dan niet de schadeclaim van de eeuw aan hun broek krijgen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het niet de eerste keer kan zijn dat zoiets gebeurt.
Aan de andere kant zou het me ook niet verbazen als het niet waar blijkt te zijn, als die "verklaringen" aan Bild verzonnen zijn.
Als het niet waar is wel ja.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet de schadeclaim van de eeuw aan hun broek krijgen?
Of werkt dat zo niet?
Ik geloof nooit dat een krant claimt een interview te hebben gehad terwijl dit niet het geval is. Dus lijkt me wel waar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of werkt dat zo niet?
Ja dat bedoel ik inderdaad.quote:
Mwah, zei Daphne Deckers ooit niet dat er er gewoon een soort seizoenen-rondje is van celebs die die lente/zomer/herfst/winter ieder jaar volgens de bladen uit elkaar gaan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Of werkt dat zo niet?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat een krant claimt een interview te hebben gehad terwijl dit niet het geval is. Dus lijkt me wel waar.
Vaak doen ze dan dat een goede bekende het heeft gezegd. Niet dat de personen zelf tegen hen iets hebben gezegd. Wat wel gebeurt is het verdraaien van woorden maar dit is wel weinig suggestief.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet kunnen bij kranten, en helemaal niet bij boulevardbladen.... doen ze nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |