Dat is geen antwoord op de vraag vriend.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:40 schreef blow... het volgende:
[..]
ik hoef sowieso geen kinderen.
bedankt
weer 240 euro rijker
Die ene keer dat ik moest oppassen stond ik a la verstoppertje steeds achter t gordijn. Liever ook n drankspelletje gedaan!quote:
Wat een overtrokken bullshit. Eenmalig 12 ml alcohol zorgt nog echt niet voor blijvende schade hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 03:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de ouders er niet direct achter zullen komen. Joh, jippie!!
Dat het kind mogelijk blijvende schade hieraan overhoudt lijkt je niks te kunnen schelen. Fijn, zo'n oppas. Ik mag hopen dat je volgende oppasbaantjes gewoon weigert.
Als jouw limonadeglazen al maar 40ml zijn, hoe klein zijn je borrelglaasjes dan wel niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Wat een overtrokken bullshit. Eenmalig 12 ml alcohol zorgt nog echt niet voor blijvende schade hoor.
Die 43 meuk is 35%, dus 35% van 12ml aan echte alcohol binnengehad. Dit vermengd met vocht (ijsthee) 4ml alcohol op een glas ijsthee is NIET voldoende voor blijvende schade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |