Yep, je gaat er voor boeten.quote:
Dit was minder dan een normaal glas, ik zal even een plaatje zoeken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:06 schreef Palomar het volgende:
Zo slecht is een normaal glaasje (standaardhoeveelheid, bodempje likeur) toch ook weer niet voor een kind? In de middeleeuwen kregen de kinderen volgens mij ook gewoon bier en wijn
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, je gaat er voor boeten.Hopelijk slaap het straks niet door een plaspauze heen want dan is het helemaal lachen.
Heb je geen mogelijkheid om er even een opengeknipte plastic zak(of zakken) en een paar handdoeken op het matras te leggen zodat de boel in ieder geval niet door en door zeiknat is als het wel mis gaat? Beter voor het kind en beter voor jou.
glaasje zout waterquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef CrashO het volgende:
Ik snap niet waarom je hem niet gewoon liet kotsen.
Als ik je verhaal zo lees zal er niet meer dan een minuut of 10 tussen drinken en ontdekking gezeten hebben. Dan is die alcohol (iig voor het meeste deel) nog niet opgenomen en zit het nog gewoon in de maag.
Daarna wat glaasjes water erachteraan en klaar.
Je neemt het ook op via het gehemelte + als ik dat kind laat kosten merkt hij wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:09 schreef CrashO het volgende:
Ik snap niet waarom je hem niet gewoon liet kotsen.
Als ik je verhaal zo lees zal er niet meer dan een minuut of 10 tussen drinken en ontdekking gezeten hebben. Dan is die alcohol (iig voor het meeste deel) nog niet opgenomen en zit het nog gewoon in de maag.
Daarna wat glaasjes water erachteraan en klaar.
Gelukkig maar.quote:
Of Ts gaat richting slaapkamer kind en dan maar in een stoel gaan zitten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef Adfundum het volgende:
Maar serieus, je moet hem constant in de gaten houden, om de 10 minuten is niet genoeg, stel dat hij moet braken, net nadat je hem gecheckt hebt. Een kind kan daarin stikken.
Geen idee of hij veel opheeft maar jij moet nu je baantje als oppas waarmaken...
Leg hem desnoods beneden neer op de bank.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep, je gaat er voor boeten.Hopelijk slaap het straks niet door een plaspauze heen want dan is het helemaal lachen.
Heb je geen mogelijkheid om er even een opengeknipte plastic zak(of zakken) en een paar handdoeken op het matras te leggen zodat de boel in ieder geval niet door en door zeiknat is als het wel mis gaat? Beter voor het kind en beter voor jou.
Yep, tafeltje en laptop erbij. Dan kan hij het kind in de gaten houden.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Of Ts gaat richting slaapkamer kind en dan maar in een stoel gaan zitten.
Dankje.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Nou fijne nacht dan nog, ik ga zo heerlijk een tukje doen.
Voor ons niet groot maar voor een kind toch een normaal glas, alles is kleiner ook hun blaas.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:12 schreef blow... het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo eentje ongeveer ( niet precies)
Lijkt me uiteindelijk het bestequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, tafeltje en laptop erbij. Dan kan hij het kind in de gaten houden.
Dankje, ff snel dat kind uit bed halen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef Leandra het volgende:
http://www.poisoncentre.be/article.php?id_article=261
Even kijken hoeveel alcohol het kind heeft winnen gekregen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor ons niet groot maar voor een kind toch een normaal glas, alles is kleiner ook hun blaas.
[..]
Lijkt me uiteindelijk het beste, niet leuk voor TS uiteraard maar wel voor het kind.
Gifwijzer zegt ook limonade:quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef blow... het volgende:
[..]
Dankje, ff snel dat kind uit bed halen.
Nee het alternatief is echt beter, 2 nachten in het ziekenhuisquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:10 schreef blow... het volgende:
[..]
Je neemt het ook op via het gehemelte + als ik dat kind laat kosten merkt hij wat er aan de hand is.
Dankje voor de tipsquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gifwijzer zegt ook limonade:
http://www.gifwijzer.nl/page/pag_view.asp?pag_id=23950
Braken wordt afgeraden zeggen zequote:Op woensdag 2 januari 2013 00:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee het alternatief is echt beter, 2 nachten in het ziekenhuis
Direct braken kan prima, daarna niet meer ivm vochtgehalte, maar dan moest het kind toch al naar het ziekenhuisquote:
Dat is wat, een shotglaasje sterke drank?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:17 schreef blow... het volgende:
[..]
Dankje voor de tips.
Het kind heet ongeveer 12 ml alcohol binnen als ik het goed uitreken, dat valt wel mee toch?
Voor een kind van 6 niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:17 schreef blow... het volgende:
[..]
Dankje voor de tips.
Het kind heet ongeveer 12 ml alcohol binnen als ik het goed uitreken, dat valt wel mee toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |